To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Tomaszów Mazowiecki: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro w przedmiocie: Usługa prania, dezynfekcji i napraw szwalniczych bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego
Numer ogłoszenia: 356937 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304355 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 35, Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, faks 044 7257251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro w przedmiocie: Usługa prania, dezynfekcji i napraw szwalniczych bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych. 2.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: odbiór brudnej i dostarczenie czystej bielizny - transport, pranie wodne, dezynfekcje chemiczno-termiczną asortymentu określonego w punkcie 5 niniejszego Rozdziału, prasowanie, maglowanie, naprawy krawieckie określone w pkt. 28 niniejszego Rozdziału. Odzież fasonowa dostarczona będzie na wieszakach w workach foliowych. Płukanie odzieży fasonowej odbywać się będzie przy użyciu płynu antystatycznego. 3.Zamawiający wymaga odbiór brudnej bielizny i dostarczania czystej bielizny i do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 35 oraz jednostek działających przy ul. Niskiej 14. 4.Średnia, ilość bielizny rocznie do prania to 96.000 kg, średnia miesięczna ilość to 8.000 kg, w tym: Nazwa jednostki j.m.Ilość Oddziały szpitalne: Oddział Chirurgiczny Ogólny kg 900 Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej kg 400 Pododdział Urologiczny kg 360 Oddział Ginekologiczno-Położniczy kg 620 Oddział Chorób Wewnętrznych kg 1100 Oddział Neurologiczny kg 500 Oddział Otolaryngologiczny kg 130 Oddział Intensywnej Terapii kg 150 Oddział Psychiatryczny kg 160 Oddział Rehabilitacyjny kg 70 Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy kg 600 Oddział Obserwacyjno-Zakaźny kg 200 Oddział Pediatryczny kg 240 Oddział Neonatologiczny kg 200 Szpitalny Oddział Ratunkowy wraz z Izbą Przyjęć i Ambulatorium Pomocy Doraźnej, oraz Wyjazdowa Pomoc Doraźna, nocna i świąteczna wyjazdowa opieka lekarska i pielęgniarska. kg 170 Bloki operacyjne: Chirurgiczno-Ortopedyczny kg 1220 Operacyjno-Porodowy kg 450 Urologiczny kg 250 Laryngologiczny kg 70 Pozostałe jednostki szpitalne: Zakład Diagnostyki Obrazowej kg 25 Apteka Zakładowa kg 20 Zakład Anatomii Patologicznej kg 10 Poradnie Specjalistyczne kg 25 Inne kg 130 Razem: 8.000 kg 5.Asortyment prania obejmuje: bieliznę pościelową - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany, bieliznę operacyjną, bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą i noworodkową wraz z pieluchami i kocykami, odzież szpitalną - pidżamy, koszule, szlafroki itp., odzież ochronną personelu - fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, spódnice, odzież ochronną pracowników Zespołów Wyjazdowych Ratownictwa Medycznego - dresy, kurtki; dla chorych z Oddziału Psychiatrycznego i Zakłady Pielęgnacyjno - Opiekuńczego - odzież (ubrania, dresy, bieliznę osobistą, koszule) worki, ręczniki ścierki, obrusy, serwety, bandaże elastyczne, materace, kołdry, koce, poduszki, firanki, zasłony, pokrowce na materace, fartuchy operacyjne barierowe. 6.Rejestr liczby cyklu prań fartuchów operacyjnych barierowych jest obowiązkiem Zamawiającego. 7.Bielizna do prania, odbierana przez Wykonawcę, będzie z magazynu brudnego podzielona na oddział, pododdział zapakowana w worki foliowe dostarczone przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia worków foliowych w ilości 1000 szt. miesięcznie.Po stronie Wykonawcy dostawa worków rozpuszczalnych do transportu i prania odzieży, bielizny skażonej wszawicą, miesięcznie około 20 szt. worków. 8.Bielizna czysta, zdawana przez Wykonawcę do magazynu bielizny czystej, musi być spakowana(w worki mocne nieprzezroczyste o grubości 800:1200 x 0,05) oddzielnie dla Oddziałów: Obserwacyjno - Zakaźnego, Psychiatrycznego, Neonatologicznego, Pediatrycznego, Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, Oddziału Rehabilitacji. 9.Bieliznę oddawaną do prania Wykonawca oznaczy w sposób trwały pozwalający na identyfikację szpitala. 10.W siedzibie Zamawiającego, podczas przyjmowania prania w obecności przedstawicieli współpracujących stron,bielizna czysta będzie ważona. Waga ta stanowić będzie podstawę rozliczenia należności za wykonane usługi. 11.Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb w godzinach 1200 - 1400. Dostawa bielizny odbywać się będzie na wózkach jezdnych. 12.Dodatkowo odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Przerwa w odbiorze - dostawie nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy). 13.Czas wykonywania usługi pralniczej nie może przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej (z wyłączeniem poduszek i materacy oraz usługi krawieckiej nie może przekraczać 72 godz.)do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. Środki transportu powinny posiadać tak podzieloną komorę załadunkową aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną. 14.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec zewnętrznych i wewnętrznych organów kontroli. 15.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za zniszczony asortyment podczas wykonywania usługi prania. W przypadku zniszczenia pranego asortymentu Wykonawca wyrówna straty przekazując Zamawiającemu pełnowartościowy asortyment, natomiast w przypadku nie przekazania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, Zamawiający dokona obciążenia zgodnie z obowiązującymi cenami zakupu. Reklamacje ilościowe i jakościowe muszą być rozpatrzone i załatwione nieodpłatnie w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. 16.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem:kasacja. 17.Wykonawca odpowiada za oddany do prania asortyment od momentu odebrania z magazynu bielizny brudnej do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu bielizny czystej. 18.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną z czystej bielizny i wózków transportowych. 19.Przy rozpoczynaniu świadczenia usług oraz w uzasadnionych przypadkach doraźnie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania prób na czystość mikrobiologiczną i wykonywania dodatkowych badań na koszt Wykonawcy. 20.Wykonawca musi świadczyć usługę w pralni posiadającej pełną barierę higieniczną. 21.Usługa musi być wykonywana zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala. Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z Oddziału Neonatologicznego, Pediatrycznego, Położniczego, Bloków Operacyjnych oraz Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego. 22.Środki piorące używane przy wykonywaniu usługi muszą posiadać atesty PZH lub innej uznanej jednostki opiniującej i, lub badającej w kraju producenta. 23.Środki dezynfekujące powinny posiadać certyfikat CE i zgłoszenie wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na środki dezynfekcyjne do dezynfekcji bielizny operacyjnej. Środki do prania bielizny dziecięcej powinny posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji. 24.W razie awarii urządzeń wykonawca winien zabezpieczyć wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie i na własny koszt za zgodą i wiedzą Zamawiającego. 25.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w zakresie dezynfekcji komorowej w przypadku awarii komory dezynfekującej zamawiającego lub nieobecności pracownika. 26.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania druków (dowodu przyjęcia i wydania bielizny). 27.Na tych drukach pracownik Wykonawcy jak i pracownik Szpitala własnoręcznym podpisem potwierdzać będzie odbiór zdawanie brudnej bielizny oraz dostarczenie i odbiór czystej bielizny (kilogramy). 28.Wykonawca poza kompleksową usługą prania zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak przyszywanie guzików, naprawę zamków, nap, troczków, zszywanie rozdarć itp. 29.Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych dostarczonych przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 30.Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój-fartuch ochronny i rękawice ochronne. 31. Przedmiot usług musi odpowiadać wymaganiom pol. norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też-w przypadku ich braku-europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy). 32. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 1) aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 33. Zamawiający nie zastrzega w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 34.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom z podaniem nazwy firmy proponowanych podwykonawców. 35.Zamawiający dopuszcza równoważne oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 273600.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VECTOR S.A., ul. Długa 3, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 273600.00
- Oferta z najniższą ceną: 273600.00 oferta z najwyższą ceną: 273600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
- Wdrożenie systemu płatnego parkowania na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla budynku użyteczności publicznej i placówek oświatowych na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025 r.
- Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego
- Usługa prania wodnego wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.