Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Płock: Ubezpieczenie dla Gminy - Miasto Płock wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz w zakresie ryzyk komunikacyjnych.
Numer ogłoszenia: 356491 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie dla Gminy - Miasto Płock wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz w zakresie ryzyk komunikacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie dla Gminy - Miasto Płock wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz komunikacyjnych. Na przedmiot zamówienia składa się 7 zadań: Zadanie 1: Ubezpieczenie majątkowe (za wyjątkiem Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych), obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku oraz szyb od stłuczenia, Zakres nr 2 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Zakres nr 3 - ubezpieczenie zwierząt Zadanie 2: Ubezpieczenie majątkowe dla Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych), obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku oraz szyb od stłuczenia, Zakres nr 2 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Zakres nr 3 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zadanie 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (za wyjątkiem Miejskiego Zarządu Dróg, ZUM Muniserwis oraz Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych) Zadanie 4: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg Zadanie 5: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZUM Muniserwis Zadanie 6: Ubezpieczenie NNW obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie NNW osób odpracowujących karę ograniczenia wolności, Zakres nr 2 - ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych, Zakres nr 3 - ubezpieczenie NNW młodzieżowych drużyn pożarniczych Zadanie 7: Ubezpieczenia komunikacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II, w którym Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia oraz dodatkowe, tzw. preferowane warunki ubezpieczenia - klauzule dodatkowe, których treści Wykonawca nie może zmienić. Wykonawca może zaakceptować część lub całość dodatkowych, tzw. preferowanych warunków ubezpieczenia, przewidzianych dla poszczególnych zadań/zakresów. W ramach danego zadania/zakresu Wykonawca zobowiązany jest do wyboru co najmniej minimalnej ilości klauzul dodatkowych: dla Zadania 1: Zakres nr 1 - min.9 klauzul dodatkowych Zakres nr 2 - min.6 klauzul dodatkowych Zakres nr 3 - min.2 klauzule dodatkowe dla Zadania 2: Zakres nr 1 - min. 9 klauzul dodatkowych Zakres nr 2 - min. 6 klauzul dodatkowych Zakres nr 3 - min. 2 klauzule dodatkowe dla Zadania 3 - min. 2 klauzule dodatkowe dla Zadania 4 - min.2 klauzule dodatkowe dla Zadania 5 - min.2 klauzule dodatkowe dla Zadania 6: Zakres nr 1 - min. 1 klauzula dodatkowa Zakres nr 2 - min. 1 klauzula dodatkowa Zakres nr 3 - min. 1 klauzula dodatkowa dla Zadania 7 - min. 9 klauzul dodatkowych Oględziny miejsca szkody przeprowadzone będą przez Wykonawcę w terminie nie później niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia szkody. Składka będzie płatna przez poszczególnych Ubezpieczonych na podstawie Certyfikatów w dwóch ratach: pierwsza za okres od dnia 01.01.2009 do 31.12.2009r. płatna do dnia 31.01.2009 r, druga za okres 01.01.2010r. - 31.12.2010r. płatna do dnia 14.01.2010 r. Podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia sumy ubezpieczenia oraz limity odpowiedzialności będą odnosiły się do rocznego okresu ubezpieczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik B do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a) Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) zapis pkt I ppkt 3a stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.75
- 2 - zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8, ul. Zduńska 3, 09-402 Płock. Cena SIWZ: 30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8, ul. Zduńska 3, 09-402 Płock..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2009 r. do 31.12.2010 r. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2008 r. o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, Stary Rynek 1, pokój nr 206. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Adriana Rybak - Wydział Zamówień Publicznych, Stary Rynek 1, pokój nr E-52, tel. (0-24) 367-14-61 w godz. pracy Urzędu /w zakresie SIWZ/. Marek Oleksiak - Wydział Spraw Organizacyjnych, Oddział Organizacyjny, Stary Rynek 1, pokój nr A-1 w godz. pracy Urzędu, nr tel. (0-24) 367-15-27 /w zakresie przedmiotu zamówienia/..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątkowe (za wyjątkiem Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Ubezpieczenie majątkowe (za wyjątkiem Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych), obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku oraz szyb od stłuczenia, Zakres nr 2 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Zakres nr 3 - ubezpieczenie zwierząt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie majątkowe dla Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Ubezpieczenie majątkowe dla Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych, obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku oraz szyb od stłuczenia, Zakres nr 2 - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Zakres nr 3 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpiczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (za wyjątkiem Miejskiego Zarządu Dróg, ZUM Muniserwis oraz Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (za wyjątkiem Miejskiego Zarządu Dróg, ZUM Muniserwis oraz Zarządu Jednostek Oświatowych i placówek oświatowych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZUM Muniserwis.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZUM Muniserwis.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ubezpieczenie NNW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie NNW obejmujące następujące zakresy: Zakres nr 1 - ubezpieczenie NNW osób odpracowujących karę ograniczenia wolności, Zakres nr 2 - ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych, Zakres nr 3 - ubezpieczenie NNW młodzieżowych drużyn pożarniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 0.25
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnętrznych przy ul. Dobrzyńskiej w Płocku "
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. "Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
- Sukcesywna dostawa odczynników i podłoży dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku
- Dostawa sprzętu medycznego, zestawów do zabiegów ablacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Kardiologii w WSZ w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU GŁOGOWSKIEGO W OKRESIE OD DNIA 10.04.2025r. DO DNIA 09.04.2027r., W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Garwolin
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wasilków oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ozimek wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.