eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceDostawa sprzętu-dostawa piaskarki do zamontowania na pojeździe ciężarowym -szt.1 -dostawy pługa do pojazdu ciężarowego - szt.1 -dostawa pługa do ciągnika -szt.1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Polkowice: Dostawa sprzętu: -dostawa piaskarki do zamontowania na pojeździe ciężarowym -szt.1 -dostawy pługa do pojazdu ciężarowego - szt.1 -dostawa pługa do ciągnika -szt.1
Numer ogłoszenia: 357058 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu: -dostawa piaskarki do zamontowania na pojeździe ciężarowym -szt.1 -dostawy pługa do pojazdu ciężarowego - szt.1 -dostawa pługa do ciągnika -szt.1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piaskarki do zamontowania na pojazd ciężarowy - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Posypywarka fabrycznie nowa rok prod. 2009 zasobnik na materiał uszorstniający wykonany ze stali, z trójstopniowym zabezpieczeniem antykorozyjnym o poj.6 m3. 2. Piaskarka przystosowana do montażu na podwoziu z urządzeniem hakowym HKS 6. 3. Napędzana silnikiem spalinowym wysokoprężnym o mocy min.10 - 15kW poprzez pompę hydrauliczną. 4. Wszystkie układy napędowe posypywarki napędzane hydrauliczne. 5. Rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący, wykonane ze stali nierdzewnej. 6. Szerokość posypywania regulowana min. 2 m. 7. Możliwość posypywania piaskiem, mieszanką piasku z solą lub innymi materiałami uszorstniającymi. 8. Dozowanie w zakresie do 300 g/m2 w przypadku wyboru piasku jako materiału uszorstniającego. 9. Podawanie piasku perforowanym przenośnikiem taśmowym. 10. Ruchomy mechanizm rozbijający ewentualne bryły soli i materiał uszorstniający oraz zapobiegający zawieszaniu się materiałów. 11. Krata zabezpieczająca zasobnik przed przedostawaniem się dużych brył soli, kamieni i innych zanieczyszczeń, o rozstawie max. 60 mm, z możliwością otwierania przynajmniej z jednej strony. 12. Regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika z tyłu posypywarki zamontowana drabinka z podestem. 13. Pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym, zamontowana z tyłu posypywarki zabezpieczona daszkiem od góry. 14. Światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki. 15. Uruchomienie / wyłączenie silnika posypywarki z kabiny kierowcy. 16. Regulacja obrotów silnika spalinowego z kabiny kierowcy. 17. Regulacja gęstości i szerokości posypywania, sterowana z kabiny kierowcy. 18. Załączanie światła ostrzegawczego i roboczego z kabiny kierowcy. 19. Sterowanie asymetrią sypania. 20. Gwarancja 24 miesiące, licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 21. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia: dokumenty gwarancyjne, wymagane prawem atesty i certyfikaty, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części oraz schemat elektryczny i hydrauliczny posypywarki. 22. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie u użytkownika w zakresie eksploatacji i obsługi urządrzenia. 23. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny stały serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania urządzenia, w okresie gwarancji. 24. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatne dwa przeglądy w okresie gwarancyjnym jednorazowo przed każdym sezonem zimowym w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu w/w przeglądów z Zamawiającym. 25. Wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 26. Czas reakcji serwisu w ciągu 24h od zgłoszenia (dotyczy dni roboczych). 27. Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy, B.2.1.2. Dostawa pługa do pojazdu ciężarowego - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Pług do odśnieżania fabrycznie nowy rok prod. 2009. 2. Pług do odśnieżania montowany na czołownicy samochodu ciężarowego Renault Midlum napięcie w instalacji elektrycznej samochodu 24, typ czołownicy DIN 5. 3. Konstrukcja pługa pomalowana w kolorze pomarańczowym. 4. Funkcje pracy pługa: podnoszenie i opuszczanie poprzez siłownik pneumatyczny. 5. Funkcja podnoszenia i opuszczania załączana z kabiny kierowcy. 6. Skręt odkładnicy ręczny (kąt skrętu +/- 30 stopni). 7. Lemiesz - kauczukowy (gumowy). 8. Szerokość robocza pługa przy ustawieniu pod kątem 30 stopni 2700 mm. 9. Oświetlenie robocze (dwie lampy), mocowane do płyty zaczepowej pługa, oświetlenie konturowe czerwono - białe,- na skrajni pługa wykonane pasy przemiennie biały - czerwony. 10. Wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu w okresie gwarancyjnym do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 11. Gwarancja 24 miesiące, licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 12. Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy, B.2.1.3. Dostawa pługa do ciągnika - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Pług do odśnieżania fabrycznie nowy - rok produkcji 2009. 2. Pług montowany z przodu ciągnika rolniczego Ursus 5714 na czołownicy, sterowany hydraulicznie lub elektrohydraulicznie z kabiny kierowcy, napięcie w instalacji elektrycznej ciągnika 12 V, przeznaczony do stosowania w trudnych warunkach, odporny na uderzenia o wystające nierówności odśnieżanego podłoża. 3. Zestaw montażowy przytwierdzony do nośnika za pomocą połączeń śrubowych. 4. Konstrukcja pługa pomalowana w kolorze pomarańczowym. 5. Szerokość robocza pługa 2000-2300 mm przy ustawieniu pod kątem 30 stopni. 6. Skręt odkładnicy ręczny (kąt skrętu +/- 30 stopni). 7. Lemiesz - kauczukowy (gumowy). 8. Zamontowane oświetlenie konturowe czerwono - białe. 9. Na skrajni pługa wykonane pasy przemiennie biały-czerwony umieszczone obustronnie, wymiary pasów - szer. 15 cm, wys. 50 cm. 10. Montaż pługa w siedzibie Zamawiającego. Polkowice ul. Dąbrowskiego 2 11. Wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu w okresie gwarancyjnym do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 12. Gwarancja 24 miesiące, licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 13. Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy, Wskazanie w dokumentacji przetargowej nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu ( materiałów, maszyn, urządzeń itp.) a nie jego producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.800,00 PLN (sł. dwatysiące osiemset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (art. 22 ust.1 pkt 4) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ,składek itp. 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( oświadczenie woli, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego) tj. a) W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował dostawy podobne swym zakresem i rodzajem do przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę musi udokumentować wykonanie dostaw polegających na: - dostawie minimum jednej piaskarki do zamontowania na pojeździe ciężarowym o wartości minimum 70.000,00 PLN (brutto) każda. - dostawie minimum jednego pługa do pojazdu ciężarowego lub ciągnika o wartości minimum 20.000,00 PLN (brutto) każdy. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zadań wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. . 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potencjał ekonomiczny Wykonawcy powinien być wystarczający do realizacji zamówienia. a) Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe na minimum 50 % wartości ceny ofertowej brutto . Zdolność kredytową lub środki finansowe należy udokumentować opinią z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy. Informację dotyczącą określenia zdolności kredytowej lub środków finansowych należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) . b) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości gwarancyjnej co najmniej 150.000 PLN . Polisę , o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 1 ustawy) tzw. konsorcjum. W przypadku złożenia wspólnej oferty strony konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 23 ustawy pzp. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie, powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt. C 2. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia wymaganych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, w celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4. Oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać spełnienie przez dostawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu kiedy upływa termin złożenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór w rozdziale E niniejszej SIWZ), zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy - część 1, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku : Prawo zamówień publicznych , - Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną, wymagane jest złożenie powyższego oświadczenia - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z ZUS lub KRUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną , wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej. 2) Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy - część 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że Wykonawca uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy, - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ w tym z wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, - Oświadczenie, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji dostawy w określonym czasie. - Deklaracja Wykonawcy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w formularzu ofertowym (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. - Upoważnienie Wykonawcy dla Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów dotyczących złożonych dokumentów. - Upoważnienie Wykonawcy dla każdej osoby publicznej, banku lub przedsiębiorstw wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM (ofercie) do dostarczenia stosownych informacji uznanych przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie. - Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3) Załącznik nr 3 Dowody na posiadanie potencjału ekonomicznego . Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : określające pozycję finansowo-ekonomiczną wykonawcy, takie jak: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( min 50 % wartości brutto ceny ofertowej brutto), wystawiana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) Załącznik nr 4 Informacje na temat doświadczenia. W załączniku należy umieścić szczegóły dotyczące zrealizowanych dostaw ( wg wymogu rozdz. C.2. pkt.2.2 ppkt.2a), informacji na temat Zamawiających, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych dostaw. Do załącznika nr 4 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : Do każdej wyszczególnionej pozycji w załączniku nr 4 należy dołączyć pozytywną opinię ( referencje, protokoły odbioru itp. ) Zleceniodawcy. 6) Załącznik nr 5 Charakterystyka oferowanych urządzeń ( zgodnie z parametrami opisanymi w B.I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). W załączeniu: katalogi, charakterystyki itp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to przedstawia on dokumenty, o których mowa w pkt C.3.1. ppkt1) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.C.3. można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego , w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty i oświadczenia są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Zamawiający wykluczy z postępowania : 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę , nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie , jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; z wyjątkiem wykonawców , którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego korzyści majątkowych; prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 11) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 12) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 14) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - będzie niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp. - jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia ; - zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-polkowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgm-polkowice.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 2 55-100 Polkowice sekretariat pok.14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.