eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego w sezonie 2010/2011 (wspólny słownik zamówień:90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Czarnków: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego w sezonie 2010/2011 (wspólny słownik zamówień:90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń)
Numer ogłoszenia: 356888 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie , ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552823, faks 067 2552931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego w sezonie 2010/2011 (wspólny słownik zamówień:90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód Drogowy w Czarnkowie ZADANIE Nr I Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków: 1356P ul. Wroniecka m. Czarnków 1209P gr. powiatu-Walkowice-Romanowo-Czarnków 1334P Romanowo Górne-gr. powiatu (Kruszewo)-gr. Powiatu-Marunowo Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy + pług średni - szt. 1 -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 8 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 i odśnieżania dróg ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr II Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Czarnków, Lubasz, Połajewo: 1342P Sarbia-Hura-Komorzewo-Młynkowo 1341P Brzeżno-Gębice-granica powiatu 1351P Białężyn-Grzępy do dr. 1343P, 1350P Prusinowo-Jędrzejewo-Komorzewo Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy + pług średni - szt. 1 -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 2 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 8 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 i odśnieżania dróg dwoma ładowarkami o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr III Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Połajewo: 1343P Śmieszkowo-Boruszyn 1846P gr. powiatu-Tarnówko-Boruszyn-Połajewo 1353P Tarnówko-Młynkowo-Krosinek-Połajewo 1846P Połajewo-gr. powiatu (Ryczywół) Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -nośnik do pługa średniego + pług - szt. 1 -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 2 -równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 8 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 i odśnieżania dróg dwoma ładowarkami o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 oraz odśnieżania w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr IV Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Lubasz: 1345P Dębe-Śmieszkowo (dr. nr 178) 1346P (dr. nr 1342P) Śmieszkowo-Prusinowo-Sławno-Sokołowo-dr. woj. 182 1347P Lubasz-Sławno-Kamionka 1348P Nowina-Stajkowo-Lubasz 1349P od dr.woj.153-Bzowo-Stajkowo 1344P Pianówka-Goraj 1345P Dębe-Śmieszkowo (dr. nr 178) Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy + pług średni - szt. 1 -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 2 -równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym z pługiem średnim Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 8 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 i odśnieżania dróg dwoma ładowarkami o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 oraz odśnieżania w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. Obwód Drogowy w Wieleniu ZADANIE Nr V Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń: 1340P Gulcz-Krucz 1339P Rosko-Hamrzysko Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 -równiarka - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011 oraz odśnieżania w/w dróg równiarką Wykonawcy przez ok. 20 dni po 8 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr VI Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń: 1337P Mężyk-Miały-Biała Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t + pług lekki - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 t + pług lekki Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr VII Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Drawsko: 1336P Drawski Młyn-Pęckowo-Piłka 1323P Drawsko-Pęckowo Środki transportowo - sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t + pług lekki - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 t + pług lekki Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr VIII Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. ,Wieleń: 1321P Kużnica Żelichowska-Żelichowo 1321P Gieczynek-Dzierżązno Wielkie-Dzierżązno Małe Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -ładowarka o pojemności łyżki > 1 m3 - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu ładowarką o pojemności łyżki > 1 m3 Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011. ZADANIE Nr IX Odśnieżanie następujących dróg powiatowych gmina Wieleń: 1322P Gieczynek-DębogóraWieleń Środki transportowo-sprzętowe niezbędne do wykonania zadania to: -samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 t + pług - szt. 1 Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg ze śniegu samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 t + pług lekki Wykonawcy na w/w drogach przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2010/2011..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1. polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2. zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3. wartośc zamówień uzupełniających nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA, 2. wypełniony załącznik nr 3 - formularz cenowy, 3. oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, 5. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.