Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Poznań: Dostawa nici lnianych nabłyszczanych, sznurka pakowego jutowego, sznurka bawełnianego, sznurka papierowego
Numer ogłoszenia: 355996 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici lnianych nabłyszczanych, sznurka pakowego jutowego, sznurka bawełnianego, sznurka papierowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici lnianych nabłyszczanych, sznurka pakowego jutowego, sznurka bawełnianego surowego, sznurka papierowego dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu oraz dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach o parametrach oraz w ilości określonej poniżej. Przedmiot umowy powinien być w 100% nowy, czyli wykonany z materiałów nowych, wcześniej nieużywanych, być dostarczany w pierwszym gatunku (bez supłów). Termin przydatności nici lnianych i sznurków nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 1) Opis przedmiotu zamówienia dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Pozycja 1. Nici lniane, tex: 150 x 8 - ilość 4 400 szt. Dane techniczne: - surowiec - włókna lniane 100% nabłyszczane, surowe -8 splotowe - siła zrywająca w stanie aklimatyzowanym nie mniejsza niż 147 N - długość nici w nawoju - 150 metrów - masa nawoju - 500 gram - nawój cylindryczny - kolor szary Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia określonego w ppkt. 1): Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Regionalny Zespół Magazynów, ul. Głogowska 17, 60 - 938 Poznań 2) Opis przedmiotu zamówienia dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach Pozycja 1 . Nici lniane, tex: 150 x 6 - ilość 3 327 szt. Dane techniczne: - surowiec - włókna lniane 100% nabłyszczane, surowe - 6 splotowe - siła zrywająca w stanie aklimatyzowanym nie mniejsza niż 147 N - długość nici w nawoju - 150 metrów - masa nawoju - 500 gram - nawój cylindryczny - kolor szary Pozycja 2. Sznurek pakowy jutowy, tex: 440 x 5 - ilość 656 szt. Dane techniczne: - surowiec - włókno jutowe 100% - siła zrywająca nie mniejsza niż 250 N - masa nawoju - 500 gram - nawój cylindryczny - konfekcjonowany w szpulach - kolor naturalny Pozycja 3. Sznurek bawełniany surowy - ilość 200 szt. Dane techniczne: - surowiec - bawełna surowa O 5 mm - masa nawoju - 500 gram - nawój cylindryczny - konfekcjonowany w szpulach Pozycja 4. Sznurek papierowy - ilość 127 szt. Dane techniczne: - surowiec - skręcone paski papieru o gramaturze 40 g/m2 o średnicy 1,5 mm - masa nawoju - 2 kg - nawój cylindryczny - konfekcjonowany w szpulach - kolor naturalny Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia określonego w ppkt. 2): Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach Zespół Magazynów Regionalnych, ul. Mielżyńskiego 5, 41 - 850 Zabrze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.30 - Sznurek 19.43.40.00 - Przędza lniana .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw nici lnianych nabłyszczanych na łączną kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 128.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale II.1.3) pkt. 1 ppkt. 1 SIWZ należy realizować w dwóch partiach: - pierwsza partia 2 200 szt. - do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, - druga partia 2 200 szt. - do 10 grudnia 2012 roku. Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale II.1.3) pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ należy dostarczać sukcesywnie od dnia podpisania umowy, w okresach wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie zamówień przekazanych Wykonawcy z Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu, nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące. Ostatnia dostawa przewidziana jest na wrzesień 2013 roku. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy każdorazowo w terminie do 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.