eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaDostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356678 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Kolbuszowa: Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, krajowy numer identyfikacyjny 690581666, ul. ul. Obrońców Pokoju  21, 36-100  Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48172271333, e-mail monika.fryzel@kolbuszowa.pl, faks +48172272939.
Adres strony internetowej (URL): www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.kolbuszowa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.kolbuszowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kobuszowa, pok. nr 13 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia pn.: "Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych" jest dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych w 2017 r. Płyn do ręcznego mycia naczyń - produkt przeznaczony do mycia naczyń kuchennych i urządzeń w gastronomi mających kontakt z żywnością. Usuwa tłuszcz, brud i bakterie. Wysoko skoncentrowany, gęsty, pozostawia przyjemny zapach. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie, Mydło w płynie - o silnym działaniu bakteriobójczym. Produkt zawierający substancje o właściwościach pielęgnacyjnych typu lanolina. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Płyn do zmywarki - niepieniący płyn do czyszczenia naczyń i urządzeń ze stali szlachetnej, aluminium, wyrobów ceramicznych oraz z tworzywa sztucznego. Dokładnie usuwa z naczyń, szklanek i urządzeń kuchennych zaschnięte resztki jedzenia i napojów. Skutecznie czyści zabrudzenia z herbaty, kawy, kakao i inne o podobnie o intensywnym zabarwieniu plamy, rozpuszcza tłuszcze. Posiada właściwości wybielające. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczą wraz z nim przy pierwszej dostawie. Nabłyszczacz do zmywarek - środek działa nabłyszczająco i umożliwia szybsze wysychanie bez zacieków i plam. Zawiera środek zabezpieczający przed osadzaniem kamienia na mytych naczyniach. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Mleczko do czyszczenia - skutecznie usuwa uporczywy brud, osady z kamienia, przypalone resztki, pleśń, mydło, osady z rdzy oraz uporczywe zabrudzenia pochodzenia tłuszczowego. Nie rysuje powierzchni, łatwo się spłukuje, pozostawia przyjemny zapach. Nie wpływa ujemnie na czyszczone powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Płyn do dezynfekcji bezpośredniej - gotowy do użycia preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji urządzeń technologicznych, na bazie alkoholu, nie wymaga spłukiwania. Preparat wykazuje działanie bakteriobójcze, bójczy i wobec grzybów drożdżopodobnych. W stężeniach użytkowych nie posiada zapachy, nie wpływa ujemnie na dezynfekowane powierzchnie (nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych, itp.), nie jest toksyczny, nie podrażnia błon śluzowych i skóry rak, z rozpylaczem. Produkt zgodnym z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Płynny preparat do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych i zamrażarek - o działaniu bakteriobójczym i wirusbójczym. Nie wpływa ujemnie na dezynfekowane powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Dopuszczony do stosowania do stosowania z zakładach przemysłu spożywczego, gastronomi, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Proszek do prania - do białego. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 300C, Przystosowany do prania w temperaturze do 900C. Produkt zgodny z wymogami UE. Proszek do prania - do kolorowego. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 300C, Przystosowany do prania w temperaturze do 900C. Produkt zgodny z wymogami UE. Wybielacz - koncentrat. Do białych tkanin bawełnianych, syntetycznych, lnianych. Usuwa plamy. Produkt zgodny z wymogami UE. Odplamiacz do kolorów - likwiduje uporczywe plamy oraz wzmacnia skuteczność proszku do prania. Bezpieczny do użycia na tkaninach białych i kolorowych. Do prania w pralce. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Preparat do mycia podłóg - środek przeznaczony do gruntowego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni, posiadający właściwości odtłuszczająco-dezynfekujące. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Preparat do mycia podłóg - środek myjąco-konserwujący, zapachowy, przeznaczony do gruntowego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni. Koncentrat do rozcieńczania. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Płyn do podłóg drewnianych - skuteczności czyści i usuwa kurz, odżywia, odświeża i pielęgnuje podłogi nie pozostawiając smug. Produkt zgodny z wymogami UE. Płynny skoncentrowany preparat do mycia toalet - środek do dezynfekcji i pielęgnacji odpornych na kwasy powierzchni (muszle klozetowe, zlewozmywaki, armatura metalowa). Czyści usuwając naloty rdzy, kamienia moczowego, nacieki wodne, bakteriobójcze. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Płyn do szyb - przeznaczony do mycia wszystkich powierzchni szklanych, skutecznie usuwa tłuszcz i brud. Wysycha szybko i bez smugowo. Opakowanie z automizerem. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Środek do czyszczenia i konserwacji w sprayu - czyści oraz przywraca naturalny wygląd drewnianym meblom. Produkt przeznaczony do stosowania na wszystkich zabezpieczonych powierzchni drewnianych. Produkt zgodny z wymogami UE. Środek do udrażniania rur - rozpuszcza zanieczyszczenia stałe (organiczne), udrażnia wszelkie zatory w rurach i odpływach kanalizacyjnych. Dociera do wszystkich zakamarków, nawet przez stojącą wodę, bezpieczny dla wszystkich rodzajów rur (metalowych i plastykowych). Usuwa bakterie i nieprzyjemny zapach. Produkt zgodny z wymogami UE, posiadający kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Odkamieniacz - Profesjonalny środek do czyszczenia urządzeń gastronomicznych i innych elementów odpornych na działania kwasów. Doskonale usuwa wszelkie osady mineralne nagrodzone w trakcie eksploatacji urządzeń, jak i ogranicza ich późniejsze osadzenia. Gwarantuje odpowiednią higienę czyszczonych urządzeń oraz optymalną ich wydajność. Idealnie sprawdza się jako odkamieniacz do zmywarek, podgrzewaczy, czajników, grzałek elektrycznych, pralek, ekspresów do kawy itp. Działa szybko i skutecznie. Produkt nie działa szkodliwie na czyszczone powierzchnie. Można stosować do powierzchni ze stali nierdzewnej. Środek nisko pieniący. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Kostka toaletowa - dwuwarstwowa z zawieszką. Specjalnie dobrane składniki kostki myją muszlę klozetową oraz zapobiegają odkładaniu się osadów przy każdorazowym spłukiwaniu tworzą obfitą pianę i wydzielają odświeżający zapach. Minimalna waga kostki bez zawieszki 40 g. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie. Zmiotka + szufelka - jednostka miary: komplet. Wiadro - Wyposażone w sztywny, wytrzymały wyciskacz, Szczotka do zamiatania podłogi - drewniana lub plastikowa o długości od 30 cm do 40 cm, bez trzonka, z gwintem do mocowania trzonka; Rękawice gumowe - gospodarcze, flokowane, Ścierka tetrowa - 100% bawełny. Ścierka do podłogi z mikrofibry - Do wielokrotnego prania, przeznaczona do mycia i wycierania wszelkich rodzajów podłóg, parkietów, płytek, paneli, podłóg z tworzywa stycznego. Szczotka do WC z ociekaczem - jednostka miary: komplet, MOP płaski - końcówka bawełniana o długości 40 cm z bocznymi kieszonkami do mocowania, MOP bawełniany - Chłonny, czyści najgorsze zabrudzenia. Końcówka z gwintem do wkręcania trzonka. Trzonek drewniany - do szczotki lub MOP. Szczotka ryżowa - drewniana lub plastikowa z gęstym, krótkim włosiem. Rękawice lateksowe - z rolowanym brzegiem, przeznaczone do kontaktu z żywością, Produkt zgodny z wymogami UE, Rękawice gumowe - grube, rozmiar S, M lub L. ruciak, zmywak spiralny ze stali nierdzewnej - Do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni, usuwania kamienia, przypaleń, Papier toaletowy - jednowarstwowy, 100% makulatury, min. 33g/m2. Minimalna ilość listków w rolce 200; Papier toaletowy - dwuwarstwowy, 100% celuloza, wytrzymały, biały, Ręcznik Z-Z - standardowa jakość. Rozmiar listka minimum 200 m x 240 mm, opakowanie karton, ilość listków w opakowaniu do 5000 szt. jednowarstwowy, Ścierka domowa - do wielokrotnego prania. Wysoka chłonność, do wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Gąbka, zmywak profilowany do naczyń - z uchwytem - wyżłobieniami ułatwiającymi trzymanie zmywaka. Folia aluminiowa - spożywcza, Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdzenia karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie, Worki foliowe - grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 120 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie, Worki foliowe - grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 60 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie, Worki foliowe - grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 35 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona z nim przy pierwszej dostawie. Oraz pozostałe artykuły i środki czystości które nie zostały wymienione.

II.5) Główny kod CPV: 33.71.19.00 - Mydło
Dodatkowe kody CPV:33761000-2, 33763000-6, 39812400-1, 39813000-4, 39800000-0, 39830000-9, 39831200-8, 39831210-1, 39831230-7, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39833000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 2 do oferty oraz: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosowanego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 2

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 2 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ c) Wypełnioną i podpisaną Kalkulację cenową - Rozdział III SIWZ, d) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) e) Dowód opłacenia wadium f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 3.000,00 zł. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji/poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość okresu dostawy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 4) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także może zmniejszyć ilość nabywanego paliwa. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu zrealizowanej części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych; 5) zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT; Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.