Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356962 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Przytoczna: "Przewóz uczniów do jednostek oświatowych Gminy Przytoczna wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w trakcie przewozu oraz z wykorzystaniem z powierzonych środków transportu należących do Gminy, w okresie od 01.01.2017 r. do 23.06.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniańska
4,
66340
Przytoczna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 7494310, e-mail
zca@przytoczna.pl, faks
095 748 91 13.
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.przytoczn.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.przytoczn.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający będzie przyjmować oferty w formie pisemnej: złożone bezpośrednio w sekretariacie Zamawiającego, czas urzędowania sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 do 15.30 lub przesłane drogą pocztową.
Adres:
Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna (pokój nr 11-sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przewóz uczniów do jednostek oświatowych Gminy Przytoczna wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w trakcie przewozu oraz z wykorzystaniem z powierzonych środków transportu należących do Gminy, w okresie od 01.01.2017 r. do 23.06.2017 r.
Numer referencyjny: WG-I.271.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do jednostek oświatowych Gminy Przytoczna, na podstawie biletów miesięcznych szkolnych, na trasach określonych w załączniku nr 1A do SIWZ, we wszystkie dni funkcjonowania szkoły w okresie od 01 stycznia 2017 roku do 23 czerwca 2017 roku, z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia, oraz z wykorzystaniem z powierzonych środków transportu należących do Gminy. 2. Ilość uczniów dowożonych na poszczególnych trasach podana w załączniku nr 1A do SIWZ, może ulegać zmianie w zależności od decyzji rodziców dotyczącej wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. 3. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne, określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełną dyspozycyjność związaną z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, w każdym terminie mieszczącym się w okresie, o którym mowa w pkt. 1. 5. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstających w związku z przewozem. 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do jednostek oświatowych Gminy Przytoczna oraz w drodze powrotnej (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Opiekę nad uczniami musi sprawować opiekun, który będzie odpowiedzialny za opiekę nad uczniami w trakcie wsiadania do autobusu, w trakcie jazdy oraz w trakcie wysiadania z autobusu do wejścia do szkoły. 7. Podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać bezpieczeństwa transportu dzieci, stosując odpowiednie przepisy, a mianowicie: a) przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173 z poźn. zm.), b) przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), c) przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( tj. Dz. u. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.), d) przepisy określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. Zm.). 8.W wykonaniu przedmiotowego zamówienia Zamawiający oddaje w dzierżawę należące do Gminy Przytoczna - dwa pojazdy własne: a) Autobus szkolny- marka: "Jelcz" typ LO90M/S, numer rejestracyjny - FMI C441 b) Autobus - marka: "Jelcz" LO90M, numer rejestracyjny - FMI C218 9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 60.10.00.00-9 - usługi w zakresie transportu drogowego.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 23/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: a) termin rozpoczęcia - od dnia 01.01.2017 r. b) termin zakończenia - do dnia 23.06.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
- zezwolenie lub licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414).
Informacje dodatkowe
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za realizację danego zakresu przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
- opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
Informacje dodatkowe
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie, tzn.
jeżeli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek lub będą łącznie posiadać wartość ubezpieczenia na kwotę określoną w specyfikacji. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art.23 ustawy PZP.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto) każda z nich, polegające na przewozie dzieci do szkół, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie.
b)dysponuje minimum dwoma środkami transportu w celu realizacji zamówienia o ilości miejsc minimum 54 miejsca siedzące każdy z nich, z podaniem ich modelu, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, statusu władania oraz udokumentowaniem dowodów, że pojazdy posiadają aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC,
c)dysponuje minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. minimum dwóch kierowców, wraz z wyszczególnieniem tych osób, podaniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, oraz podstawy dysponowania tymi osobami oraz udokumentowanie informacji,
d)dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. osobami, które będą sprawowały opiekę nad przewożonymi dziećmi, zapewniając im opiekę na każdej trasie we wszystkie dni funkcjonowania szkoły w okresie od 01.01.2017 r. do 23.06.2017 r.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
a)W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości,
b)W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie,
c)W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie,
d)W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcą w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, b)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów z pkt. 2 lit. a i b, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postepowaniu na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postepowaniu:
a) zezwolenie lub licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414),
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia polisy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
c)wykaz minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto) każda z nich, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przewozie dzieci do szkół, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, wg załącznik nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
d)wykaz minimum dwóch środków transportu w celu realizacji zamówienia, o ilości miejsc minimum 54 miejsca siedzące każdy z nich, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z podaniem ich modelu, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, statusu władania oraz udokumentowaniem dowodów, że pojazdy posiadają aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, wg załącznika nr 4 do SIWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale,
e)wykaz minimum dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. minimum dwóch kierowców, wraz z wyszczególnieniem tych osób, podaniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, oraz podstawy dysponowania tymi osobami oraz udokumentowanie informacji, wg załącznika nr 5 do SIWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
f) oświadczenie Wykonawcy, mówiące o tym, że Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które będą sprawowały opiekę nad przewożonymi dziećmi, zapewniając im opiekę na każdej trasie we wszystkie dni funkcjonowania szkoły w okresie od 01.01.2017 r. do 23.06.2017 r., wg załącznika nr 6 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wymagane dokumenty do złożenia oferty. 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według załącznika nr 2 do SIWZ, , 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 2a do SIWZ, 5)zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów- wg załącznika nr 8 do SIWZ, (podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów), jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 20 |
Dzierżawa | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno - prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu realizacji usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że: a) wykonanie części zakresu usług nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub, b) wykonanie części zakresu usług nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; 3) zmiany kwoty wynagrodzenia i terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu wykonania umowy, c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- "Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2025/2026"
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.