eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › remont drogi krajowej nr 5 na odcinku Łachowo - Szubin od km 71+325 do km 75+119



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35625

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remont drogi krajowej nr 5 na odcinku Łachowo - Szubin od km 71+325 do km 75+119 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Ibiańska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Ibianska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 323 45 23, fax 052 323 45 24, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi krajowej nr 5 na odcinku Łachowo - Szubin od km 71+325 do km 75+119. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 5 na odcinku Łachowo - Szubin od km 71+325 do km 75+119. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont drogi krajowej nr 5 na odcinku Łachowo - Szubin od km 71+325 do km 75+119 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wykonanie profilowania masą z betonu asfaltowego istniejącej jezdni, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - utwardzenie destruktem zjazdów gruntowych, - remont chodnika bitumicznego, - regulacja odwodnienia, - oznakowanie poziome. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca musi spełniać poniższe wymagania: 1. przychód za rok obrotowy 2005 w wysokości nie mniejszej niż 2000000 PLN 2. dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wys. nie mniejszej niż 500000 PLN, 3. płynność bieżącą w ostatnim roku obrotowym, 4. posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 5. dysponowanie kadrą: kierownik robót drogowych z uprawnieniami - 1 osoba, majster robót drogowych - 1 osoba, geodeta z upranieniami - 1 osoba, 6. dysponowanie następującym sprzętem: - frezarka drogowa o szer. rob. min. 1,8 m - szt. 1, - układarka mas bitum. ze ster. elektronicznym - szt. 1, - kpl. walców drogowych (stalowy, wibracyjny i ogumiony) - 1 kpl., - skrapiarka do bitumu - szt. 1, - sam. samowyładowcze min. 20 Mg szt. 3, 6. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę składania ofert zrealizował (zakończył) zadania, które obejmowały między innymi następujące rodzaje robót: - nawierzchnie drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni min 25000 m2 - co najmniej 2 zadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W ramach sprawozdania finansowego bilans oraz rachunek zysków i strat za rok obrotowy 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie wymaganych środków finansowych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót drogowych. Dla geodety wymaga się dołączenie kopii uprawnień: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 10. Informację o sprzęcie i środkach transportu, jakimi dysponuje Wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Oświadczenie dotyczące wytwórni i czasu transportu mieszanek stosowanych do wykonania zamówienia. 12. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 13. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata w przypadku pobrania SIWZ od zamawiającego w formie pisemnej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.