eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomPrzeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych nr 3939, 3934, 1560, 3688 w 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Radom: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych nr 3939, 3934, 1560, 3688 w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 356362 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych nr 3939, 3934, 1560, 3688 w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kształcenia językowego (tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: - w części I - JW 3939 Sochaczew (łącznie 950 godzin), - w części II - JW 3934 Olszewnica (łącznie 1180 godzin), - w części III - JW 1560 Sochaczew (łącznie 1430 godzin), - w części IV - JW 3688 Sochaczew (łącznie 360 godzin), - w części V - JW 4938 Radom (łącznie 830 godzin), zgodnie z normami: Ramowego Programu nauczania języka angielskiego w SZ RP wg STANAG 6001; Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywności szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią JW). Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, itp.; 2) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę /instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach) - dotyczy tylko zamówienia w cz. IV dla JW 3688 Sochaczew.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: wykaz lektorów (po 2 lektorów na każdym kursie) oraz metodyka nauczania j. angielskiego (1 - 2 dla wszystkich wyszczególnionych kursów), bezpośrednio realizujących usługę wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów dla osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzonych w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywność szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią JW); Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, itp. 6. Wykaz lektorów (po 2 lektorów na każdym kursie) oraz metodyka nauczania j. angielskiego (1 - 2 dla wszystkich wyszczególnionych kursów), bezpośrednio realizujących usługę wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe z osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę / instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach) dotyczy cz. IV zamówienia - JW 3688 Sochaczew. 8. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o dysponowaniu w dniu rozpoczęcia kursu kontami z dostępem do platformy wymagane w cz. IV zamówienia - JW 3688 Sochaczew - ok. 45-50 kont. 9. Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). Jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.. 10. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938,26-603 Radom, ul.Sadków 9,budynek SZTABU, pokoju nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938,26-603 Radom, ul.Sadków 9,budynek SZTABU, pokoju nr 242 - Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - JW 3939 Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) Grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) Grupa II - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 3) Grupa III - na poziomie pierwszym doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3939 Sochaczew:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
    • 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - JW 3934 Olszewnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) Grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) Grupa II - na poziomie drugim średniozaawansowanym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia dla Jednostki Wojskowej 3934 Olszewni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
    • 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - JW 1560 Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM -120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy od 5 do 15 osób. 3) grupa III - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 4) grupa IV - na poziomie drugim uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 5) grupa V na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 6) grupa VI kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM - 120 godzin dydaktycznych, - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 1560 Sochaczew:)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
    • 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV. CZĘŚĆ IV - JW 3688 Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 3) grupa III - na poziomie trzecim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688 Sochaczew: Zapewnienie darmowego dostępu dla wszystkich uczestników kursów do platformy e-learningowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
    • 3. Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - JW 4938 Radom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2) grupa II - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; - ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób. 2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zgodnie z porządkiem dla Jednostki Wojskowej 4938 Radom:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.02.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.