eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług w zakresie kwartalnych konserwacji, przeglądów technicznych i napraw elektronicznych systemów zabezpieczających oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Zielona Góra: Świadczenie usług w zakresie kwartalnych konserwacji, przeglądów technicznych i napraw elektronicznych systemów zabezpieczających oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25.
Numer ogłoszenia: 35687 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, tel. 068 3287411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kwartalnych konserwacji, przeglądów technicznych i napraw elektronicznych systemów zabezpieczających oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kwartalnych konserwacji, przeglądów technicznych i napraw elektronicznych systemów zabezpieczających oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 25. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje 2 zadania. Zadanie Nr 1 - konserwację, przeglądy techniczne i naprawy niżej wymienionych elektronicznych systemów zabezpieczających: a) system alarmowy włamania i napadu, b) system dozoru telewizyjnego, c) system kontroli dostępu, d) system kontroli transportów, Zadanie Nr 2 - konserwację, przeglądy techniczne i naprawy dźwiękowego systemu ostrzegawczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.34.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audio Kod CPV wg słownika 2008: 50.34.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audio .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują pracownikami zabezpieczenia technicznego przewidzianych do przygotowania i realizacji umowy, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz..1221 z późn. zm.) tj. posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, odpowiednio I lub II stopnia oraz którzy posiadają ważne terminowo poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, dotyczy Zadania nr 1, b) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu (opis rzeczowy), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), c) gwarantują całodobowy serwis z czasem reakcji nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zgłoszenia, d) posiadają linię telefoniczną obsługiwaną 24 godziny na dobę umożliwiającą przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zakłóceniach w funkcjonowaniu systemów, e) posiadają minimalne zapasy magazynowe urządzeń i materiałów niezbędnych do świadczenia usług serwisowych, 3). spełniają wymogi ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą tajności zastrzeżone związane z dostępem do informacji niejawnych, 4). spełniają wymogi ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia, 5). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp). Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wymaganych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia Wykonawcy jest załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług, o których mowa w Rozdziale II.1.3 ust.2 oraz referencji, w skali od 1-100.Wykonawca, który spełnia ten warunek i który wykaże wymagane minimum 2 wykonane zamówienia otrzyma 10 punktów.Za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie wykonane zamówienie (nie więcej niż 18 zamówień) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zamawiający przyzna Wykonawcy 5 punktów. Wszystkie wymienione powyżej 18 zamówień - przyjęte zostaną przez zamawiającego jako dopuszczalna ich ilość maksymalna. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem i z maksymalną liczbą punktów tj. 100 pkt. Pozostałym Wykonawcom spełniającym w/w warunek przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Sposób dokonywania oceny wg wzoru : DW= Db : Dnw x 100% DW - Wykonawca podlegający badaniu Db - badane doświadczenie Dnw - największe doświadczenie Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w Ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, składa on następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4- 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 6) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia, 7) ważne terminowo poświadczenia bezpieczeństwa pracowników przewidzianych do przygotowania i realizacji umowy, którzy będą mieli dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone wraz z wykazem osób, albo pisemne oświadczenie wykonawcy, że pracownicy przewidziani do przygotowania i realizacji umowy poddadzą się obowiązującej w NBP procedurze zwykłego postępowania sprawdzającego, wymaganej ustawą o ochronie informacji niejawnych. 8) zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w pkt. 7, albo pisemne oświadczenie wykonawcy, że pracownicy poddani zwykłemu postępowaniu na wniosek wykonawcy będą przeszkoleni za odpłatnością przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych NBP, zgodnie z art.76 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych. Koszty szkolenia w NBP w wysokości 150,00 zł od osoby pokrywa wykonawca zatrudniający danego pracownika przy realizacji przedmiotu umowy na rzecz NBP (podstawa - art. 54 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych. 9) oświadczenie o następującej treści Wykonawca oświadcza, że powołał Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w osobie (wpisać nazwisko i imię ) zgodnie z z art. 76 ust. 2 ustawy. 10) dokument specjalistycznego wykształcenia zawodowego, 11) Licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia (personel wykonawczy) oraz II stopnia (personel nadzorujący) realizujących przedmiot zamówienia. 12) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu (opis rzeczowy), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), 13) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu całodobowego serwisu technicznego gwarantującego usuwanie awarii i utrzymywanie elektronicznych systemów oraz urządzeń zabezpieczających w ciągłej sprawności eksploatacyjnej - z czasem reakcji 4 godz. od momentu zgłoszenia, 14) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu minimalnych zapasów magazynowych urządzeń i materiałów w zakresie niezbędnym do prawidłowego i terminowego świadczenia usług (napraw poszczególnych systemów), 15) oświadczenie Wykonawcy, iż w firmie funkcjonuje linia telefoniczna obsługiwana 24 godziny na dobę o numerze: 16) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.). 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ otrzymają Wykonawcy po uprzednim spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i po zakwalifikowaniu się do dalszego udziału w postępowaniu..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górz Al. Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, biuro przepustek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi dokumentami, o których mowa w Rozdziale III należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością w biurze przepustek Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielone Górze. 2. Opakowanie należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numer telefonu i zaadresować w sposób następujący: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al. Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra z dopiskiem: Wniosek - przetarg ograniczony na świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów technicznych i napraw elektronicznych systemów zabezpieczających oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, Nr sprawy: OA-AK-236-1-2008. 3. W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka) znalazł się w siedzibie zamawiającego. 4. Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 5. Wniosek, dokumenty i oświadczenia w języku polskim podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę (osoby) upoważnione do podpisania i złożenia wniosku należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Upoważnienie do podpisania wniosku wraz z załącznikami musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych firmy załączonych do wniosku (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego) - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za godność. 7. Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 8. Oświadczenia, wnioski, informacje przekazane faksem lub pocztą elektroniczną niezwłocznie należy przesłać również w formie oryginału - pocztą lub dostarczyć osobiście.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.