To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357053 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Drużbice: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.200.000,00 zł.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336853-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Drużbice, krajowy numer identyfikacyjny
59064808900000, ul.
Drużbice 77A
,
97403
Drużbice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
044 6311078 (79), faks
446 311 259, e-mail
ug@druzbice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.druzbice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.200.000,00 zł.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 zł. 2. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: a) kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy, nie później niż w 3-m dniu od dnia podpisania umowy, b) czas spłaty kredytu - do 31 grudnia 2023 r., c) spłata odsetek następować będzie od ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2017 r. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Wysokość rat kapitałowych wg harmonogramu spłat. Wysokość rat odsetkowych malejąca. Prowizja pobrana jednorazowo przy uruchomieniu kredytu, d) spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia z zachowaniem okresu karencji do dnia 31.03.2017 r.: Data i wysokość rat (w PLN): 2017r. : 31.03. - 10 000,00, 30.04. - 10 000,00, 31.05. - 10 000,00, 30.06. - 10 000,00, 31.07. - 10 000,00, 31.08. - 10 000,00, 30.09. - 10 000,00, 31.10. - 10 000,00 30.11. - 10 000,00, 31.12. - 10 000,00, razem: 100 000,00, 2018 r.: 31.10 -10 000,00, razem: 10 000,00, 2019 r.: 30.04. - 10 000,00, 31.10. - 10 000,00, razem: 20 000,00, 2020 r.: 30.01. - 10 000,00 , 28.02. - 10 000,00, 31.03. - 10 000,00, 30.04. - 10 000,00, 31.05. - 10 000,00, 30.06. - 10 000,00, 31.07.- 10 000,00, 31.08. - 10 000,00, 30.09. - 10 000,00, 31.10. - 10 000,00, 30.11. - 10 000,00, 31.12. - 10 000,00, razem: 120 000,00, 2021 r.: 31.03. - 25 000,00, 30.04. - 25 000,00, 31.05. - 25 000,00, 30.06. - 25 000,00, 31.07. - 25 000,00, 31.08. - 25 000,00, 30.09. - 25 000,00, 31.10. - 25 000,00, 30.11. - 25 000,00, 31.12. - 25 000,00, razem: 250 000,00, 2022 r.: 31.03. 30 000,00, 30.04. - 30 000,00, 31.05. - 30 000,00, 30.06. - 30 000,00, 31.07.- 30 000,00, 31.08. - 30 000,00, 30.09. - 30 000,00, 31.10. - 30 000,00, 30.11. - 30 000,00, 31.12. - 30 000,00, razem: 300 000,00, 2023 r.: 31.03. 40 000,00, 30.04. - 40 000,00, 31.05. - 40 000,00, 30.06. - 40 000,00, 31.07.- 40 000,00, 31.08. - 40 000,00, 30.09. - 40 000,00, 31.10. - 40 000,00, 30.11. - 0 000,00, 31.12. - 40 000,00, razem: 400 000,00. OGÓŁEM: 1 200 000,00; e) oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych 1m +/- marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy, f) spłata odsetek od dnia 31.01.2017 r. , okres kredytowania do dnia 31 grudnia 2023 r., do naliczania odsetek należy zastosować WIBOR 1M wg stanu na dzień 02.11.2016 r., który wynosi 1,66 z uwzględnieniem marży i prowizji banku, g) dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jak możliwość przesunięcia rat kredytu, h) zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. Jeżeli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, uznaje się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po umownym terminie spłaty, i) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową; j) Zamawiający informuje, iż planowanym, maksymalnym terminem przekazania transzy kredytu jest dzień 25 listopada 2016 r. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1794 r. - Kodeks Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT176204.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 130117,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.