Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Wadowice: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej
Numer ogłoszenia: 356182 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wadowicka Biblioteka Publiczna , ul. Legionów 1, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234618, faks 033 8234618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej Szczegółowy wykaz książek objętych dostawą stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: 1.Książki różne - zgodnie z pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ 2.Książki dla dzieci i młodzieży- zgodnie z pkt 2 załącznika nr 1 do SIWZ 3.Książki popularnonaukowe -zgodnie z pkt 3 załącznika nr 1 do SIWZ 4.Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 4załącznika nr 1 do SIWZ 5.Książki różne- zgodnie z pkt 5 załącznika nr 1 do SIWZ 6.Książki różne- zgodnie z pkt 6 załącznika nr 1 do SIWZ 7.Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 7załącznika nr 1 do SIWZ 8.Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 8 załącznika nr 1 do SIWZ 9.Książki różne- zgodnie z pkt 9załącznika nr 1 do SIWZ 10.Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 10 załącznika nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia , wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia , wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia , wg formuły pełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia , wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia , wg formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wadowicka Biblioteka Publiczna, 34-100 Wadowice, ul. Legionów 1, Administracja - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Wadowicka Biblioteka Publiczna, 34-100 Wadowice, ul. Legionów 1, Administracja - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 1- książki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki różne - zgodnie z pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej - zadanie nr 2 -książki dla dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki dla dzieci i młodzieży- zgodnie z pkt 2 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 3-książki popularnonaukowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki popularnonaukowe -zgodnie z pkt 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej zadanie nr 4 - książki dla dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 4załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej - zadanie nr 5 -książki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki różne- zgodnie z pkt 5 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej - zadanie nr 6 - książki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki różne- zgodnie z pkt 6 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 7-książki dla dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 7załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 8-książki dla dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 8 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 9-książki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki różne- zgodnie z pkt 9załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa książek dla Wadowickiej Biblioteki Publicznej- zadanie nr 10-książki dla dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Książki dla dzieci i młodzieży -zgodnie z pkt 10 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek (...)-na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2025 r.
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.