eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaszPrzetarg nieograniczony na zakup paliw i olejów silnikowych Gminy Lubasz



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Lubasz: Przetarg nieograniczony na zakup paliw i olejów silnikowych Gminy Lubasz
Numer ogłoszenia: 356189 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lubaszu , ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2556012 w. 38, faks 067 2556462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup paliw i olejów silnikowych Gminy Lubasz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów naftowych wg załączonego wyszczególnienia w roku 2009, 2010 oraz 2011r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty 92.00.00.0 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się zgodnie z art. 45 ust. 1 w/w ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.wyrażają zgodę na warunki określone w SIWZ, 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 3.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.spełniają wymogi art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączników dołączonych do oferty metodą (spełnia - nie spełnia). Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, 2.załącznik nr 2 - aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.załącznik nr 3 - oświadczenie, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, 4.załącznik nr 4 - oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem należnych składek, 5.załącznik nr 5 - oświadczenie o niekaralności, 6.załącznik nr 6 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 7.załącznik nr 7 - wzór umowy. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37 w pok. nr 209, 64-720 Lubasz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd gminy Lubasz, 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - sekretariat pokój nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.