To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Łódź: Dostawa elektrod, drenów do podawania tlenu, masek twarzowych, nakłuwaczy.
Numer ogłoszenia: 357140 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176675 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 61 77 777, faks 42 61 77 917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektrod, drenów do podawania tlenu, masek twarzowych, nakłuwaczy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1: dostawa rurek intubacyjnych zbrojonych Pakiet Nr 2: dostawa jednorazowych drenów Ulmera/Redona i mieszków harmonijkowych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 3: dostawa masek twarzowych Pakiet Nr 4: dostawa przedłużaczy, filtrów, cewników, łączników, strzykawek, korków i kraników Pakiet Nr 5: dostawa drenów do podawania tlenu oraz rurka Guedela Pakiet Nr 6: dostawa nebulizatorów i stazy Pakiet Nr 7: dostawa nakłuwaczy automatycznych Pakiet Nr 8: dostawa elektrod Pakiet Nr 9: dostawa worków do kroplówek Pakiet Nr 10: dostawa przedłużaczy do pomp infuzyjnych typu Ascor Pakiet Nr 11: dostawa opasek indentyfikacyjnych dla noworodków, niemowląt i dzieci Pakiet Nr 12: dostawa worków do pobierania moczu Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134 000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.14.16.40 - Dreny 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.14.12.00 - Cewniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2222,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9720,00
Oferta z najniższą ceną: 9720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BALTON Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 7/14, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291276,00
Oferta z najniższą ceną: 291276,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291276,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9147,60
Oferta z najniższą ceną: 9147,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9147,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- PROFILAB s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Więcek - Żychlińska, ul. Emaliowa 28, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21340,80
Oferta z najniższą ceną: 15800,40 / Oferta z najwyższą ceną: 23366,88
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., ul. Polna 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32656,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17344,80
Oferta z najniższą ceną: 18217,44 / Oferta z najwyższą ceną: 18217,44
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCANT Sp. z o.o., ul. Obywatelska 152, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99295,20
Oferta z najniższą ceną: 99295,20 / Oferta z najwyższą ceną: 99295,20
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet Nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22356,00
Oferta z najniższą ceną: 22356,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22356,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet Nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Pod Borem 18, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2052,00
Oferta z najniższą ceną: 2052,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3348,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- Dostawa wyrobów medycznych - drenów perforowanych i drenów KEHRA (II)
- Dostawa cewników urologicznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.