Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Warszawa: Usługa hotelarska wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi dla uczestników spotkania pilotażowego, w ramach projektu WCPR
Numer ogłoszenia: 356178 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 327 69 00, faks 0-22 327 69 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi dla uczestników spotkania pilotażowego, w ramach projektu WCPR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Zakup usług hotelarskich dla uczestników spotkania pilotażowego w Lublinie, w ramach projektu WCPR 1. Informacje wstępne: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarskich wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi na potrzeby przeprowadzenia spotkania pilotażowego. 2. Założenia: Z usług hotelowych i gastronomicznych będzie korzystać max 40 osób uczestniczących w spotkaniu pilotażowym organizowanym przez Centrum Projektów Informatycznych MSWiA. Liczba 40 uczestników spotkania może ulec zmniejszeniu, przy czym liczba ta nie będzie mniejsza niż 25 osób. Termin noclegu to 25-26 sierpnia br. Hotel musi zapewniać możliwość przeprowadzenia konferencji. 3. Zakres pracy: Do zadań Wykonawcy należeć będzie przygotowanie usług hotelarskich dla maksimum 40 osób, w tym zapewnienie usług gastronomicznych w postaci kolacji w dniu 25.08.br. oraz obiadu w dniu 26.08.br. Poprzez przygotowanie usługi hotelarskiej wraz z zapewnieniem usług gastronomicznych rozumie się w szczególności obowiązek Wykonawcy w następującym zakresie: -zapewnienie noclegu w czterdziestu (40) pokojach jednoosobowych, -zapewnienie wyżywienia, tj. kolacja (25.08) dla 40 osób, jednego śniadania (25.08) dla czterdziestu osób oraz obiadu (26.08); wszystkie posiłki serwowane w formie bufetu, -nadzór organizacyjny nad przebiegiem zakwaterowania na miejscu: przyjęcie gości, zakwaterowanie, informowanie gości o wszelkich okolicznościach istotnych dla przebiegu zakwaterowania, -zapewnienie serwisu kawowego dla 40 osób i dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Lublina. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zapewnienia sali konferencyjnej dla maksimum 40 osób w dniu 26.08.br., w cenie nie wyższej niż 600 netto zł w tym: -zapewnienie sprzętu umożliwiającego sprawne przeprowadzenie konferencji: o ekran, o projektor multimedialny, o flipchart, o laptop, o materiały do sporządzania notatek, markery, etc., o dostęp do Internetu, o nagłośnienie. Zamawiający przygotuje program spotkania, do którego Wykonawca powinien dostosować zamówienie, tj. zaplanować godziny posiłków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: System Informatyczny Powiadamiania Ratunkowego SI PR / 7. oś priorytetowa Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz 12. oś priorytetowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL "VICTORIA" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL "VICTORIA" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Hotel Victoria Sp. z o.o., ul. Narutowicza 58/60, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10938,00
Oferta z najniższą ceną: 10938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19015,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 125.000 euro
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 5-dniowej wycieczki na Maltę dla 50 osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- ZP.22.2025 - Świadczenie usług organizacji zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sal konferencyjnych
- ORGANIZACJA WYCIECZKI NA SARDYNIĘ DLA PRACOWNIKÓW PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji wizyty studyjnej - postępowanie nr 1
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.