Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Wrocław: dostawa siatek przepuklinowych ask/dzp/pn-212/2008
Numer ogłoszenia: 357055 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa siatek przepuklinowych ask/dzp/pn-212/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek przepuklinowych pakiet nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia- Pakiet nr 1 w kwocie 809,40 zł słownie: (osiemset dziewięć 40/100 złotych). 13.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 13.2.1 pieniądzu, 13.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2.3 gwarancjach bankowych, 13.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść do dnia 17/12/2008 r. do godz. 12.00 przelewem na konto Zamawiającego prowadzone w Kredyt Bank S.A. IV O/WROCŁAW nr konta 78 1500 1793 1217 9005 2300 0000 13.4 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00. 13.5 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie i oznaczonej. 13.6 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 13.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 13.7.1 upłynął termin związania ofertą, 13.7.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 13.7.3 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 13.8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 13.8.1 który wycofał ofertę przed upływem składania ofert, 13.8.2 który został wykluczony z postępowania, 13.8.3 którego oferta została odrzucona; 13.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.10 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.12 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.12.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.12.3 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 4.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP. 4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.2.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 4.2.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4.3 Spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych w dziale - 5. Wymagane dokumenty podmiotowe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wymagane dokumenty podmiotowe: 5.1 Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223, poz. 1655 z dnia 20.11.2007 r. ze zm.) stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, IV piętro, budynek H.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, IV piętro, budynek H.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.