To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Jelenia Góra: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 357178 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324972 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych (listowych i paczek) rejestrowanych i nierejestrowanych, zwykłych i priorytetowych (ekspresowych), a także przekazywaniu do siedziby Zamawiającego (dwa obiekty: 1) przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra; 2) przy ul. Podchorążych 15, 58-506 Jelenia Góra) zwrotów potwierdzeń odbioru przesyłek, a także ewentualnych zwrotów przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatowi lub wydania odbiorcy. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem pocztowym, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 3. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi posiadać wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy Prawo pocztowe. 4. Przesyłki pocztowe - co do rodzaju i ilości - zostały szczegółowo określone w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający w w/w Formularzu cenowym określił przewidywaną ilość przesyłek pocztowych podlegających nadaniu w okresie realizacji zamówienia (planowo - w okresie 36 miesięcy), a także szacunkową ilość ewentualnych zwrotów tych przesyłek - po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Podane ilości przesyłek mają wyłącznie charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych przesyłek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. W ramach świadczenia usług, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania co najmniej raz dziennie (w dni robocze od poniedziałku do piątku) nadawanych przez Zamawiającego przesyłek (listowych i paczek) z siedziby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 (Punkt kancelaryjny, parter, pokój nr 7). Odbioru przesyłek dokonywać będzie uprawniony przedstawiciel Wykonawcy na podstawie stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo potwierdzany podpisem odbierającego wraz z podaniem daty i (ewentualnie) godziny odbioru na zbiorczym zestawieniu przesyłek nadawanych w danym dniu. Zamawiający będzie sporządzać dodatkowo: 1) zestawienie przesyłek rejestrowanych i paczek (zestawienie będzie zawierać dane adresata przesyłki oraz ilości i rodzaje przesyłek); 2) zestawienie przesyłek nierejestrowanych (zestawienie ilościowe i rodzajowe przesyłek). 6. Ustala się następujące godziny odbierania przesyłek z siedziby Zamawiającego: 1) od poniedziałku do czwartku - między 14:30 a 15:30; 2) w piątki - między 14:00 a 14:30. 7. Terminy określone w ust. 6 niniejszego Działu mogą zostać zmienione - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany każdorazowo wprowadzane będą po wcześniejszych ustaleniach między Zamawiającym a Wykonawcą - z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym. 8. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty operatora wyznaczonego - przedmiot zamówienia obejmować będzie również usługi pocztowe w zakresie przesyłek wymagających nadania z zachowaniem terminów wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego, tj. przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe. Zamawiający informuje, że w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty operatora pocztowego innego niż operator wyznaczony, zamówienie na świadczenie usług pocztowych dotyczących nadawania przesyłek z zachowaniem terminów z Kpa i Kpc zostanie udzielone - w ramach odrębnego postępowania - operatorowi wyznaczonemu. W Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Zestawienie prognozowanych ilości i rodzajów przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego) określone zostały przybliżone ilości przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego z uwzględnieniem 36-miesięcznego okresu realizacji usługi (UWAGA: ilości te nie zostały powtórzone w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularzu cenowym). Zakres wskazany w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będzie mieć zastosowanie wyłącznie w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty operatora wyznaczonego - opisana powyżej wyodrębniona część zamówienia zostanie wówczas włączona do przedmiotowego zamówienia i zwiększy jego zakres.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269035,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298984,44
Oferta z najniższą ceną: 298984,44 / Oferta z najwyższą ceną: 298984,44
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY MOSTU DROGOWEGO NAD RZEKĄ BÓBR W CIĄGU ULICY LWÓWECKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. BRONISŁAWA CZECHA W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. WINCENTEGO POLA I UL. CHŁOPSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- EW Czchów - modernizacja napędów i sterowania zasuw jazowych - wykonanie
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich zwrotów w okresie do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.