To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Reszel: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 35669 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12317 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie: USŁUG PRALNICZYCH 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Oznaczenie według CPV: 98.31.00.00-9; 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4. 4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilościach i asortymencie wg załącznika Nr 1 do SIWZ: 4.1. pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej (poszewki, poszwy, prześcieradła, podkład, ręczniki, ścierki, myjki, mopy), 4.1.1. kołdry, poduszki, koce (wymagające prania w niskich temperaturach), 4.1.2. odzież osobista pacjentów (biała i kolorowa) - wymagająca prania w niskich temperaturach, odzież ochronna pracowników - bluzy robocze, spodnie robocze, spódnice robocze, fartuchy ochronne. - Przewidywana waga w/w pozycji wynosi ok. 20 000 kg 5. Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Wykonawcy (z i do magazynu Zamawiającego), zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 6. Wykonawca dokonuje odbioru posegregowanej bielizny w rozliczeniu kg w obecności przedstawiciela Zamawiającego bądź osoby upoważnionej przez Zamawiającego potwierdzając odbiór na kwicie odbiorczym. 7. Segregacja bielizny do prania będzie dokonywana przez Zamawiającego wg wymogów prania w niskich i wysokich temperaturach z podziałem na odpowiedni kolor worków foliowych. 8. Kwity odbiorcze sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, zapewnia Zamawiający. 9. Dostarczany, wyprany asortyment tj. pościel i odzież musi być posegregowana na poszczególne rodzaje (poszwy, prześcieradła, ręczniki, kołdry, poduszki, rzeczy do naprawy przez Zamawiającego, itp.) i ofoliowany - np. po 10 szt. mopy - zbiorczo. 10. Czysta odzież i bielizna mieszkańców ma być posegregowana na poszczególne rodzaje tj. spodnie, spódnice, swetry, podkoszulki itp. i prana w odpowiednich temperaturach. 11. W wypadku stwierdzenia przy odbiorze lub podczas użytkowania wypranej bielizny, wad w wykonaniu usługi - Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonej wady i dostarczenia prawidłowo wypranej bielizny Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty zgłoszenia reklamacji, bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia asortymentu w czasie prania, Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia powstałej szkody poprzez zapłatę Zamawiającemu równowartości zniszczonych rzeczy bądź różnicy w wartości przedmiotów uszkodzonych. 13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy uszkodzenie bądź zniszczenie pranej bielizny/asortymentu było następstwem naturalnego zużycia, wad materiałowych czy wadliwego wykonania, gdy przed przyjęciem do prania Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o takiej sytuacji. 14. Odzież personelu ma być pakowana imiennie (foliowana). 15. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu: - worki foliowe w kolorze zielonym do pakowania brudnej bielizny o pojemności 120 l do prania w wysokich temperaturach - worki foliowe w kolorze żółty do pakowania brudnej bielizny o pojemności 120 l do prania w niskich temperaturach szacunkowe łączne zużycie roczne worków ok. 3 000 szt. - wózek ażurowy do transportu czystej bielizny szpitalnej o wymiarach: wys. ok. 1,60 m; dł. 0,70 m; szerokości 0,60 m w ilości - 1 szt. - legalizowaną wagę do ważenia bielizny czystej i brudnej - 2 szt. 16. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem. 17. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu (z i do magazynu Zamawiającego) - musi odbywać się 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek - dni robocze) w godzinach 09.00 - 11.00. 18. W przypadku gdy dzień świadczenia usługi przypadać będzie w dzień świąteczny realizacja usługi nastąpić musi w kolejny dzień roboczy. 19. Termin realizacji zleconej usługi nie może być dłuższy niż 48 godzin (z wyłączeniem niedziel i świąt), a w przypadku weekendów i świąt okres ten wynosi max 3 dni. 20. Usługa prania musi być wykonana z zachowaniem zasad zgodnych z technologią prania dla poszczególnego asortymentu, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek Służby Zdrowia. 21. Podane ilości w załączniku nr 1 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 22. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości pranych kilogramów w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIPRAL Sp. z o.o., ul. Nad Jarem 4, 10-172 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70200,00
Oferta z najniższą ceną: 70200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70200,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Świadczenie usług prania, prasowania pościeli wraz z transportem dla Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-147/25
- Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.