Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Gdańsk: Dostawa bielizny operacyjnej i szpitalnej
Numer ogłoszenia: 356766 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku , ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3098284, faks 58 3021782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej i szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Ubrania operacyjne wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających następujące wymogi: 1. Zgodność z normą PN - EN 13795. 2. Wykonanie z tkaniny poliestrowej z mikrofibrą (99%), z antystatyczną nitką węglową (1%); tkanina posiadająca właściwości antybakteryjne, gramatura 150-160 g/m2. 3. Kolor zielony i czerwony/pomarańczowy. 4. Trwałe oznaczenie (nadruk termiczny lub rozwiązanie równoważne) napisem SP ZOZ MSW GDAŃSK (miejsce umieszczenia napisów zostanie uzgodnione po dokonaniu wyboru ofert); zastosowane oznaczenie musi być odporne na działanie profesjonalnych środków do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 5. Zastosowanie systemu do oznaczania każdorazowego użycia. Zadanie nr 2 - Fartuchy operacyjne barierowe wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających następujące wymogi: 1. Zgodność z normą PN - EN 13795. 2. Fartuch chirurgiczny barierowy wielorazowego użytku standardowego ryzyka: a) Wykonanie z tkaniny poliestrowej (99%) z dodatkiem antystatycznego włókna węglowego (1%), o wysokim poziomie odporności na przenikanie cieczy i gramaturze 120-130 g/m2; tkanina zawierająca włókna bioaktywne z cząsteczkami srebra (właściwości antybakteryjne); 3. Fartuch chirurgiczny barierowy wielorazowego użytku wysokiego ryzyka: a) W strefach krytycznych wykonanie z trójwarstwowego laminatu z tkaniny poliestrowej z membraną; max. gramatura 160 g/m2; b) W polu niekrytycznym wykonanie z tkaniny poliestrowej (99%) z dodatkiem antystatycznego włókna węglowego (1%) charakteryzującej się wysoką przepuszczalnością powietrza; gramatura 120-130 g/m2. 4. Poły fartucha nakładające się na siebie. 5. Zastosowanie szwów krytych, zakładanych, dwuigłowych, stebnowanych, przy czym wyklucza się użycie nici bawełnianych. 6. Rękawy wykończone elastycznym ściągaczem wykonanym z poliestru (100%). 7. Zastosowanie w górnej części fartucha zapięć w postaci nap nierdzewnych o minimum dwustopniowej regulacji. 8. Konstrukcja fartucha umożliwiająca wiązanie za pomocą troczków najpierw na brudno, a następnie na czysto. 9. Kolor zielony lub niebieski. 10. Bez konieczności stosowania preparatów impregnujących. 11. Gwarancja utrzymania wymaganych parametrów barierowości po 100 cyklach użytkowania (pranie/dezynfekcja/suszenie/sterylizacja). 12. Trwałe oznaczenie (nadruk termiczny lub rozwiązanie równoważne) napisem SP ZOZ MSW GDAŃSK (miejsce umieszczenia napisów zostanie uzgodnione po dokonaniu wyboru ofert); zastosowane oznaczenie musi być odporne na działanie profesjonalnych środków do prania i dezynfekcji oraz sterylizacji parowej. 13. Zastosowanie systemu do oznaczania każdorazowego użycia. 14. Zastosowanie systemu szybkiej identyfikacji rozmiaru fartucha. Zadanie nr 3 - Obłożenia operacyjne wielorazowego użytku - podstawowe zestawy operacyjne Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających następujące wymogi: Pojedynczy zestaw składający się z: serwety górnej + serwety dolnej + 2 serwet bocznych + serwety na stolik narzędziowy + serwety na stolik Mayo. a) Zgodność z normą PN - EN 13795; b) Wykonanie w części krytycznej z trójwarstwowego laminatu z tkaniny poliestrowej z membraną o właściwościach barierowych i jednocześnie wysokiej chłonności; b) Wykonanie w części mniej krytycznej z lekkiej, barierowej tkaniny poliestrowej (99%); tkanina zawierająca włókna bioaktywne z cząsteczkami srebra (właściwości antybakteryjne); gramatura 120-130 g/m2; c) Wykończenie elektrostatyczne na całej powierzchni; d) Obszycie brzegów szwem krytym, zakładanym, przy czym wyklucza się użycie nici bawełnianych; e) Bez konieczności stosowania preparatów impregnujących; f) Kolor zielony lub niebieski; g) Gwarancja utrzymania wymaganych parametrów barierowości po 100 cyklach użytkowania (pranie/dezynfekcja/suszenie/sterylizacja); h) Trwałe oznaczenie (nadruk termiczny lub rozwiązanie równoważne) napisem SP ZOZ MSW GDAŃSK (miejsce umieszczenia napisów zostanie uzgodnione po dokonaniu wyboru ofert); zastosowane oznaczenie musi być odporne na działanie profesjonalnych środków do prania i dezynfekcji oraz sterylizacji parą wodną; i) Zastosowanie systemu do oznaczania każdorazowego użycia. Zadanie nr 4 - Bielizna szpitalna kolorowa (100% bawełna) Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających następujące wymogi: 1. Wykonanie z tkaniny bawełnianej 100% o gramaturze min. 170g/m2. 2. Możliwość prania w temperaturze min. 95°C z zastosowaniem profesjonalnych środków piorących. 3. Możliwość dezynfekcji przy pomocy preparatów przeznaczonych do dezynfekcji bielizny szpitalnej. 4. Trwałość i zachowanie właściwości użytkowych oraz kolorów w przypadku wielokrotnie powtarzanych procesów prania, dezynfekcji, suszenia i maglowania. 5. Dopuszczalna kurczliwość - 5%. 6. Tkanina barwiona kadziowo. 7. Zastosowanie na łączeniach i brzegach szwów krytych, zakładanych. 8. Trwałe oznaczenie (nadruk termiczny lub rozwiązanie równoważne) napisem SP ZOZ MSW GDAŃSK (miejsce umieszczenia napisów zostanie uzgodnione po dokonaniu wyboru ofert); zastosowane oznaczenie musi być odporne na działanie profesjonalnych środków do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. Zadanie nr 5 - Obuwie operacyjne Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających następujące wymogi: 1. Wykonanie z SEBS (styreno-etyleno-butadieno-styrenu) o podwyższonej odporności na degradację i starzenie. 2. Elastyczne, wentylowane z góry i po bokach. 3. Posiadające wyjmowaną, perforowaną wkładkę masującą podlegająca sterylizacji. 4. Podeszwy antypoślizgowe, posiadające antystatyczny korek. 5. Zielone lub niebieskie. 6. Przeznaczone do dezynfekcji w temp. 90°C i sterylizacji w temp. do 134°C..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
b) deklaracja zgodności CE oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 5; c) dokument wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający spełnianie wymogów normy PN-EN 13795 - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3; d) oświadczenie, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowany asortyment nie podlega wpisowi do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy zadania nr 4; e) opis technologii prania, dezynfekcji, suszenia (oraz sterylizacji dla zadań nr 2 i 3) oddzielnie dla każdego rodzaju oferowanego asortymentu; f) karta techniczna tkaniny wystawiona przez producenta tkaniny, potwierdzająca właściwości wymagane przez Zamawiającego (m.in. gramaturę i skład chemiczny) - dotyczy zadań 1, 2, 3, 4; g) karta techniczna potwierdzająca wymagane parametry wyrobu - dotyczy zadania nr 5; h) gwarancja barierowości na 100 cykli użyć wystawiona przez producenta wyrobu - dotyczy zadania nr 2 i 3); i) katalog oferowanych produktów lub folder handlowy w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem, wystawiony przez producenta wyrobu; j) wynik badania poziomu pylenia tkaniny na zgodność z normą PN-EN 13795 po 100 cyklach użyć wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą - dotyczy zadania nr 1; k) próbki tkanin, z których będzie wykonana bielizna szpitalna (wszystkie zamawiane kolory) - dotyczy zadania nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wartość umowy może ulec zmianie w zależności od zmian określonych w ust. 3 lub § 5 oraz w przypadku zmiany stawki VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmswia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych pok. 333.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat pok. 325.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odzieży medycznej
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.