To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356515 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Lisięcice: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE W 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329663-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, krajowy numer identyfikacyjny
29337300000, ul.
Klisino
100,
48118
Lisięcice, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 857 593, faks
774 857 594, e-mail
dps_klisino@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps-klisino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE W 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):9-2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I MIĘSO Mięso - nogi kg 57 Mięso - głowa kg 16 Mięso - golonka - przód kg 174 Mięso - podgardle kg 52 Mięso - karczek b/k kg 1668 Mięso - schab b/k kg 1287 Mięso - łopatka b/k kg 4532 Mięso - szynka b/k kg 93 Mięso - wątroba wieprzowa kg 139 Mięso - wołowe udziec kg 100 Flaki wołowe blanszowane kg 180 Mięso mielone -wieprzowe kg 2119 Kości wędzone kg 17 Ozory wieprzowe kg 20 Część II WĘDLINY Kiełbasa zwyczajna kg 1754 Kiełbasa śląska - wieprzowa kg 3305 Kiełbasa szynkowa - wieprzowa kg 1143 Kiełbasa parówka wieprzowa kg 1378 Kiełbasa krakowska kg 807 Polędwica sopocka kg 975 Kiełbasa mortadela kg 247 Kiełbasa wiejska kg 99 Pieczeń rzymska kg 854 Kiełbasa mielonka kg 552 Kiełbasa Toruńska kg 1028 Szynka gotowana wieprzowa kg 644 Baleron gotowany kg 1047 Smalec kg 135 Pasztet drobiowy - puszka kg 1245 Pasztet w jelicie - wieprzowy kg 590 Salceson kg 1258 Kaszanka kg 406 Konserwa wieprzowa - mielonka kg 1783 Parówka drobiowa kg 322 Polędwica drobiowa kg 693 Kiełbasa biała parzona kg 187 Baleron z indyka kg 83 Kiełbasa kminkowa kg 346 Kiełbasa golonkowa kg 365 Schab z majerankiem kg 132 Kiełbasa podwawelska kg 110 Kiełbasa kanapkowa kg 84 Salceson drobiowy kg 21 Baleron drobiowy kg 142 Blok szynkowy kg 242 Pasztet pieczony kg 778 Wędzonka schabowa kg 66 Szynka wiejska kg 128 Szynka tyrolska kg 207 Szynka pieczona kg 16 Szynka drobiowa kg 101 Kiełbasa żywiecka kg 37 Rolada boczkowa kg 99 Szynka ogonówka kg 5 Rolada grecka kg 17 Boczek wędzony kg 488 Boczek parzony kg 33 Część III DRÓB Podudzie drobiowe kg 397 Udko drobiowe kg 3443 Wątroba drobiowa kg 577 Filet drobiowy kg 1407 Ćwiartki drobiowe kg 80 Kurczak - szkielet kg 4875 Kurczak kg 624 Żołądki drobiowe kg 710 Filet z indyka kg 100 Gulaszowe - drobiowe kg 1506
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: MIĘSO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107948.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 108 663,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: WĘDLINY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT316473.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 233 023,38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: DRÓB |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76500.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79 792,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LISIĘCICE
więcej: przetargi LISIĘCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.