Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Sosnowiec: Dostawa chromatografu gazowego z wyposażeniem dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 356949 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo - Badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografu gazowego z wyposażeniem dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem mas typu GC-MS/MS oraz detektorami FID i PFPD - 1 sztuka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22. ust. 1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularz ofertowy zawierający podstawowe informacje ofertowe na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4. Wypełniony formularz jakości stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nikogo z urzędujących członków władz oferenta nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 9. Polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 - 9 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103, po uprzednim uiszczeniu opłaty w kasie IMPiZŚ pok.108 - ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Główny IMPiZŚ pok. 103 - ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa kolumn do posiadanego przez Zamawiającego systemu chromatograficznego SHIMADZU
- Dostawa chromatografów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa wysokosprawnego chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas wraz z wyposażeniem
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Chromatografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.