Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Knurów: Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 356458 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 32 przewozów uczestników projektu OBKK na wyjazdy edukacyjne organizowane w ramach zajęć realizowanych na potrzeby projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe - III edycja, zgodnie z poniższym wykazem: 1 Huta Szkła - Zawiercie 22.10.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 2 Huta Szkła - Zawiercie 29.10.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 3 Huta Szkła - Zawiercie 05.11.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 4 Huta Szkła - Zawiercie 08.11.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 5 Huta Szkła - Zawiercie 12.11.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 6 Huta Szkła - Zawiercie 20.11.2012 10:00 120 minut 40 uczestników 4 opiekunów 7 Skansen Kopalnia Luzia - Zabrzu 12.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 8 Muzeum Górnictwa w Zabrzu 25.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 9 Muzeum Górnictwa w Zabrzu 07.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 10 Muzeum Historii w Katowicach 16.10.2012 10:00 300 minut 40 uczestników 4 opiekunów 11 Muzeum Zamkowe w Pszczynie 11.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 12 Muzeum Zamkowe w Pszczynie 17.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 13 Zagroda żubrów w Pszczynie 17.10.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 14 Zagroda żubrów w Pszczynie 30.10.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 15 Śląski Ogród Botaniczny - Mikołów 18.10.2012 10.00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 16 Planetarium w Chorzowie 27.11.2012 10.00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 17 Uniwersytet Śląski Katowicach 23.10.2012 10.00 120 minut 80 uczestników 8 opiekunów 18 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 10.10.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 19 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 24.10.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 20 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 25.10.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 21 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 08.11.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 22 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 14.11.2012 11:00 240 minut 40 uczestników 4 opiekunów 23 Teatr Banialuka w Bielsku - Białej 15.11.2012 11:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 24 TVP S.A o/Katowice 10.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 25 TVP S.A o/Katowice 24.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 26 TVP S.A o/Katowice 28.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 27 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 18.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 28 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 29.10.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 29 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 07.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 30 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 14.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 31 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 22.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 32 Zamek Tarnowice Stare - Tarnowskie Góry 28.11.2012 10:00 180 minut 40 uczestników 4 opiekunów 2. Szczegółowy harmonogram uwzględniający godziny odbioru oraz powrotu uczestników wyjazdów opracowany zostanie przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy w oparciu o liczbę pojazdów biorących udział w realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub Głównego Inspektora Transportu Drogowego albo organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej dwiema wykonanymi usługami, polegającymi na przewozie dzieci i młodzieży, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia. Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować autobusem, autobusami bądź busami zapewniającymi łącznie miejsca siedzące dla odpowiedniej liczby pasażerów, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym OC.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wyposażenie w pasy bezpieczeństwa - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. 2) zmiany harmonogramu pracy, odwołania imprez, bądź innych nie przewidzianych przez strony umowy zmian organizacyjnych podmiotów świadczących usługi będące celem wyjazdów stanowiących przedmiot umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1 i 2, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą dokona zmian w Harmonogramie stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy. Zmiana może oznaczać zmianę terminu, celu bądź wykreślenia wyjazdu z Harmonogramu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów Kancelaria - pokój 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczestników z grup o utrudnionym, dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA - POKL.09.01.02-24-167/10-01).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.