Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku oraz klipsów medycznych DZP/38/382-46/11
Numer ogłoszenia: 356984 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku oraz klipsów medycznych DZP/38/382-46/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne Dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku oraz klipsów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 31 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku I, Pakiet nr 2 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku II, Pakiet nr 3 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku III, Pakiet nr 4 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku IV, Pakiet nr 5 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku V, Pakiet nr 6 - Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku VI, Pakiet nr 7 - Dreny Penrose a, sondy Sengstakena, Pakiet nr 8 - Worki do dobowej zbiórki moczu i wieszaki na worki, Pakiet nr 9 - Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne), Pakiet nr 10 - Cewniki Foley a typu Dufor, Pakiet nr 11 - Cewniki Foley a z końcówką Tiemann Robusta, z kontrastem RTG, Pakiet nr 12 - Cewniki urologiczne, dreny Kehra, zgłębniki żołądkowe, Pakiet nr 13 - Dreny brzuszne, introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do angiografii, prowadniki, Pakiet nr 14 - Cewniki Foley a dwudrożne oraz cewniki zewnętrzne, Pakiet nr 15 - Porty tytanowe, naczyniowe, zestawy wprowadzające, igły do podawania leków do portów, Pakiet nr 16 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestawy do bezpiecznej punkcji opłucnej, Pakiet nr 17 - Przyrządy do drenażu, zgłębniki do tamowania, Pakiet nr 18 - Protezy do wszczepów, Pakiet nr 19 - Worki ileostomijne, worki kolostomijne, Pakiet nr 20 - Testy ureazowe, Pakiet nr 21 - Proszek żelujący pakowany w saszetkach, Pakiet nr 22 - Rurki rekstoskopwe, rurki anoskopwe, Pakiet nr 23 - Paski testowe do gleukometru, Pakiet nr 24 - Sprzęt kompatybilny z aparatem typu Prismaflex do zabiegów CRRT, Pakiet nr 25 - Pętle do migdałków, Pakiet nr 26 - Taśma niewchłanialna do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu, Pakiet nr 27 - Pediatryczny cewnik do bezurazowego odsysania górnych dróg oddechowych, Pakiet nr 28 - Klipsy neurochirurgiczne I, Pakiet nr 29 - Klipsy neurochirurgiczne II, Pakiet nr 30 - Klipsy laparoskopowe, Pakiet nr 31 - Szczoteczki do wymazów cytologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu (zgodnie z poniższym wykazem) w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietu nr 31. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu i pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki, o których mowa w pkt. 3.9. SIWZ winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 72 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług; b) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy; c) uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów oferowanych produktów na podstawie dokumentów wystawionych przez producentów (oświadczenie, cennik lub faktura). Zmiany wymienione w ppkcie c) mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania Umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.16.94.00-6, 33.16.60.00-1, 33.15.71.10-9, 33.79.30.00-5, 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2, 33.14.16.24-0, 33.15.72.00-7, 33.14.16.21-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; 2) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6; 3) próbki zgodnie z pkt. 3.9. (próbki wyrobów, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu dane. 4) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 5) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 6) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego zaoferowane produkty mogą być poddane ponownej sterylizacji - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 7) oświadczenie, iż oferowane produkty mogą być użyte wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 8) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji, w których treści nastąpiły zmiany - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - według Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług; b) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy; c) uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów oferowanych produktów na podstawie dokumentów wystawionych przez producentów (oświadczenie, cennik lub faktura). Zmiany wymienione w ppkcie c) mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2
Adres: Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
Dział Zamówień Publicznych I Zaopatrzenia - XI piętro, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Adres: Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Sekretariat szpitala, I piętro, pokój A1, do dnia 07.11.2010 r. do godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny jednorazowego użytku VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.71.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dreny Penrose a, sondy Sengstakena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 22.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki do dobowej zbiórki moczu i wieszaki na worki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kanki doodbytnicze (cewniki rektalne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki Foleya typu Dufor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki Foleya z końcówką Tiemann Robusta, z kontrastem RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewniki urologiczne, dreny Kehra, zgłębniki żołądkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dreny brzuszne, introduktory, igły do przekłuwań, cewniki do angiografii, prowadniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cewniki Foleya dwudrożne oraz cewniki zewnętrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Porty tytanowe, naczyniowe, zestawy wprowadzające, igły do podawania leków do portów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 33.15.72.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestawy do bezpiecznej punkcji opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 33.14.16.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do drenażu, zgłębniki do tamowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.60.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Protezy do wszczepów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Worki ileostomijne, worki kolostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Testy ureazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Proszek żelujący pakowany w saszetkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Rurki rekstoskopwe, rurki anoskopwe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Paski testowe do gleukometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt kompatybilny z aparatem typu Prismaflex do zabiegów CRRT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pętle do migdałków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Taśma niewchłanialna do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pediatryczny cewnik do bezurazowego odsysania górnych dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Klipsy neurochirurgiczne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Klipsy neurochirurgiczne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Klipsy laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Szczoteczki do wymazów cytologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- "Udzielenie schronienia bezdomnym kobietom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.