To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356252 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Sztum: "Przeprowadzenie cyklu szczepień dziewcząt z terenu powiatu sztumskiego urodzonych w latach 2002, 2003, 2004, 2005 i 2006 przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego w ramach "Programu profilaktyki chorób nowotworowych i promocji zdrowia w powiecie sztumskim realizowany w ramach projektu pn. "Uprzedź nowotwór i ciesz się życiem - efektywna profilaktyka chorób nowotworowych oraz promocja zdrowego stylu życia w powiecie sztumskim" finansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343991 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346081 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie, krajowy numer identyfikacyjny
19262862000000, ul.
ul. Mickiewicza
31,
82400
Sztum, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
552 677 428, faks
552 677 442, e-mail
powiatsztumski@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatsztumski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przeprowadzenie cyklu szczepień dziewcząt z terenu powiatu sztumskiego urodzonych w latach 2002, 2003, 2004, 2005 i 2006 przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego w ramach "Programu profilaktyki chorób nowotworowych i promocji zdrowia w powiecie sztumskim realizowany w ramach projektu pn. "Uprzedź nowotwór i ciesz się życiem - efektywna profilaktyka chorób nowotworowych oraz promocja zdrowego stylu życia w powiecie sztumskim" finansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ON.272.8.2016.III
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szczepień dziewcząt z terenu powiatu sztumskiego (roczniki: 2002, 2003, 2004, 2005 i 2006) przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego wywołującego m.in. raka szyjki macicy. Minimalna liczba do zaszczepienia 88 osób. Wykonawca musi dysponować szczepionką przeciwko wirusowi brodawczaka HPV- typ 6,11,16,18 w 3 dawkach dla jednej osoby!!! 2.1.1. Szczepionka musi być dopuszczona do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych lub materiałów medycznych, w ilości dawek niezbędnych do wykonania pełnego cyklu szczepień zakwalifikowanych dziewcząt. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył pisemne oświadczenie potwierdzające, że preparat zakwalifikowany jest do grupy produktów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm) zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 2.1.2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien zrealizować następujący zakres działań: a) rekrutacja pacjentek (roczniki 2002-2006) poprzez ankietę szczepień profilaktycznych przeciwko HPV opracowaną przez Wykonawcę i uzgodnioną z Zamawiającym w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, b) lekarskie badanie kwalifikacyjne przed podaniem każdej z trzech dawek szczepionki, c) zakup i dostawa szczepionki, d) przechowanie szczepionki, e) podanie 3 dawek pacjentkom. 2.1.3. Szacunkowa ilość: 264 dawek szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), dla 88 osób, w trzech dawkach szczepionki. Podana ilość jest to szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zakupienia wskazanej ilości. Ostateczna ilość zostanie ustalona przez Zamawiającego, na podstawie rzeczywistego zapotrzebowania. 2.1.4. Szczepienia muszą zostać przeprowadzone na terenie administracyjnym powiatu sztumskiego minimum w 2 lokalizacjach tj. w Sztumie i w Dzierzgoniu. 2.1.5. Pełen cykl szczepień obejmie podanie domięśniowo szczepionki zgodnie z zarejestrowanym schematem podawania, z dopuszczalną tolerancją terminu podawania szczepionki. 2.1.6 Zamawiający wymaga, aby 1 dawka zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułko-strzykawkę z korkiem tłoka oraz z igłą, w opakowaniach po 1 szt. 2.1.7. Szczepionki powinny być transportowane i przechowywane z zachowaniem właściwego ciągu chłodniczego. Temperatura w urządzeniach chłodniczych służących do przechowywania szczepionek powinna się mieścić w przedziale od 2° do 8 ° C i być rejestrowana. 2.1.8. Okres ważności dostarczanych szczepionek musi być nie krótszy niż do 30.04.2017r. 2.1.9. Wykonawca, powinien uzyskać pisemną zgodę rodzica/opiekuna prawnego na wykonanie cyklu szczepień. 2.1.10. Każde podanie szczepionki musi być poprzedzone badaniem lekarskim, kwalifikacyjnym, w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego. 2.1.11. Wykonawca, zapewni udział lekarzy posiadających niezbędną wiedzę z zakresu szczepień ochronnych, znajomości wskazań oraz przeciwwskazań do szczepień, a także niepożądanych odczynów poszczepiennych, którzy będą wykonywali kwalifikacje do szczepień u dziewczynek. 2.1.12. Po przeprowadzonym lekarskim badaniu kwalifikacyjnym lekarz wyda zaświadczenie ze wskazaniem daty i godziny przeprowadzonego badania. 2.1.13. Szczepienie musi zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym, niż 24 godziny od daty i godziny wskazanej w zaświadczeniu z lekarskiego badania kwalifikacyjnego. 2.1.14. Wykonawca szczepienia dokona odpowiedniego wpisu o szczepieniu do wymaganej dokumentacji medycznej (książeczka zdrowia, karta szczepień). 2.1.15. Wykonawca wykona szczepienie z zachowaniem bezpieczeństwa epidemiologicznego. 2.1.16. Wykonawcą szczepień mogą być publiczne i niepubliczne podmioty określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 roku o Działalności Leczniczej (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 618 ze zm.), które świadczą usługi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 2.1.17. Oferent przedłoży w ofercie pisemne oświadczenie zawierające informację, że świadczenia objęte niniejszym postępowaniem nie są refundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 2.1.18. Zamawiający wymaga, aby pierwsza dawka szczepień była podana w terminie umożliwiającym podanie trzeciej dawki najpóźniej do dnia 21 kwietnia 2017r. 2.1.19. Dla dziewcząt, które z różnych przyczyn nie mogły być zaszczepione w umówionym terminie oferent przygotuje harmonogram ze wskazaniem dodatkowych terminów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.1.20. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego uwierzytelnionej kopii polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego) ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych (art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej - t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 618 ze zm.), również w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu przeniesienia chorób zakaźnych, w tym zarażenia wirusem HIV. W przypadku, gdy przedłożona przez Wykonawcę polisa (lub inny dokument potwierdzający) ubezpieczenia OC nie obejmuje całego okresu obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej na 7 dni przed upływem terminu jej ważności dostarczyć Zamawiającemu każdorazowo uwierzytelnią kopię nowego dokumentu ubezpieczenia na kolejny okres ubezpieczenia, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy. 2.2. Termin płatności: minimum 21 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85121000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT66000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.