eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie analiz laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Zielona Góra: Wykonanie analiz laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 35613 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analiz laboratoryjnych Część I: analiza ścieków oczyszczonych, wód opadowych i ścieków technologicznych oraz pomiar poziomu hałasu emitowanego przez Warsztaty Remontowe Sprzętu Kwaterunkowego i Ppoż. zlokalizowany w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17 Część II: analiza wód podziemnych pod względem występowania zanieczyszczeń ropopochodnych, z sieci otworów obserwacyjnych na terenie bazy MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica Część III: analiza wód podziemnych na obecność substancji ropopochodnych z dwóch studni, 3 otworów zbierających oraz 2 piezometrów (P-13, P-17) zlokalizowanych na terenie bazy paliw MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 20 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1.oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 2.kserokopię aktualnego certyfikatu akredytacji wraz z rozszerzeniem do prowadzenia badań objętych zamówieniem (część B SIWZ) (zgodnie z art. 147 a ust. 1 Prawa ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z póź. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie o usługach podzleconych, oświadczenie, czy wykonawca przedmiot umowy zobowiązuje się wykonać siłami własnymi lub czy część usług zleci podwykonawcy. W przypadku, gdy część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w oświadczeniu musi Wykonawca określić zakres usług, który zostanie zlecony podwykonawcy; 2.oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1)zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy siedziby, adresu, numeru konta bankowego w przypadku np. zmian w wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS itp., 2)osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy itp., 3)powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom; 4)zmiana podatku VAT i podatku akcyzowego z chwilą wejścia w życie przepisów prawnych, przy czym cena umowna brutto pozostaje bez zmian; 5)zmiana terminu umownego tylko w przypadku: wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wynikające z decyzji administracyjnych oraz w przypadku zmiany zakresu opracowania, działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, zaistnienia trudności technicznych podczas realizacji zamówienia, które skutkują koniecznością wstrzymania lub powodują istotne ograniczenia w ich wykonywaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze, ul. B. Chrobrego 7, Sekcja Zamówień Publicznych - tel. 68 47 78 388,308, 381..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze, ul. B. Chrobrego 7, kancelaria, I piętro - pokój nr 104-105 do dnia 18.03.2013 r. do godz. 10 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analiza ścieków oczyszczonych, wód opadowych i ścieków technologicznych oraz pomiar poziomu hałasu emitowanego przez Warsztaty Remontowe Sprzętu Kwaterunkowego i Ppoż. zlokalizowany w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analiza ścieków oczyszczonych, wód opadowych i ścieków technologicznych oraz pomiar poziomu hałasu emitowanego przez Warsztaty Remontowe Sprzętu Kwaterunkowego i Ppoż. zlokalizowany w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Analiza wód podziemnych pod względem występowania zanieczyszczeń ropopochodnych, z sieci otworów obserwacyjnych na terenie bazy MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analiza wód podziemnych pod względem występowania zanieczyszczeń ropopochodnych, z sieci otworów obserwacyjnych na terenie bazy MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Analiza wód podziemnych na obecność substancji ropopochodnych z dwóch studni, 3 otworów zbierających oraz 2 piezometrów (P-13, P-17) zlokalizowanych na terenie bazy paliw MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analiza wód podziemnych na obecność substancji ropopochodnych z dwóch studni, 3 otworów zbierających oraz 2 piezometrów (P-13, P-17) zlokalizowanych na terenie bazy paliw MPS w JW 4229 Wrocław - Skład Radnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.