Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Warszawa: OPRACOWANIE DANYCH NA POTRZEBY RAPORTU Z REALIZACJI DYREKTYWY 91/676/EWG (AZOTANOWEJ) W OKRESIE 2012-2015
Numer ogłoszenia: 356628 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 37 20 210, faks (22) 37 20 290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DANYCH NA POTRZEBY RAPORTU Z REALIZACJI DYREKTYWY 91/676/EWG (AZOTANOWEJ) W OKRESIE 2012-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu raportu z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w okresie 2012 - 2015, które zostanie wykonane w dwóch etapach: Etap I - Ankietyzacja rolników gospodarujących na obszarach szczególnie narażonych (OSN), Etap II - Opracowanie danych na potrzeby raportu z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w okresie 2012-2015, z uwzględnieniem wyników Etapu I..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 30% wartości zamówienia podstawowego określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień np. przeprowadzeniu ankietyzacji rolników gospodarujących na obszarach szczególnie narażonych, opracowaniu raportu z wdrażania dyrektywy, przeprowadzeniu konsultacji opracowania, przygotowaniu streszczenia raportu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 prac o wartości łącznej co najmniej 300 000 PLN brutto lub 4 prac o wartości powyżej 70 000 PLN brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że praca została wykonana należycie. Za pracę odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć prace: z zakresu Dyrektywy Rady 91/676/EWG z dnia 12 grudnia 1991 r. dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego z zakresu Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE z zakresu wykonywania raportów o stanie środowiska z wykorzystaniem programów GIS z zakresu przygotowywania sprawozdań/raportów dla Komisji Europejskiej z realizacji dyrektyw. W celu porównania spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia wartości podanych w walucie innej niż polski złoty po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE nastąpi w dniu, w którym Narodowy Bank Polski nie publikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, żeby w skład zespołu realizującego zamówienie wchodzili specjaliści posiadający wiedzę oraz doświadczenie z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE lub Dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) i/lub przygotowywania sprawozdań/raportów z realizacji dyrektyw, w tym co najmniej 12 osób o następujących kwalifikacjach: 1. Kierownik zespołu - co najmniej jeden specjalista w dziedzinie gospodarki wodnej lub ochrony środowiska lub inżynierii środowiska posiadający wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu jednej ze specjalności, takich jak: gospodarka wodna lub inżynieria środowiska lub ochrona środowiska lub hydrologia lub chemia lub rolnictwo. Kierownik zespół powinien posiadać minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem prac naukowo-badawczych lub studialnych lub opracowań w zakresie gospodarki wodnej lub ochrony środowiska związanych z realizacją dyrektyw UE. Powinien wykazać się doświadczeniem w kierowaniu projektami podczas realizacji przynajmniej 5 prac z zakresu gospodarki wodnej lub ochrony środowiska, w tym co najmniej 2 związanych z Ramową Dyrektywą Wodną lub Dyrektywą Azotanową. Kierownik zespołu nie może równocześnie pełnić funkcji żadnego ze specjalistów, o których mowa w poniższych punktach. 2. Co najmniej dwóch specjalistów w dziedzinie gospodarki wodnej posiadających wykształcenie wyższe, co najmniej magisterskie z zakresu jednej ze specjalności, takich jak: gospodarka wodna lub hydrologia lub chemia lub inżynieria środowiska lub ochrona środowiska lub geografia. Każdy ze specjalistów powinien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem prac naukowo-badawczych lub studialnych lub opracowań w zakresie gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. Każdy z nich musi być autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji z zakresu gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. 3. Co najmniej dwóch specjalistów ds. wód powierzchniowych posiadających co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu jednej ze specjalności, takich jak: hydrologia lub gospodarka wodna lub chemia lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska. Każdy ze specjalistów powinien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z gospodarką wodną lub doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony wód przed zanieczyszczeniami ze źródeł obszarowych (w tym z rolnictwa). Każdy z nich musi być autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji z zakresu gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. 4. Co najmniej jeden specjalista ds. wód podziemnych posiadający wyższe wykształcenie co najmniej magisterskie z zakresu jednej ze specjalności, takich jak: hydrogeologia lub geologia lub geografia, posiadający minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem prac naukowo-badawczych lub studialnych lub opracowań w zakresie gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. Musi on być autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji z zakresu gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. 5. Co najmniej trzech specjalistów ds. rolnictwa, posiadających wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu rolnictwa oraz posiadających minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem prac naukowo-badawczych lub studialnych lub opracowań dotyczących stanu rolnictwa lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej. Każdy z nich musi być autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji z zakresu stanu rolnictwa. 6. Co najmniej jeden specjalista w dziedzinie ekonomii, posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz posiadający minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z ekonomią środowiska lub ochroną środowiska lub gospodarką wodną i będący autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji z zakresu ekonomii środowiska. 7. Co najmniej dwóch specjalistów w dziedzinie GIS, posiadających wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu jednej ze specjalności, takich jak: informatyka lub geografia lub geodezja lub kartografia lub gospodarka wodna lub inżynieria środowiska lub ochrona środowiska lub hydrologia oraz posiadających minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z zastosowaniem systemu informacji geograficznej (GIS) lub budowy baz danych (w tym jeden mający doświadczenie w digitalizacji map) w pracach z dziedziny gospodarki wodnej lub ochrony środowiska. Wszelkie zmiany w składzie osobowym Zespołu wykonującego zamówienie w stosunku do wykazanego w ofercie są możliwe jedynie pod warunkiem zachowania wymogów dotyczących potencjału kadrowego Wykonawcy określonych w SIWZ i muszą być każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Koncepcja opracowania - 40
- 3 - Opis sposobu realizacji zamówienia - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: 1) w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji usług jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia; 2) w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w przypadku zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji zamówienia; 4) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 5) inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 w Warszawie, VI piętro, pok. 651..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków rezerwy celowej budżetu państwa (NFOŚiGW)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
- BZP.271.107.2024 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za usunięte drzewa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację domu administratora przy dawnej cukrowni "Częstocice" (tzw. dyrektorówki) zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.