Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-10
Wrocław: Wybór wykonawcy usług ochrony na rzecz Ośrodka szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy oraz Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 356007 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy , ul. Mikołaja Kopernika 5, 51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3710409, faks 071 3710402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usług ochrony na rzecz Ośrodka szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy oraz Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia (CPV- 74 61 00 00-8), na terenie posesji będącej w zarządzie Zamawiającego, przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997 r. ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). W skład ochranianych obiektów wchodzą:
Budynek biurowo - konferencyjny OS PIP, stanowiący równocześnie siedzibę OIP;
Budynek hotelu OS PIP;
Parking hotelowy;
Przyległy teren.
Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu:
Zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu, zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu w nadzorowanych Obiektach
Nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i klientów zgodnie z instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego - funkcja informacyjna w ogólnym zakresie;
Obsługa połączeniowa centrali telefonicznej - funkcja recepcyjna;
Obsługa punktu ksero przeznaczonego wyłącznie dla klientów Zamawiającego.
Zapewnienie spokoju i porządku w Obiektach i ich otoczeniu;
Obserwacja dozorowanych Obiektów w zakresie zagrożenia awariami - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego;
Obsługa elektronicznych systemów nadzoru funkcjonujących u Zamawiającego.
Ciągły kontakt z własną Grupą Interwencyjną, realizującą zadania ochronne jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia.
Pracownicy ochrony zobowiązani będą również do odśnieżania ciągów komunikacyjnych w trakcie pory zimowej - teren odśnieżania oznaczony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Ochrona obiektów odbywać się będzie w sposób szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumnetuje posiadanie konecesji wydanej przez MSWiA potwierdzającej prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują co najmniej 1 usługę związaną z ochroną osób i mienia o wartości kontraktu nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (w skali 12 miesięcy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, na etapie składania ofert zobowiąże się do wdrożenia, w przypadku wyboru jego oferty, będzie musiał wdrożyć usługę ochrony osób i mienia z użyciem stałego, zdalnego, elektronicznego systemu dozoru pracy pracowników ochrony w czasie rzeczywistym, nadzorowanym przez operatora bazy monitoringu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na etapie składania ofert zobowiąże się, a w przypadku wyboru jego oferty - spowoduje, aby każdy pracownik (poza obsługą szatni) skierowany do pełnienia obowiązków ochrony:
był zatrudniony na podstawie umowy o pracę - Ilość zatrudnionych osób wchodzących w skład obsady pracowniczej dla ochranianych Obiektów musi być ustalona ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Kodeksu Pracy i innych ustaw - dotyczących czasu pracy oraz specyfiki wykonywanej pracy;
był mobilny, wysoce sprawny fizycznie i psychicznie - potrafiący zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju w ochranianych obiektach - ze względu na rozmiar i specyficzne położenie całej posesji (centrum dużego parku), wymagane są częste obchody terenu, ponadto specyfika nadzoru budynków wiąże się z koniecznością pokonywania dużej ilości schodów;
posiadał wykształcenie co najmniej średnie;
posiadał bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
posiadał aktualne świadectwo o niekaralności;
posiadał przeszkolenie z zakresu obsługi kas fiskalnych marki ELZAB JOTA - (obsługa parkingu);
posiadał przeszkolenie z zakresu obsługi procesorowych central przeciwpożarowych POLON ALFA 3800 i SCHRACK SECONET seria INTEGRAL EVOLUTION;
posiadał przeszkolenie z zakresu obsługi procesorowych central antywłamaniowych ARTITECH ADVISOR CD 7218;
posiadał przeszkolenie z zakresu obsługi procesorowych central oddymiania i odprowadzania ciepła MERCOR MCR 9705;
posiadał przeszkolenie z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
posiadał przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej ofiarom wypadków;
Na każdej zmianie, co najmniej jedna osoba (pełniąca obowiązki szefa ochrony zmiany) musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udowodni, że jest ubezpieczony w od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Parafowane i podpisane istotne postanowienia umowy na wykonanie zamówienia publicznego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY
Pełnomocnictwa do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisywane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej
Wypis(y) z Ewidencji Działalności Gospodarczej traktowany jako pełnomocnictwo do podpisania oferty przez osobę fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub związki tych osób.
Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów innego podmiotu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Uzasadniona zmiana w wykazie zatrudnionych osób wskazanych przy podpisywaniu niniejszej umowy;
Ewentualna zmiana numeru konta bankowego, siedziby firmy lub jej formy organizacyjno-prawnej. W przypadku sytuacji, w których Wykonawca, będzie chciał dokonać zmiany numeru konta bankowego lub zmiany siedziby firmy jest on zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanego numeru konta bankowego lub adresu siedziby firmy;
Zmiana stawki godzinowej za świadczone usługi ochrony w przypadku: zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności, strony wprowadzą zmiany w drodze aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY
ul. MIKOŁAJA KOPERNIKA 5
51-622 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 12:00, miejsce: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ul. MIKOŁAJA KOPERNIKA 5 51-622 Wrocław, pok 311.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.