Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356348 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Malbork: Świadczenie usług w zakresie indywidualnych spotkań terapeutycznych dla uczestników projektu realizujących ścieżkę reintegracji społeczno-zawodowej dla osób bezrobotnych zakwalifikowanych do III profilu pomocy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 06 Integracja, Działanie 06.01 Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02. Aktywizacja społeczno - zawodowa
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, UL. SŁOWACKIEGO 74, 82-200 MALBORKPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Miasto Malbork w imieniu, którego działa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Malborku 82-200 ul. Słowackiego 74 zwanym dalej realizatorem projektu, reprezentowany przez Dyrektora Jacka Wojtuszkiewicza, regon 279139400000, tel. 55 6472781, Gmina Malbork - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malborku z siedzibą 82-200 Malbork, ul. Ceglana 7, reprezentowanym przez Katarzynę Baranowską, REGON 170747856, tel. 55 6472807, Gminą Nowy Staw - Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Nowym Stawie z siedzibą 82-200 Nowy Staw, ul. Gen. Józefa Bema 1, reprezentowanym przez Wiolettę Pielak, REGON 002797391 , tel. 55 2715651, Gminą Lichnowy - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Lichnowach z siedzibą 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6, reprezentowanym przez Urszulę Symonowicz, REGON 002797416, tel. 55 6202459, Gminą Miłoradz - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Miłoradzu z siedzibą 82-231 Miłoradz, ul. Żuławska 9, reprezentowanym przez Magdalenę Drózd, REGON 2797379, tel. 552711485, Gminą Stare Pole - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Starym Polu z siedzibą 82 - 220 Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, reprezentowanym przez Gabrielę Żurawską, REGON 170007480, tel. 55 2703046, Powiatem Malborskim - Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku z siedzibą 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17, reprezentowanym przez Wiolettę Jachim, REGON 170818220, tel. 55 6471545, Miastem i Gminą Sztum - Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sztumie z siedzibą 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39, reprezentowany, przez Sylwię Mackiewicz, REGON 170000270, tel. 556472807, Powiatem Sztumskim - Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie z siedzibą 82-400 Sztum, Os. Sierakowskich 15 82-400 Sztum, reprezentowanym przez Ewelinę Łęgowską, REGON 192641951, tel. 552677476, Gminą Stary Dzierzgoń - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Starym Dzierzgoniu z siedzibą 82-450 Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 54/1, reprezentowanym przez Marcina Domagalskiego, REGON 000540937, tel. 55 2761404
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
279139400000, ul.
ul. Juliusza Słowackiego
74,
82200
Malbork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
055 6472781,82,83, e-mail
jacek.wojtuszkiewicz@mops.malbork.pl, faks
055 6472781 w. 33.
Adres strony internetowej (URL): http://mops.malbork.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POMOC SPOŁECZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.mops.malbork.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.mops.malbork.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, UL. SŁOWACKIEGO 74, 82-200 MALBORK
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie indywidualnych spotkań terapeutycznych dla uczestników projektu realizujących ścieżkę reintegracji społeczno-zawodowej dla osób bezrobotnych zakwalifikowanych do III profilu pomocy.
Numer referencyjny: ZP.27.4.2016.AW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie indywidualnych spotkań terapeutycznych dla uczestników projektu realizujących ścieżkę reintegracji społeczno-zawodowej dla osób bezrobotnych zakwalifikowanych do III profilu pomocy. 2. Zamówienie podzielono na 5 niezależnych części zamówienia. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Opis zamówienia zawarty w załączniku nr 4 jest taki sam dla każdej części zamówienia, zaś części różnią się od siebie wyłącznie liczbą godzin świadczenia usług i miejscem ich świadczenia. Indywidualne spotkania terapeutyczne - dla uczestników projektu realizującego ścieżkę reintegracji dla osób bezrobotnych zakwalifikowanych do III profilu pomocy. Celem działania jest wsparcie terapeuty w sytuacji gdy na etapie ścieżki reintegracji zdiagnozowany zostanie problem dot. uzależnienia uczestnika lub jego członka rodziny. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu konsultacji z zakresu terapii i diagnozy uzależnień oraz przedstawienie uczestnikowi możliwości wyjścia z problemu, zaplanowania procesu i zmotywowania. Celem spotkań terapeutycznych jest uświadomienie problemu, zmotywowane do podjęcia terapii w ośrodku lub skorzystania z grup wsparcia. Zamówienie MOPS Malbork - 15 h MOPS Nowy Staw - 9 h GOPS Lichnowy - 9h GOPS Stare Pole - 9 h MGOPS Sztum - 15 h Sumowanie Terapeuta - 57 h
II.5) Główny kod CPV: 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 8. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w ilości do 20% wielkości zamówienia w ramach każdej z części zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W zakresie kompetencji i uprawnień warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą (wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie jako psychologa/ terapeuty), która zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji psychologa/ terapeuty w projekcie pn. "Mobilny i aktywny kapitał ludzki w powiatach malborskim i sztumskim", posiadającymi:
wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku/specjalności psychologia lub terapia uzależnień, oraz
doświadczenie co najmniej jednoroczne w pracy na stanowisku terapeuty uzależnień, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 Pzp, oraz niepodleganiu wykluczeniu w zakresie dotyczącym podwykonawców i podmiotów trzecich.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, do których będą należały: 2.1. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Poziom wykształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest wydłużenie (względnie przesunięcie) terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy np.: problemami z rekrutacją uczestników do projektu (adresatów usług w ramach projektu), nieobecnością uczestników podczas realizacji projektu/usługi, spowodowaną chorobą uczestnika lub innymi wydarzeniami losowymi po stronie uczestników, którym zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie mógł zapobiec, wymaganiami instytucji pośredniczącej lub wdrażającej zgłaszającej uwagi do realizowanego projektu, wprowadzenia zmian do wniosku lub umowy o dofinansowanie, działaniami siły wyższej, przez co należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej lub elektronicznej o przesunięcie (lub wydłużenie) terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. W każdym przypadku przesunięcia, nie może ulec zwiększeniu liczba godzin świadczenia usług ponad limit dopuszczalnej zmiany umowy przewidziany Pzp. b) Możliwa jest zmiana miejsca realizacji usługi w obrębie miejscowości wskazanej w SIWZ, jeśli tylko będzie to dogodniejsze dla adresatów usług w projekcie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Miasto Malbork - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Malborku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie wykonane zostanie w terminie od grudnia 2016 r. (jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy) do października 2018 r., w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, w uzgodnionych wspólnie i w porozumieniu z Zamawiającym terminach (patrz opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w ilości uczestników pomiędzy latami.
Liczba godzin zamówienia:
3 godziny w 2016r.
6 godzin w 2017r.
6 godzin w 2018r.
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
w 2016: 1
w 2017: 2
w 2018: 2
Miejsce/miejsca realizacji: 82-200 Malbork ul. Słowackiego 74.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Poziom wykształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Gmina Nowy Staw - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Stawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie wykonane zostanie w terminie od grudnia 2016 r. (jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy) do października 2018 r., w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, w uzgodnionych wspólnie i w porozumieniu z Zamawiającym terminach (patrz opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w ilości uczestników pomiędzy latami.
Liczba godzin zamówienia:
3 godziny w 2016 r.
3 godziny w 2017 r.
3 godziny w 2018 r.
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
w 2016: 1
w 2017: 1
w 2018: 1
Miejsce/miejsca realizacji: 82-230 Nowy Staw, ul. Gen. Józefa Bema 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Poziom wykształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Gmina Lichnowy - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lichnowach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie wykonane zostanie w terminie od grudnia 2016 r. (jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy) do października 2018 r., w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, w uzgodnionych wspólnie i w porozumieniu z Zamawiającym terminach (patrz opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w ilości uczestników pomiędzy latami.
Liczba godzin zamówienia:
3 godziny w 2016 r.
3 godziny w 2017 r.
3 godziny w 2018 r.
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
w 2016: 1
w 2017: 1
w 2018: 1
Miejsce/miejsca realizacji: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Poziom wykształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Gmina Stare Pole - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Polu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie wykonane zostanie w terminie od grudnia 2016 r. (jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy) do października 2018 r., w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, w uzgodnionych wspólnie i w porozumieniu z Zamawiającym terminach (patrz opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w ilości uczestników pomiędzy latami.
Liczba godzin zamówienia:
3 godziny w 2016 r.
3 godziny w 2017 r.
3 godziny w 2018 r.
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
w 2016: 1
w 2017: 1
w 2018: 1
Miejsce/miejsca realizacji: 82-220 Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
ształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Miasto i Gmina Sztum - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie wykonane zostanie w terminie od grudnia 2016 r. (jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy) do października 2018 r., w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, w uzgodnionych wspólnie i w porozumieniu z Zamawiającym terminach (patrz opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w ilości uczestników pomiędzy latami.
Liczba godzin zamówienia:
3 godziny w 2016 r.
6 godzin w 2017 r.
6 godzin w 2018 r.
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
w 2016: 1
w 2017: 2
w 2018: 2
Miejsce/miejsca realizacji: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
wykształcenia psychologa/terapeuty | 20 |
Doświadczenie psychologa/terapeuty | 20 |
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do niszczenia dokumentów - niszczarek dla 22.BLT w Malborku - II postępowanie
- Usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej - postępowanie uzupełniające
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług diagnostycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- "Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego"
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.