Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Szczecin: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: filtrów oddechowych, wymienników ciepła, cewników, kasetek histopatologicznych, introducerów, zgłębników, systemu do zbiórki stolca, zestawów do drenażu w systemie zamkniętym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 357224 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 90 76, faks 091 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: filtrów oddechowych, wymienników ciepła, cewników, kasetek histopatologicznych, introducerów, zgłębników, systemu do zbiórki stolca, zestawów do drenażu w systemie zamkniętym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: filtrów oddechowych, wymienników ciepła, cewników, kasetek histopatologicznych, introducerów, zgłębników, systemu do zbiórki stolca, zestawów do drenażu w systemie zamkniętym dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie - w rozbiciu na 14 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.14.16.40-8, 33.14.12.20-8, 33.11.17.30-7, 33.19.00.00-8, 33.14.16.42-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 16.11.2010 r. do godz. 09:00,w wysokości: Zadanie nr 1 - 1 290,00 zł; Zadanie nr 2 - 1 250,00 zł; Zadanie nr 3 - 400,00 zł; Zadanie nr 4 - nie wymaga się wniesienia wadium; Zadanie nr 5 - 290,00 zł; Zadanie nr 6 - 170,00 zł; Zadanie nr 7 - 440,00 zł; Zadanie nr 8 - 380,00 zł; Zadanie nr 9 - 110,00 zł; Zadanie nr 10 - 510,00 zł; Zadanie nr 11 - 1 160,00 zł; Zadanie nr 12 - 650,00 zł; Zadanie nr 13 - 150,00 zł; Zadanie nr 14 - 160,00 zł Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ o przynależności przez oferowane wyroby do odpowiednich klas wyrobów medycznych: I, IIa, IIb lub III. Konsekwencją złożenia oświadczenia jest bezwzględne załączenie do oferty odpowiednio dokumentów: -Deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I, -Certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa, -Kopia wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy IIb i III; Na każdym załączonym dokumencie powinna widnieć adnotacja wskazująca zadanie i pozycję, której dany dokument dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)Oświadczenie wykonawcy, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, iż: -zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ oraz projekcie umowy i akceptuje je w całości, -próbki dostarczone są nieodpłatnie, oraz w przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej i w przypadku nie złożenia wniosku o zwrot próbek, próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego, 4)Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie; ul. Arkońska 4, budynek Z.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymienniki ciepła i wilgoci HME, filtry oddechowe elektrostatyczne oraz zestawy do pobierania wydzieliny z dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiennik ciepła i wilgoci HME, sterylny, z portem do podawania tlenu i dwiema bocznymi membranami - dla pacjentów dorosłych oddychających spontanicznie przez rurkę intubacyjną lub tracheostomijną -3 000 sztuk; 2.Filtr oddechowy elektrostatyczny bakteryjno-wirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci HME, sterylny, do intensywnej terapii dorosłych. Podwójne złącze 22M/15F, skuteczność do 24 godzin; o parametrach: ciężar 30g +/-10%, przestrzeń martwa 35ml +/-10%, opór przepływu przy 60l/min - 2cm H2O +/-10% lub mechaniczny - 8 000 sztuk; 3.Filtr oddechowy elektrostatyczny bakteryjno-wirusowy do intensywnej terapii dorosłych, sterylny. Podwójne złącze 22M/15F, skuteczność do 24 godzin; o parametrach: ciężar 20g +/-10%, przestrzeń martwa 25ml +/-10%, opór przepływu przy 60l/min - 2cm H2O +/-10% lub mechaniczny-2 500 sztuk; 4.Zestaw do pobierania wydzieliny w czasie odsysania do badań laboratoryjnych. Jałowy. Posiadający korek lub nakrętkę umożliwiającą wysyłanie próbki wydzieliny w tym zestawie do badania. Pojemnik z etykietką umożliwiającą opisanie próbki. Pojemność 10 ml. Końcówka stożkowa do próżni z otworem do przerywania ssania. Opakowanie, umożliwiające otwarcie zestawu nie powodując jego zainfekowania. -1 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrząd do bezpiecznego przygotowania i pobierania leków i płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przyrząd do bezpiecznego przygotowania i pobierania leków i płynów w relacji butelka-strzykawka z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym, z zamknięciem (zatrzaskowym) bezpiecznym - uniemożliwiającym wyciek płynu na zewnątrz, po odłączeniu strzykawki-33 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik do odsysania prosty, sterylny w rozmiarach od CH 6 do CH 20 (zamawiane w zależności od potrzeb) ,o długości: 40 -60cm - 45 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zgłębniki żołądkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgłębnik żołądkowy, sterylny w rozmiarach od 14F do 20F (zamawiane w zależności od potrzeb), o długości 800 mm -1 730 sztuk; 2.Zgłębnik żołądkowy, sterylny 28F/800-1000 mm-1 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki Foleya.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik Foley silikonowany bez prowadnika, sterylny, w rozmiarach od 12F do 24F (zamawiane w zależności od potrzeb)-8 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kasetki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kasetka histopatologiczna do zatapiania bloczków parafinowych:zamykana z podłużnymi prostokątnymi otworkami; przeznaczona do materiałów klinicznych o stosunkowo dużych wymiarach; wykonana z polimeru zapewniającego odporność na związki chemiczne używane w procesach histopatologicznych; z zamknięciem, nie wymagająca użycia wieczek metalowych; wielkość otworów przepływowych ma zapewnić maksymalną wymianę płynów oraz wysoki stopień przepojenia; powinna posiadać powierzchnie przeznaczoną do opisywania; w kolorze białym, żółtym, pomarańczowym w zależności od potrzeb-14 000 sztuk; 2.Kasetka histopatologiczna do zatapiania bloczków parafinowych:zamykana z małymi kwadratowymi otworkami; przeznaczona do materiałów klinicznych o bardzo małych wymiarach; wykonana z polimeru zapewniającego odporność na związki chemiczne używane w procesach histopatologicznych; z zamknięciem, nie wymagająca użycia wieczek metalowych; wielkość otworów przepływowych ma zapewnić maksymalną wymianę płynów oraz wysoki stopień przepojenia; powinna posiadać powierzchnie przeznaczoną do opisywania; w kolorze białym, żółtym, pomarańczowym w zależności od potrzeb-9 000 sztuk; 3.Kasetka histopatologiczna do zatapiania bloczków parafinowych:zamykana z małymi okrągłymi otworkami wewnętrznie oddzielona na dwie odseparowane komory; wykonana z polimeru zapewniającego odporność na związki chemiczne używane w procesach histopatologicznych; z zamknięciem, nie wymagająca użycia wieczek metalowych; wielkość otworów przepływowych ma zapewnić maksymalną wymianę płynów oraz wysoki stopień przepojenia; powinna posiadać powierzchnie przeznaczoną do opisywania; w kolorze białym, żółtym, pomarańczowym w zależności od potrzeb-9 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw zamknięty do zbiórki stolca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw zamknięty do zbiórki stolca, sterylny Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca posiada:niskociśnieniowy, silikonowy balonik uszczelniający; miękki elastyczny rękaw odprowadzający; zamknięty worek zbiorczy; port do irygacji, ułatwiający prawidłowe zastosowanie systemu; zapasowe worki zbiorcze-25 sztuk; 2.Worki do zestawów do zbiórki stolca-100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurka tracheostomijna sterylna z balonikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka tracheostomijna sterylna z balonikiem niskociśnieniowym uszczelniającym z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej w rozmiarze od 6.0 do 9.0 (zamawiane w zależności od potrzeb)-360 sztuk; 2.Rurka tracheostomijna sterylna z balonikiem niskociśnieniowym, uszczelniającym z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej, z regulowaną wysokością w rozmiarze od 6.5 do 9.0 (zamawiane w zależności od potrzeb)-60 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dren brzuszny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dren brzuszny silikonowany lub silikonowy z otworami bocznymi (od 5-10 otworów), jałowy o średnicy od CH 22 do CH 39 (zamawiane w zależności od potrzeb) dł. 400-500mm-500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kaniula dotętnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kaniula dotętnicza do tętnic obwodowych z zaworem odcinającym zapobiegającym wypływowi krwi, jałowa, 1,1mm x 45mm, 20G-1 600 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pojemnik kartonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik kartonowy na zużyty sprzęt medyczny o pojemności 4 litrów:Kartony powinny być zaopatrzone w worki wykonane z folii PE, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych. Po napełnieniu kartony zamykane, bez możliwości ponownego otwarcia. Worek foliowy umieszczony w wewnątrz kartonu, zapewniający stabilność kształtu przez okres użytkowania. Kartony muszą mieć: widoczne oznakowanie o rodzaju odpadów w nich przechowywanych; posiadać oznakowane pole do opisu miejsca pochodzenia odpadów; oznakowane miejsce do wpisania daty zamknięcia kartonu; oznakowane miejsce do wpisania danych osoby zamykającej karton. Kartony muszą być koloru czerwonego, który oznacza, że można w nich składować odpady medyczne wymienione-20 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Introducery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Introducery do wprowadzenia elektrod przy implantacji stymulatorów z koszulką pieeawy rozrywalną, ze strzykawką i igłą dopasowana do zestawu, prowadnikiem, poszerzaczem, w rozmiarze 8F-12F-500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wieszaki plastikowe do worków na mocz, worki na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wieszak plastikowy do worków na mocz, wykonany z mocnego i trwałego tworzywa sztucznego, łatwy do mocowania-1 500 sztuk; 2.Worek na wymiociny, wykonany z PCV klasy medycznej, z podziałką od 100 do 1500ml. Wyposażony w zastawki antyrefluksyjne uniemożliwiajace wydostanie się zapachu i treści-1 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestawy do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do drenażu niskociśnieniowego w systemie zamkniętym, łącznik uniwersalny do drenów 10-18CH, dren łączący 1050 mm, komora hemisferyczna, pojemność 300 ml z zastawkami antyzwrotnymi na wejściu i wyjściu z komory, komora gwarantuje zbliżone do stałego ciśnienie w trakcie rozprężania, worek na wydzielinę 600 ml z filtrem hydrofobowym i obrazkową instrukcją używania, możliwość wymiany worka, własny system podwieszania na dwa sposoby, zestaw podwójnie pakowany w worek foliowy i zewnętrzne opakowanie papierowo foliowe-200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Wyroby do angioplastyki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.