To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357055 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Gorzów Wielkopolski: Remont w budynku Domu Studenta DESANT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim - część 2, remont schodów zewnętrznych, likwidacja dawnych zsypów węglowych, przemurowanie ściany na wysokości VI kondygnacji".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326499-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im.Jakuba z Paradyża , krajowy numer identyfikacyjny
365193022, ul.
ul. Teatralna
25,
66-400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
+48957279515, faks
+48957216017, e-mail
eharasimowicz@pwsz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczenia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku Domu Studenta DESANT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim - część 2, remont schodów zewnętrznych, likwidacja dawnych zsypów węglowych, przemurowanie ściany na wysokości VI kondygnacji".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSdsZP/2454-03/16/EH
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie schodów zewnętrznych, likwidacja dawnych zsypów węglowych, przemurowanie ściany na wysokości VI kondygnacji w następującym zakresie: 1. LIKWIDACJA DAWNYCH ZSYPÓW WĘGLOWYCH 1) ZSYPY ? Wyburzenie 3 zsypów usytuowanych w elewacji zachodniej. ? Rozbiórka nawierzchni betonowej na dł. ok. 12 m i szerokości,1,80 m grubości 20-25 cm w strefie zsypów. ? Wykop do fundamentów. Wywóz gruzu i ziemi wraz z utylizacją. ? Skucie tynków zewnętrznych ścian piwnic na odcinku 12 m, wykonanie nowych tynków cementowych pod izolację przeciwwodną z papy termozgrzewalnej. ? Przed zasypaniem ścian piwnicy ułożyć folię kubełkową zasypać wykop piaskiem wraz z zagęszczeniem Is >=0,97. ? Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego naturalnego gr 15 cm. 2) POMIESZCZENIE PRZYZIEMIA ? Rozebranie ścianki działowej wraz z demontażem drzwi stalowych i wykuciem ościeżnicy. ? Skucie tynków ze ścian zewnętrznych na długości ok. 12,0 m na pełną wysokość oraz ze ścianek działowych na wysokość ok. 1,0 m od poziomu posadzki. ? Wykonanie nowych tynków hydrofobowych. ? W trzech oknach osadzenie nawiewników w ramach okiennych. ? Wymienić kratkę wentylacyjną wraz z kominkiem wentylacji grawitacyjnej. 2. SCHODY ZEWNETRZNE BOCZNE (W ELEWACJI POŁUDNIOWEJ) WRAZ Z PODESTEM KLATKI SCHODOWEJ 1) SCHODY ? Rozbiórka i odtworzenie nowych schodów żelbetowych z obłożeniem płytkami klinkierowymi w kolorze jak schody wejścia głównego. ? Rozbiórka istniejącego chodnika z płytek betonowych 35x35 cm ? Rozbiórka istniejących schodów ? Wykonanie ław fundamentowych ? Wykonanie podsypki piaskowej ? Ułożenie izolacji z foli pod płytę schodów zewnętrznych ? Wykonanie schodów żelbetowych ? Wykonanie izolacji mineralnej pod okładziny schodów ? Obłożenie płytkami klinkierowymi pośrednimi i narożnymi z noskami ? Odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej czarnej jak przy schodach wejścia głównego 2) PODEST KLATKI SCHODOWEJ PRZY SCHODACH ? Skucie okładziny z masy lastryko ? Skucie nierówności betonu o gr do 5 cm ? Skucie cokolika ? Włożenie płytek klinkierowych ? Wykonanie cokolika 3. PRZEMUROWANIE ŚCIANY NA WYSOKOŚCI 6 PIĘTRA 1) Rozbiórka zdegradowanego fragmentu ściany zewnętrznej 2) Przemurowanie istniejącej ściany na wysokości 6 piętra wraz z robotami odtworzeniowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi 3) Montaż i demontaż niezbędnego rusztowania przyściennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: ? Opis zakresu robót objętych zamówieniem (część 2) - załącznik nr 8 do SIWZ ? Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ ? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w zakresie dotyczącym części 2 - załącznik nr 10 do SIWZ 1. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu, na którym mają być wykonane roboty budowlane. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych wykonawców po wcześniejszym (min. dwa dni przed terminem wizji lokalnej) pisemnym zgłoszeniu chęci udziału w wizji lokalnej. Wizja odbywać się będzie w obecności upoważnionych osób z ramienia zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 2. Obiekt w czasie remontu będzie użytkowany należy organizować roboty w taki sposób, aby użytkowanie obiektu było możliwe. 3. Ekipy wykonawcy będą mogły przebywać w miejscu wykonywania robót budowlanych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia na roboty budowlane. Jednocześnie wykonawca, który zamierza powierzyć część prac podwykonawcy ma obowiązek wskazać tą część zamówienia oraz wskazać nazwę oraz adres firmy podwykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt. 7. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności: ? wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowe bitumiczne ? wykonanie izolacji pionowych przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej ? wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych z folii kubełkowej ? wykonanie ław fundamentowych żelbetowych ? wykonanie schodów żelbetowych - stopnie betonowe zewnętrzne ? wykonanie okładzin schodów z elementów klinkierowych na zaprawach klejowych ? wykonanie nawierzchni kostki brukowej betonowej ? wykonanie podestu wejściowego do klatki schodowej z elementów okładzinowych klinkierowych ? wykonanie robót murarsko - tynkarskich związanych z przemurowaniem ściany na wysokości VI kondygnacji ? wykonanie tynków renowacyjnych hydrofowowych były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.); 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności, 3) najpóźniej w dniu przystąpienia do realizacji umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Listę Osób wraz z informacją o czasie trwania umowy o pracę oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy; 4) Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 1) są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.); 6) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 1) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1) na podstawie umowy o pracę; 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów. 8. Materiały z rozbiórki, które zamawiający uzna za nadające się do dalszego wykorzystania, lub stanowiące wartość złomu wykonawca przekaże osobie wskazanej przez zamawiającego. 9. Zamawiający przewiduje dwuetapowe fakturowanie zadania za wykonanie i odebranie całości robót (jeśli będą dwie faktury). 10. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT68664.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 69000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.