eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaZakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala w Hajnówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Hajnówka: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 356917 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 684 26 79, faks 085 684 26 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala w Hajnówce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 31.41.32.09 - 31.41.32.09 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.13.22 - Igły do tętnic 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, -wypełniony formularz asortymentowy - załącznik nr 2, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust.1i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006r.Nr 164 , poz. 1163) wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), -wypełniony i zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, -dokumenty potwierdzające spełnienie norm jakościowych i bezpieczeństwa oferowanych produktów, np. deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. -katalog firmowy potwierdzający zgodność oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Hajnówce 17-200 Hajnówka ul. Lipowa190.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Hajnówce 17-200 Hajnówka ul. Lipowa190 / sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki , kaniule, cewniki, zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu Nr. 1 Zał.2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły, przyrządy, dreny, skalpele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według Pakietu Nr. 2 zał2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.19.41.20-3, 33.14.16.40-8, 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według pakietu Nr. 3 zał2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.