Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Jelenia Góra: dostawa jednorazowego sprzetu medycznego i innych materiałów
Numer ogłoszenia: 356896 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze , ul. Cieplicka 126a, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7535614, faks 75 7535614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl, http://bip.999.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednorazowego sprzetu medycznego i innych materiałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.12.41.30-5, 33.14.12.20-8, 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet I 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet II 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet III 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) Pakiet IV 18,00 zł (słownie: osiemnaście złotych 00/100) Pakiet V 130,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100) Pakiet VI 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet VII 9,00 zł (słownie: dziewięć złotych 00/100) Pakiet VIII 215,00 zł (słownie: dwieście piętnaście złotych 00/100) Pakiet IX 125,00 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć złotych 00/100) Pakiet X 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 6) wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. w Warszawie Nr 97 1160 2202 0000 0000 4260 9024. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienna pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12 stycznia 2016 roku do godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie określonym w art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
12.1 Wypełniony formularz przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 12.2 Oświadczenie oferenta że oferowane wyroby medyczne są zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jednolity - Dz. U. Nr 2015.876 z późn. zm.). 12.3 Nazwa towaru, producent, model na formularzu cenowym (zał. Nr 1 do SIWZ). 12.4 Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jednolity - Dz. U. Nr 2015.876 z późn. zm.) a) certyfikat CE lub Deklarację zgodności z dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EEC, b) oświadczenie, że sprzęt stanowiący załącznik do niniejszego oświadczenia został zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) oświadczenie, że sprzęt stanowiący załącznik do niniejszego oświadczenia nie podlega zgłoszeniu do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12.5 Pakiet II poz: 1,2,3 należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z normą EN 455-1,-2 12.6 Pakiet II poz: 4, należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z: a) normą EN 455-1,-4), b) Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I c) Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III, d) EN 374-3 (na wszystkie substancje chemiczne z załącznika A normy EN 374-1 wykonane przez niezależne laboratorium - badanie należy załączyć do oferty), posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, Należy dostarczyć dokument potwierdzający przebadanie rękawic na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 12.7 Pakiet II poz.5 należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z: a) Dyrektywą o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III, b) normą EN 420, EN 455(1-4),EN, 374-1, EN 388, c) certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, d) przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), 12.8 W odniesieniu do Pakietu II poz. 4,5 Zamawiający wymaga, aby opakowania rękawiczek nitrylowych bezpudrowych były zróżnicowane kolorystycznie w sposób umożliwiający szybkie rozpoznanie właściwego rozmiaru rękawic w czasie wykonywania czynności ratunkowych. 12.9 W odniesieniu do pakietu I poz.40; Pakiet VIII poz.1; Zamawiający wymaga załączenia po jednej sztuce próbek w celu weryfikacji zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. 12.10 W odniesieniu do pakietu IX poz.1,2,3,4 Zamawiający wymaga załączenia próbek oferowanych produktów - w oryginalnym opakowaniu handlowym po 1 szt.z pozycji. 1,2,3,4 12.12 Foldery oferowanego sprzętu (dotyczy: Pakiet I poz.61; Pakiet III poz.1.1, 1.2 ; Pakiet VI poz.4,5 ; Pakiet VII poz.1,2 ; Pakiet IX poz.8,9).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: a) asortymentu: zamawiający dopuszcza dostawę zamienników o nie gorszych parametrach i w cenie nie wyższej niż w ofercie, występujących pod inną nazwą handlową po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; dostawa taka będzie możliwa w przypadku wstrzymania, lub zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania produktów stanowiących przedmiot dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.999.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
ul. Ogińskiego 6
58-506 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Ogińskiego 6 58-506 Jelenia Góra sekretariat pok nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Jednorazowy sprzęt medyczny i inne materiały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Jednorazowe rękawice ochronne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowych rękawic ochronnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Kołnierz ortopedyczny-wypadkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kołnierzy ortopedycznych -wypadkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt ochrony osobistej/pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ochrony osobistej/pacjenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V sprzęt jednorazowy do dostępu doszpikowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego do dostępu doszpikowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI Drobny sprzęt medyczny, zestawy specjalistyczne jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego, zestawów specjalistycznych jednorazowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII Uchwyty do rurek intubacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa uchwytów do rurek intubacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII Maski nadkrtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa masek nadkrtaniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX Jednorazowy sprzęt do tlenoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowego sprzętu do tlenoterapii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X Materiały eksploatacyjne do Defibrylatora Lifepak 12/15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do defibrylatora LifePak 12/15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia cząstkowego - 5
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa samochodu osobowego
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY MOSTU DROGOWEGO NAD RZEKĄ BÓBR W CIĄGU ULICY LWÓWECKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. BRONISŁAWA CZECHA W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. WINCENTEGO POLA I UL. CHŁOPSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia w Ostrzeszowie
- Zakup i dostawa nawilżaczy do respiratorów wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi.
- Dostawa Urządzeń i wyrobów medycznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
- Dostawa materiałów ochronnych
- Dostawa leków - produktów leczniczych i receptury aptecznej (powtórzenie)
- Dostawa sprzętu jednorazowego, implantów ortopedycznych, środków do dezynfekcji maszynowej
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.