Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Siedlce: Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego WPiB, drobnych aparatów, urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 357096 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.siedlce.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego WPiB, drobnych aparatów, urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego WPiB, drobnych aparatów, urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 34.91.30.00 - Różne części zapasowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1 (spełnia-nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią wzoru oświadczenia zawartego w Części II SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w rozdziale II Części IV SIWZ zamawiający żąda dołączenia do oferty: Pakiet 1 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 2 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 3 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 4 -specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 5 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 6 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 7 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 8 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 9 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 10 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 11 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ); Pakiet 12 - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 - zespół administracyjno gospodarczy i zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych - Palniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych - Palniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę materiałów zużywalnych - Filtry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę materiałów zużywalnych - Filtry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych - Kolumna do chromatografii gazowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych - Kolumna do chromatografii gazowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych - Ostrze do piły sekcyjnej oscylacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych - Ostrze do piły sekcyjnej oscylacyjnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sit testowych, środka czyszczącego do powierzchni sit metalowych - ciśnieniowy spray.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sit testowych, środka czyszczącego do powierzchni sit metalowych - ciśnieniowy spray.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mieszadła oraz nożyków do młynka laboratoryjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę mieszadła oraz nożyków do młynka laboratoryjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wytrząsarek oraz termotestu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wytrząsarek oraz termotestu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa suwmiarki oraz stalowego zestawu do sprawdzania suwmiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa suwmiarki oraz stalowego zestawu do sprawdzania suwmiarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawę pipet i pipetorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę pipet i pipetorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa termometru elektronicznego o szerokim zakresie pomiarowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa termometru elektronicznego o szerokim zakresie pomiarowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa elektrod do pehametrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod do pehametrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa Pehametru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Pehametru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań-postępowanie powtórzone
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.