Ogłoszenie z dnia 2010-12-10
Warszawa: Świadczenie serwisu, konserwacji oraz wprowadzanie modyfikacji i usprawnień dla systemu informatycznego KATASTER
Numer ogłoszenia: 356369 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie serwisu, konserwacji oraz wprowadzanie modyfikacji i usprawnień dla systemu informatycznego KATASTER.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: - świadczenie serwisu, konserwacji oraz wprowadzanie modyfikacji i usprawnień dla systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, na który składają się System Ewidencji Gruntów i Budynków KATASTER oraz dane w postaci cyfrowej gromadzone w związku z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków; - pomoc techniczną i merytoryczną dotyczącą konfiguracji systemu zarządzania bazą danych, systemów operacyjnych serwera i stacji roboczych oraz oprogramowania narzędziowego GIS wykorzystywanego przez System Ewidencji Gruntów i Budynków KATASTER. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania zostały określone we wzorze Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BENTLEY SYSTEMS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BENTLEY SYSTEMS POLSKA SP. Z O.O.
- BENTLEY SYSTEMS Polska Sp. z o.o, ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286885,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345384,00
Oferta z najniższą ceną: 345384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 345384,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzono na podstawie art. 66 ustawy w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy, z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Firma BENTLEY SYSTEMS Polska Sp. z o.o. jest właścicielem praw autorskich oraz jedynym dostawcą i dystrybutorem oprogramowania KATASTER, a także jako jedyna ma kompetencje i prawne możliwości prowadzenia usług serwisowych w ramach serwisu i aktualizacji tego oprogramowania. Przeprowadzenie zamówienia wynikało z potrzeby świadczenia usług serwisowych nad oprogramowaniem KATASTER, a także wprowadzania ciągłych modyfikacji i usprawnień wynikających z bieżących potrzeb użytkowników oraz dostosowywania oprogramowania do zmian przepisów prawnych
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Usługa wsparcia i asysty technicznej Systemów Obiegu Dokumentów SmartDoc
- Świadczenie usług nadzoru oraz serwisu dla systemu Medicus online dla SPZZOZ Szpital w Iłży
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.