eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Wywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3 oraz z terenu Miasta i Gminy Niemodlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Niemodlin: Wywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3 oraz z terenu Miasta i Gminy Niemodlin
Numer ogłoszenia: 3560 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 509416 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606318, faks 077 4606318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3 oraz z terenu Miasta i Gminy Niemodlin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3 oraz z terenu Miasta i Gminy Niemodlin. 2. W ramach przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Systematycznego wywozu i składowania (na składowisku) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. b) Systematycznego wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (plastik, papier, szkło). c) Zorganizowania w 2013 roku (wiosną) w porozumieniu z Zamawiającym zbiórki odpadów wielkogabarytowych (np. meble, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp.) wraz z wywozem, składowaniem i utylizacją w miejscach do tego wyznaczonych zebranych odpadów. d) Podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 120 i 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe. e) Podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 5,0 m3 wykonanych z blachy ocynkowanej, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe. f) Podstawienia własnych specjalistycznych pojemników do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe, opatrzonych napisami: szkło, plastik, papier. g) Należytego utrzymania w/w pojemników (bieżącej konserwacji i remontów), Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy, które pojemniki wymagają bieżących napraw lub malowania, oraz które z nich należy wymienić na nowe. h) Dezynfekcji pojemników (raz na dwa miesiące). i) Zabezpieczenia miejsca składowania (składowisko odpadów) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpadów wielkogabarytowych, przy czym miejsce składowania odpadów komunalnych musi być zgodne z wojewódzkim planem gospodarki odpadami. j) Zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (plastik, papier, szkło). 3. Zakres rzeczowy zamówienia - przybliżone ilości pojemników w okresie realizacji zamówienia: a) Do wywozu i składowania z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi określa się na około: - kosze uliczne o pojemności 35, 40, 50 i 60 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 7104, - pojemniki o pojemności 120 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 697, - pojemniki o pojemności 1100 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 1082, - pojemniki o pojemności 5,0 m3 - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 180. b) Do wywozu i zagospodarowania z segregowanymi odpadami komunalnymi określa się na około: - pojemnik o pojemności 1100 litrów (plastik) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 940, - pojemnik o pojemności 1100 litrów (papier) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 135, - pojemnik o pojemności 1100 litrów (szkło) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 320. 4. Zakres rzeczowy zamówienia - przybliżone ilości odpadów wielkogabarytowych w okresie realizacji zamówienia określa się na około 200 m3. UWAGA: Ilości wywozów niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz segregowanych odpadów komunalnych, a także miejsca podstawiania pojemników do ich zbiórki, na przestrzeni obowiązującego zamówienia mogą ulegać zmianie. 5. Wykaz miejsc ustawienia pojemników, ich ilości oraz częstotliwości ich wywozu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oceną realizacji przedmiotu zamówienia będzie efekt końcowy (pojemniki mają być wywiezione i ma być czysto wokół nich oraz w miejscach ich opróżniania). 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do niniejszego postępowania, dokonał wizji lokalnej w terenie. 8. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia własnych materiałów i sprzętu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Gliwice Sp. z o.o., UL. Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147463,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155069,31

  • Oferta z najniższą ceną: 155069,31 / Oferta z najwyższą ceną: 221704,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.