To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Słupsk: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KUKOWO - GMINA SŁUPSK
Numer ogłoszenia: 35615 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13434 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KUKOWO - GMINA SŁUPSK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kukowo - Gmina Słupsk: 1) teren inwestycji położony jest w obrębie geodezyjnym Kukowo (Gmina Słupsk) na działce nr 4/27, 2) architektura budynku nawiązuje do tradycyjnej zabudowy wiejskiej w regionie, 3) budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem, 4) bryła budynku zwarta, dach główny wielospadowy (kopertowy), symetryczny o kącie nachylenia 17 stopni, 5) w części świetlicy zaplanowano: wiatrołap - hall, szatnię, salę świetlicy (przeznaczoną dla nie więcej niż 50 osób), salkę komputerową, aneks kuchenny (bez przygotowania posiłków dla celów zbiorowego żywienia), pomieszczenie porządkowe, toalety ogólnodostępne (w tym jedna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych) i kotłownię, 6) przy budynku świetlicy zlokalizowano pomieszczenie gospodarcze z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 15 stopni, 7) dane gabarytowe (powierzchnię użytkową obliczono w świetle surowych ścian bez tynku, a kubaturę podano części ogrzewanej budynku - wysokość do górnej płaszczyzny warstwy ocieplenia stropu): a) kubatura: 705,7 m3, b) powierzchnia użytkowa z pomieszczeniem gospodarczym: 191,67 m2, c) powierzchnia całkowita: 218,88 m2, d) powierzchnia zabudowy (z podestami i podjazdami zew.): 237,48 m2, e) maksymalna wysokość budynku: 5,85 m, f) maksymalna długość budynku: 14,62 m, g) maksymalna szerokość budynku: 19,85 m, 8) sieci, przyłącza zewnętrzne i instalacje wewnętrzne wod-kan i c.o., 9) sieć energetyczna, elektryczna i komputerowa z systemem antywłamaniowym oraz RTV, 10) układ komunikacyjny: droga dojazdowa, parkingi i oświetlenie terenu, 11) pozostałe zagospodarowanie terenu, w tym: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami, ogrodzenie i nasadzenia zieleni, 12) Ponadto: a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, b) opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 13) UWAGA! Nie należy wyceniać wykonania fundamentu pod zbiornik gazowy, jego posadowienia i wykonania gazowej instalacji podziemnej do budynku. Ten zakres nie będzie będzie realizowany w niniejszym postępowaniu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, badania gruntu oraz przedmiary robót), która stanowi Załącznik Nr 10 SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 3. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1 ogłoszenia, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest przedsięwzięciem dofinansowywanym ze środków Unii Europejskiej w ramach -Odnowy wsi- PROW na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MURARSKO-MALARSKI CZESŁAW CHADACZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MURARSKO-MALARSKI CZESŁAW CHADACZ
- Zakład Murarsko - Malarski, Czesław Chadacz, ul. Gdyńska 157, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 908162,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 832974,60
Oferta z najniższą ceną: 798750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1155266,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.