Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357097 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Poznań: usługa serwisowa obejmująca pełną opieką serwisową tomografów komputerowych produkcji GE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
28882800000, ul.
ul. Długa
42371,
61848
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 549 121, faks
618 529 472, e-mail
grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa serwisowa obejmująca pełną opieką serwisową tomografów komputerowych produkcji GE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługa serwisowa obejmująca pełną opieką serwisową tomografów komputerowych produkcji GE wraz z częściami peryferyjnymi przez okres 6 tygodni (od dnia udzielenia zamówienia),
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 | NAZWA: usługa serwisowa obejmująca pełną opieką serwisową tomografów komputerowych produkcji GE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 44587,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp (przed nowelizacją 28.07.2016 r.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:
Dnia 01.08.2016 roku z ww. Wykonawcą została zawarta umowa w trybie przetargu nieograniczonego nr 353/16/EZP na wykonywanie usługi serwisowej dwóch tomografów komputerowych produkcji GE.
W ogłoszeniu o zamówieniu (ogłoszenie nr 134995-2016 z dnia 14.07.2016) oraz w samej umowie nr 353/16/EZP/ z dnia 01.08.2016 r., (§ 2 ust 3) zostało przewidziana możliwość udzielnie zamówień uzupełniających o łącznej kwocie nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego, która wynosi: 72500 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego ustalono na nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
Uzasadnienie prawne:
Przepis art. 67 ust. 1 ustawy określa przesłanki (warunki) stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Jak w przypadku wszystkich trybów niemających charakteru podstawowego (art. 10 ust 2 ustawy), także w przypadku zamówienia z wolnej ręki zamawiający jest uprawniony zastosować ten tryb jedynie w okolicznościach określonych w ustawie. Okoliczności uzasadniające zastosowanie omawianego trybu powinny być interpretowanie w sposób ścisły, jako warunkujące wyjątek od zasady udzielania zamówienia publicznego w trybie podstawowym (wyrok SN z dnia 06.07.2001 r., III RN 16/01)
Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, udzielenia w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zaznaczenia wymaga okoliczność że umowa została zawarta dnia 01.08.2016 roku - po wejściu w życie nowelizacji ustawy prawo zamówień publicznych dnia 28.07.2016 roku, jednakże na podstawie art. 19 ust 3 pkt. 2 lit b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016. 1020) do umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, stosuję się przepisy dotychczasowe (przed 28.07.2016) jeżeli:
2) umowa została zawarta przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a i 5 ustawy zmienianej w art. 1 w brzmieniu dotychczasowym i został spełniony co najmniej jeden z następujących warunków:
b) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniają cych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
W przedmiotowej sprawie zachodzą wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp z dnia dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst przed nowelizacją, która weszła w życie 28.07.2016. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr 637/13/EZP) na rzecz dotychczasowego wykonawcy usług dwóch tomografów komputerowych produkcji GE, przy czym wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego wynosi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym oraz zamówienia uzupełniające jest rodzajowo tożsame z zamówieniem podstawowym.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.