Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Brwinów: Dostawa artykułów spożywczych, napojów bezalkoholowych i papierosów
Numer ogłoszenia: 356017 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego , ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7296634 do 38, faks 022 7297291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych, napojów bezalkoholowych i papierosów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych, napojów bezalkoholowych i papierosów na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.31.11.00 - Chipsy i frytki 15.33.23.10 - Orzechy palone lub solone 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.99.13.00 - Papierosy 39.22.50.00 - Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa 39.22.53.00 - Zapałki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (W przypadku, gdy wykonawca będzie wykazywał osoby, którymi dysponuje inny podmiot lub osoby, którymi dysponuje wykonawca wraz z osobami, którymi dysponuje inny podmiot - wykonawca będzie zobowiązany do wypełnienia drugiej strony niniejszego oświadczenia); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. XI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 uPzp - złożonym według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Dokument, o których mowa w ust. 4 pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokument, o których mowa w ust. 4 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ust. 5 i 6 stosuje się odpowiednio. 8) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doradztwa Rolniczego
05-840 Brwinów
ul. Pszczelińska 99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego pod adresem wskazanym w pkt I.1 - pokój 110 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAPIEROSY,ZAPAŁKI, ZAPALNICZKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierosów, zapałek, zapalniczek na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.13.00-4, 39.22.50.00-5, 39.22.53.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WODY MINERALNE, GAZOWANE WODY MINERALNE, NAPOJE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wód mineralnych, gazowanych wód mineralnych, napojów na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.98.00.00-1, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5, 15.84.22.20-0, 15.31.11.00-2, 15.33.23.10-0, 15.82.00.00-2, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Czarnogóry
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa artykułów spożywczych.
- Dostawa artykułów nabiałowych i tłuszczowych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych - "pomocy cukierniczych" - na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Chipsy i frytki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.