Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Połajewo: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Przybychowie.
Numer ogłoszenia: 357164 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Połajewo , ul. Obornicka 6A, 64-710 Połajewo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2567028, faks 067 2567855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polajewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Przybychowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie obejmuje przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Przybychowie na odcinku 178 m. Na całym odcinku przebudowe prowadzi się w granicach istniejącego pasa drogowego. W m 0+128,60 projektuje sie skrzyzowanie wg układu istniejacych dróg. Projektuje sie jezdnię szerokości 5,00 m. Na odcinku od m 0+157,4 do 0+178 (odcinek o nawierzchni brukowcowej) nastepuje przejscie z szerokosci 5,00 m do szerokości 7,00 m (istniejąca). Prace objęte przebudową: a) Przebudowa nawierzchni drogi wraz z podbudową od m 0+000 do m 0+146,67 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 2, warstwa grub. 4 cm. po zagęszczeniu - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwa średniej grubości 2 cm po zagęszczeniu( 50 kg/m2) - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa grub. 20 cm po zagęszczeniu b) Przebudowa nawierzchni drogi wraz z podbudową od m 0+146,67 do m 0+178 - nawierzchnia z brukowca - brukowiec z rozbiórki - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa grub. 10 cm po zagęszczeniu II. Szczegółowy opis zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umowa, zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonywanych robót, dostaw inwestorskich, materiałów z demontażu i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. Dokona rozliczenia z inwestorem za zużyte media i wynajmowane pomieszczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium. 1) Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2) Forma wadium Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3) Termin i miejsce wniesienia wadium a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Oddział w Połajewie, konto nr 92895100090019502520000010 Najpóźniej w dniu 03.11.2009 roku, o godz. 10.00 pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu) należy dołączyć do oferty. b) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona . c) nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania d) złożone poręczenia lub gwarancja muszą zawierać w swej treści zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 1) Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: - upłynął termin związania ofertą - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia Zamawiający zwróci wadium w ciągu trzech dni od daty pisemnego zgłoszenia wniosku przez Wykonawcę: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia: - udokumentują, iż w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (2 zamówienia obejmujące co najmniej 70 000 PLN brutto każde), podając nazwy, adresy i inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania ofert przez podmioty wspólnie, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym wg załącznika Nr 2 do SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 4 do SIWZ f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ . Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( D. U. z 2006, Nr 87,poz. 605 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polajewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Połajewie
ul Obornicka 6 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Połajewie ul Obornicka 6 a Sekretariat - pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.