To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Wrzosowa: Wykonanie ulotek informacyjnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 35677 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22289 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ulotek informacyjnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 2 projektów graficznych, skład, wydruk i łamanie ulotki informacyjnej dotyczącej realizacji projektu pn.: System selektywnej zbiórki odpadów w Subregionie Północnym - miasto Częstochowa, nr UDA-RPSL.05.02.00-00-042/09-00, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie ulotki. 2. Redakcję i korektę tekstów. 3. Skład i opracowanie graficzne dwóch projektów, z czego Zamawiający wybierze jeden. 4. Przygotowanie plików produkcyjnych 5. Wydruk ulotki. 6. Złożenie ulotki do formatu wyjściowego. 7. Dostarczenie ulotki do siedziby Zamawiającego. Parametry ulotki: 1. Format: A4 falcowany na 3 części do formatu 210 mm x 99 mm, 2. Ilość kolorów: druk pełno kolorowy 4 + 4, 3. Papier: papier z makulatury powlekany (typu kreda), gramatura min. 170 g/m2, 4. Nakład 150 000 szt. Projekty - 2 rodzaje ulotek (Zamawiający wybierze jeden projekt): Projekty graficzne ulotek (projekt obejmuje skład i opracowanie projektu graficznego) muszą być opracowane zgodnie z wykorzystaniem kolorystyki charakterystycznej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie promocji i informacji, Katowice maj 2011. Projekty graficzne opracowane zostaną przez Wykonawcę na bazie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego. W projektach graficznych Wykonawca umieści m. in.: 1. Pierwsza strona ulotki (składana na 3 części) powinna zawierać: - Emblemat (logo) UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego obok logo; - Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia; - Nazwę projektu znajdującą się pod ciągiem logotypów projektu wraz z odniesieniem do źródeł finansowania projektu; - Podpis: ulotka współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013; - Informacje o projekcie; - Dane teleadresowe wraz z logotypem Zamawiającego. 2. Druga strona ulotki (składana na 3 części) powinna zawierać praktyczne rady dotyczące segregacji odpadów komunalnych. Dodatkowe informacje: 1. Miejsce dostawy: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PETIT-GRAF ADAM KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PETIT-GRAF ADAM KOWALSKI
- Zakład Poligraficzny Petit - Graf Adam Kowalski, ul. Jodłowa 6,, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15216,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8850,00
Oferta z najniższą ceną: 8850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19700,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Wykonanie projektu graficznego i druk dwóch numerów periodyku "Innowacyjny Start"
- "Usługa druku i dostarczenia poradnika dla rodziców"
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.