To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356503 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Dąbrowa Górnicza: Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331162-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
348157200000, ul.
Al. Józefa Piłsudskiego
2,
41300
Dąbrowa Górnicza, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 262 25 28, faks
32 261 36 94, e-mail
obsluga@mops.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/3/56U/MOPS2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Usługi świadczone są zgodnie z art.17, art. 50.1, art. 50.2, art. 50.3, art. 50.5 Ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016r., poz. 930 z późn. zm.. Przedmiot zamówienia obejmuje pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zalecaną przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 2. Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy: 1) Świadczenie pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych w zakresie usług gospodarczych: a) Pomoc w zakupie odzieży i obuwia oraz zapewnienie artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych niezbędnych do egzystencji klienta, b) Utrzymanie w czystości otoczenia klienta, w tym dokonywanie bieżących porządków w używanej przez klienta części mieszkania, c) Pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży klienta, oddawanie pościeli do pralni, d) Zabezpieczenie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie posiłku gorącego, e) Utrzymanie w czystości termosów, naczyń stołowych i kuchennych oraz innego sprzętu gospodarczego służącego klientowi, f) Palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody, g) Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, 2) Opieka higieniczna: a) Pomoc w czynnościach życia codziennego, w miarę potrzeby pomoc w ubieraniu, myciu i kąpaniu, jedzeniu (karmienie, o ile stan zdrowia wymaga takiej czynności), b) Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch, pieluchomajtek i toaleta w łóżku, c) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej, d) Przesłanie łóżka, e) Zamawianie wizyt lekarskich, w razie konieczności wizyta u lekarza. 3) Zalecana przez lekarza pielęgnacja: a) Zapobieganie powstawania odleżyn i odparzeń, b) Przygotowywanie leków wg zaleceń lekarskich. 4) Zapewnienie kontaktów z otoczeniem: a) Pomoc w podtrzymywaniu kontaktów sąsiedzkich, b) Uczestnictwo w spacerach na świeżym powietrzu, w tym pomoc w dotarciu do ośrodka wsparcia i powrotu do domu , c) Terminowe załatwianie spraw urzędowych. 5) Rozliczenie środków finansowych klienta pozostających w dyspozycji osoby świadczącej usługi: a) Prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczenia się z klientami z wydanych pieniędzy, b) Wnoszenie odpłatności (zgodnie z decyzją) od klienta na rzecz którego świadczone są usługi opiekuńcze do kasy MOPS do 15- go dnia każdego miesiąca po wykonanej usłudze. 6) Wydatki związane z wypełnieniem zadań zawartych w pkt 1. lit. a-g (np. zakup art. spożywczych, gorącego posiłku, środków czystości, art. higienicznych, zapłata za pralnię ) ponoszone są ze środków finansowych klienta. 3. Zamawiający informacyjnie podaje, w celu właściwego oszacowania przez Wykonawcę ceny jednostkowej za 1 godzinę usług opiekuńczych, iż w roku 2016 średnio w skali miesiąca było realizowane 1 690 godzin usług. 4. Faktyczna ilość godzin świadczonych usług w danym miesiącu będzie uzależniona od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym, od ofertowej ceny jednostkowej za 1 godz. świadczenia usług oraz od potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do korzystania z usług. 5. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do korzystania z usług do wysokości środków finansowych zabezpieczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. 6. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w formie usług opiekuńczych. 7. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, dbające o osobistą czystość i higienę, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania kontaktów interpersonalnych. 8. Zlecenie realizacji usług opiekuńczych na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane Wykonawcy na piśmie. Wykonawca otrzyma od pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej kopię decyzji administracyjnej, zgodnie z którą obejmie klienta usługą w czasookresach i wymiarze godzin określonych w decyzji administracyjnej. 9. Dopuszcza się maksymalnie jedną zmianę osoby świadczącej usługi w okresie obowiązywania decyzji przyznającej świadczenie na rzecz jednego klienta. W sytuacjach szczególnie uzasadnionych sytuacją klienta lub Wykonawcy możliwa jest częstsza zmiana osoby świadczącej usługi po wcześniejszym uzgodnieniu tej okoliczności z Zamawiającym. W przypadku zmiany osoby sprawującej usługi u danego klienta Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego pisemnie lub faksem nie później niż w dniu powzięcia informacji. Osoba zastępująca musi spełniać wymagania dla osób świadczących usługi określone w SIWZ. Brak niezwłocznej reakcji Zamawiającego co do wskazanej osoby uznaje się za akceptację w tym zakresie. 10. Za datę rozpoczęcia świadczenia usług opiekuńczych na rzecz klientów uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. W wyjątkowych sytuacjach np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia lub inne dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przed wydaniem decyzji administracyjnej na wniosek Zamawiającego, tj. zgłoszenie ustne, telefoniczne lub faksem. Decyzja w takim przypadku zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie. 11. Za datę zakończenia świadczenia usług na rzecz klienta uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. 12. W przypadku wstrzymania wykonywania usług (np. z powodu pobytu w szpitalu, wyjazdu do rodziny, umieszczenia w zakładzie pielęgnacyjnym, zgonu lub innej przyczyny) Wykonawca usługi w ciągu 2- ch dni jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu. W przypadku konieczności wznowienia usługi Wykonawca usług jest również zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu tego faktu w terminie 2- ch dni. 13. Wykonawca przed przystąpieniem do świadczenia usług zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego o dniach i godzinach świadczenia usług i każdorazowo o ewentualnej zmianie terminów oraz podać informacje o osobie, która będzie te usługi wykonywać (imię i nazwisko). 14. W wyjątkowych sytuacjach np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia powrót klienta ze szpitala dopuszcza się możliwość ustnego, telefonicznego lub faksem zgłoszenia zmiany ilości godzin świadczonych usług opiekuńczych określonych w decyzji administracyjnej, co następnie zostanie potwierdzone nową decyzją administracyjną dostarczoną niezwłocznie Wykonawcy. 15. Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta usługą w sytuacjach nagłych, zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym na druku oferty, a w każdym innym przypadku w terminie do 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz ich terminowości, a także zapewni wyposażenie personelu w odpowiednie ubranie ochronne (np. fartuchy, rękawice gumowe, itp.) dostosowane do zakresu usług. 17. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej klienta, a także o pogorszeniu stanu zdrowia mających wpływ na realizację zadań wynikających z umowy. 18. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami MOPS. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób i rodzin objętych pomocą Ośrodka i korzystających ze wsparcia w formie usług opiekuńczych. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w zakresie opisanym w SIWZ. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia personelu stosownie do wykonywanej usługi. 20. Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numer faksu Wykonawcy, inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie - osobom korzystającym z usług opiekuńczych. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż odpowiedzialność ta obejmuje wszelkie wyrządzone szkody zarówno na osobie jak i w mieniu klientów korzystających z usług opiekuńczych. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. 23. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż opłata za usługi opiekuńcze jest wnoszona przez osobę uzyskującą pomoc w formie usługi opiekuńczej lub jej opiekuna, bezpośrednio przelewem na konto lub do kasy MOPS w terminie do 15 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano usługę. W przypadku wnoszenia opłaty przelewem: Nr rachunku MOPS 61 1560 1010 2148 1236 9177 0002 24. Dopuszcza się, że odpłatność za świadczone usługi od klienta będzie dokonywał Wykonawca indywidualnie od każdego klienta do kasy lub przelewem na konto MOPS na podstawie otrzymanego upoważnienia wystawionego przez klienta, który ma przyznane usługi w drodze decyzji administracyjnej w terminie do 15 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano usługę. Kopię wpłaty "KP" Wykonawca dostarczy niezwłocznie klientowi. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu rozliczenia za każdy miesiąc świadczonych usług do 17 dnia następnego miesiąca w formie faktury VAT/ rachunku wraz z zestawieniem przepracowanych godzin za każdy miesiąc (wg. załącznika nr 2 do umowy) zawierającym: - imienny wykaz osób, na rzecz których świadczone były usługi opiekuńcze, - miesięczną liczbę godzin usług faktycznie świadczonych, - odpłatność za miesiąc faktycznie świadczonych usług, - nazwisko osoby świadczącej usługi. 26. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty pracy dokumentujące czas i termin świadczonych usług z podpisem klienta lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi i okazywać je na żądanie Zamawiającego (wg. załącznika nr 3 do umowy). 27. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi opiekuńcze objęte umową. 28. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł przez cały okres trwania umowy. 29. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez personel pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wykonywanych obowiązków oraz przestrzegania ochrony danych osobowych osób i rodzin, u których świadczone są usługi. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedsięwzięcia środków przewidzianych w przepisach art. 36-39 a ustawy o ochronie danych osobowych w celu ochrony powierzonych mu do przetwarzania danych w związku realizacją niniejszego zamówienia. Ze względu na fakt, iż Zamawiający powierza Wykonawcy dane osobowe klientów, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia danych osobowych - załącznik nr 4 do umowy. Osoby przy pomocy których Wykonawca realizował będzie umowę muszą posiadać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych. 30. Wykonawca odpowiada za całokształt świadczonych usług oraz za zachowanie zatrudnionego personelu. 31. Personel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem oraz adresem w czasie realizacji usług. Zabrania się personelowi Wykonawcy wprowadzania do mieszkania klienta osób nieupoważnionych, picia alkoholu, palenia tytoniu, używania środków psychoaktywnych. 32. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innemu Wykonawcy, nie przewidzianemu w złożonej ofercie, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 33. Wykonawca podczas świadczenia usług zobowiązuje się stosować wszystkie przepisy BHP i P. poż. obowiązujące przy tego rodzaju czynnościach. 34. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, tak jak dla pracownika socjalnego, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 930 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85320000-8
Dodatkowe kody CPV:
85312100-0,
85000000-9,
85311100-3,
85311200-4,
85311300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT323200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 15,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.