Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Radom: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych nr 3939, 3934, 1560, 3688 w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 356362 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych nr 3939, 3934, 1560, 3688 w 2016 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kształcenia językowego (tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: - w części I - JW 3939 Sochaczew (łącznie 950 godzin), - w części II - JW 3934 Olszewnica (łącznie 1180 godzin), - w części III - JW 1560 Sochaczew (łącznie 1430 godzin), - w części IV - JW 3688 Sochaczew (łącznie 360 godzin), - w części V - JW 4938 Radom (łącznie 830 godzin), zgodnie z normami: Ramowego Programu nauczania języka angielskiego w SZ RP wg STANAG 6001; Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywności szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią JW). Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, itp.; 2) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę /instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach) - dotyczy tylko zamówienia w cz. IV dla JW 3688 Sochaczew.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: wykaz lektorów (po 2 lektorów na każdym kursie) oraz metodyka nauczania j. angielskiego (1 - 2 dla wszystkich wyszczególnionych kursów), bezpośrednio realizujących usługę wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów dla osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzonych w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywność szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią JW); Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, itp. 6. Wykaz lektorów (po 2 lektorów na każdym kursie) oraz metodyka nauczania j. angielskiego (1 - 2 dla wszystkich wyszczególnionych kursów), bezpośrednio realizujących usługę wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe z osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę / instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach) dotyczy cz. IV zamówienia - JW 3688 Sochaczew. 8. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o dysponowaniu w dniu rozpoczęcia kursu kontami z dostępem do platformy wymagane w cz. IV zamówienia - JW 3688 Sochaczew - ok. 45-50 kont. 9. Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). Jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.. 10. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938,26-603 Radom, ul.Sadków 9,budynek SZTABU, pokoju nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938,26-603 Radom, ul.Sadków 9,budynek SZTABU, pokoju nr 242 - Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - JW 3939 Sochaczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) Grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) Grupa II - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 3) Grupa III - na poziomie pierwszym doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3939 Sochaczew:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - JW 3934 Olszewnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) Grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) Grupa II - na poziomie drugim średniozaawansowanym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia dla Jednostki Wojskowej 3934 Olszewni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - JW 1560 Sochaczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM -120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy od 5 do 15 osób. 3) grupa III - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 4) grupa IV - na poziomie drugim uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 5) grupa V na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 6) grupa VI kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM - 120 godzin dydaktycznych, - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 1560 Sochaczew:)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV. CZĘŚĆ IV - JW 3688 Sochaczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 3) grupa III - na poziomie trzecim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688 Sochaczew: Zapewnienie darmowego dostępu dla wszystkich uczestników kursów do platformy e-learningowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - JW 4938 Radom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dla Jednostki Wojskowej 4938 Radom:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.