Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356469 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Ostrowiec Świętokrzyski: "Remont drogi powiatowej Nr 0755T Skarbka - granica powiatów
(w msc Bidzińszczyzna,Wólka Pętkowska )od km 1+450 do km 3+463, dł. 2013 mb"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335844 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrowiecki, krajowy numer identyfikacyjny
29101853700000, ul.
ul. Iłżecka
37,
27400
Ostrowiec Świętokrzyski, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412 476 965, faks
412 476 610, e-mail
starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
Adres strony internetowej (URL): www.ostrowiecki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont drogi powiatowej Nr 0755T Skarbka - granica powiatów (w msc Bidzińszczyzna,Wólka Pętkowska )od km 1+450 do km 3+463, dł. 2013 mb"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.II.272.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni drogi powiatowej nr 0755T od km 1+450 do km 3+463 o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej szerokości 5,5m wraz z podbudową tłuczniową oraz poboczami tłuczniowymi szer. 0,5m na odcinku długości 2013mb. Zakres robót obejmował będzie uzupełnienie nawierzchni tłuczniowej na całej szerokości pasa jezdnego i długości remontowanego odcinka oraz jej ulepszenie poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej gr. śr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 4 cm, wraz z obustronnymi poboczami szerokości po 0,5m gr. śr. 7cm z tłucznia. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa przedmiar robót, Umowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. - Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia przynajmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła pozacenowe kryterium oceny ofert (szczegółowo opisane w rozdziale XIII SIWZ). - Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych. 1. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca zatrudni osoby, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie wykonywanych prac.; a) Operatorów walców drogowych. Zakres prac obejmuje zawałowanie warstw bitumicznych i tłuczniowych nawierzchni drogi. b) Operatorów ładowarek i równiaki drogowej. Zakres prac obejmuje rozłożenie podbudowy tłuczniowej i roboty ziemne. c) Operatora rozkładarki mas bitumicznych. Zakres prac obejmuje rozłożenie warstw bitumicznych. d) Kierownika robót posiadającego wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami objęte niniejszą umową. Zakres prac obejmuje kierowanie i koordynację wykonywanych robót przez pracowników. e) Kierowców samochodów samowyładowczych. Zakres prac obejmuje kierowanie pojazdami dowożącymi materiał budowlany i wywożących materiały rozbiórkowe. 2. W trakcie trwania umowy, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, które określą wyłącznie formę oraz okres zatrudnienia pracowników wymienionych w ust. 1. 3. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 2. Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 5.000,00zł brutto. W przypadku powtórnego nieprzedłożenia przez Zamawiającego wymienionych dokumentów po okresie 7 dni od daty pierwszego wniosku o ich udostępnienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy naliczając Wykonawcy karę umowną w wysokości 50.000,00zł brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT819282.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 940876,21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Dostawa wyrobów drogowych z granitu.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2025 roku
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowego) na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim w roku 2025"
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.