Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Kędzierzyn-Koźle: DOSTAWA MOBILNEJ NAWIERZCHNI SPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 356267 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Al. Jana Pawła II 29, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 472 54 80, faks 0-77 472 54 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MOBILNEJ NAWIERZCHNI SPORTOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mobilnej nawierzchni sportowej do gry w siatkówkę w hali sportowej zgodnie ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia (załącznik 1/1).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.10 Ustawy Prawo zamówień publicznych Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 3. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust.1 pkt.1-9 oraz ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4. WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie wymienionym w pkt. 5 SIWZ. 4.2.Udzielenie na dostarczony wyrób minimum 36 miesięcy gwarancji. 4.3.Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/, w terminie nie dłuższym niż: do 24 godz. od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas naprawy gwarancyjnej towaru zastępczego o porównywalnych parametrach. 4.4.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 4.5.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 150 000,- zł. 3. Oświadczenie wykonawcy 4. Formularz oferty 5. Ogólne warunki umowy 6. Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirkk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. al. Jana Pawła II 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. al. Jana Pawła II 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.