Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-3/15
Numer ogłoszenia: 35621 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232900, faks 22 6232991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-3/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 38.00.00.00-5, 38.43.71.00-8, 38.43.71.20-4, 38.41.20.00-6, 18.42.43.00-0, 38.41.40.00-0, 19.50.00.00-1, 33.14.11.15-9, 33.79.00.00-4, 18.44.40.00-3, 38.63.40.00-8, 38.51.93.00-9, 38.51.90.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa w godzinach 8:15-16:00, pobrać ze strony internetowej www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Biurzo Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I Centralne Laboratorium w Poznaniu, adres ul.Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 38.00.00.00-5, 38.43.71.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni, adres: Al. M. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.71.10-1, 33.79.30.00-5, 38.43.71.20-4, 38.41.20.00-6, 18.42.43.00-0, 19.50.00.00-1, 38.41.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Kielcach, adres: ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.11.15-9, 38.00.00.00-5, 38.43.71.10-1, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie, adres: ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.71.20-4, 33.79.00.00-4, 33.79.30.00-5, 18.42.43.00-0, 18.44.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku, adres: ul. Ogrodowa 10 , 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.63.40.00-8, 38.51.93.00-9, 38.51.90.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
- Materiały zużywalne stosowane w Patomorfologii
- SZP.281.19.2025 - Dostawa wyposażenia kuchni mlecznej dla Instytutu "CZMP"
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - kolumny chromatograficzne
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych; DZ-23/29/25
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.