eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś LęborskaZamówienie uzupełniające do zadania inwestycyjnego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Nowa Wieś Lęborska: Zamówienie uzupełniające do zadania inwestycyjnego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko.
Numer ogłoszenia: 356040 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229757 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gmin Wiejskich Powiatu Lęborskiego "HELIOS", ul. Lęborska 20, 84-851 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 59 8612428 wew. 33, faks 59 8612 164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania inwestycyjnego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 pod nazwą Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3. Inwestycja podlegająca nadzorowi polegać będzie na instalacji 15 kompletów urządzeń solarnych na bazie płaskich kolektorów słonecznych o układzie meandrowym lub próżniowych kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w 15 budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie gm. Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) 5. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do pobytów na budowach w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie Zamawiającego. 6. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) Na etapie prowadzenia robót budowlanych: - Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem tych robót, -Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, -Podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, -Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym, -Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; Inspektor Nadzoru koordynuje i odpowiada za osoby nadzorujące roboty instalacyjne, - Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora, - Pomoc przy rozliczeniach związanych z realizacją robót, opracowywaniem dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, -Współpraca z Inwestorem, projektantami i wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych, -Podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora, Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, ppoż., ochrony środowiska,- sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, - prowadzenie dziennika budowy stanowiący dokument pomocniczy i dokonywania w nim wpisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców, - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora oraz osób nadzorujących wykonanie instalacji sanitarnych, odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, -sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) Po zakończeniu robót budowlanych: - Rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego (w przypadku wystąpienia), -Przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pn. Instalacja urządzeń solarnych na terenie gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WP na lata 2007 - 2013 (Oś priorytetowa 5. Środowiska i energetyka przyjazna środowisku, Działanie 5.4. Rozwój energetyki opartej na źródłach odnawialnych).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiernictwo KORDEK Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1764,26

  • Oferta z najniższą ceną: 1764,26 / Oferta z najwyższą ceną: 1764,26

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usługi nie minęły 3 lata. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. W postępowaniu na udzielenie zamówienia pn. Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko w przypadku zgłoszenia w czasie trwania projektu chęci przystąpienia większej liczby mieszkańców zostały przewidziane zamówienia uzupełniające. Nastąpiła chęć rozszerzenia zadania, w wyniku którego zostaną zamontowane kolektory słoneczne na 15 budynkach jednorodzinnych. W postępowaniu podstawowym na wyłonienie inspektora nadzoru ww. zadania przewidziano możliwość zwiększenia zakresu nadzoru nad zwiększonym zakresem robót. Z przyczyn technicznych oraz gospodarczych oddzielenie zamówienia od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.