Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Świętajno: Stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w Spychowie
w sezonie grzewczym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 357232 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji , ul. Spółdzielcza 4, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6226015, faks 89 622 62 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w Spychowie w sezonie grzewczym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa dostawa ciepła z kotłowni osiedlowej w Spychowie przy ul. Myśliwskiej opalanej paliwem stałym (zrębki drzewne). Obsługa eksploatacyjna i konserwacja systemu grzewczego z użyciem paliwa dostarczonego przez Zamawiającego w sezonie grzewczym 2012/2013. Ogólny zakres usługi: Przygotowanie kotłowni do sezonu grzewczego 2012/2013, 2.Stała całodobowa obsługa i konserwacja całego systemu grzewczego w okresie obowiązywania umowy polegająca na: 1)załadunku zrębków drzewnych do silosu, 2)utrzymanie wymaganej temperatury oraz poziomu wody; 3)bieżącej konserwacji urządzeń technologicznych kotłowni - kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), 4)bieżącym czyszczeniu kotła, 5)bieżącym usuwaniu popiołu i sadzy 6)utrzymaniu we właściwym stanie połączeń armatury i rurociągów. 7)utrzymywaniu w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno pomiarowej, narzędzi i samej kotłowni; 3.Rozliczenie zużycia ilościowego zrębków drzewnych na ostatni dzień każdego miesiąca. 4.Zgłaszanie awarii Zamawiającemu. Odpowiedzialność Wykonawcy: 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi i instrukcjami. 2.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie czynności ściśle według otrzymanej dokumentacji technicznej, szczególnie zgodnie z Instrukcją obsługi kotłowni. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, ścisłe przestrzeganie parametrów techniczno-eksploatacyjnych kotłowni oraz za jakość ogrzewania budynków. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie warunków dostaw energii cieplnej do odbiorników (budynków). W przypadku wystąpienia niedogrzewania budynków zobowiązany jest do natychmiastowego działania przywracającego właściwe parametry grzewcze. 6.Wykonawca zobowiązuje się do obsługi kotłowni z przestrzeganiem norm ilościowych zużycia opału wynikających z kwestionariuszy opałowych i temperatury zewnętrznej. 7.Wykonawca zapewni wykonanie czynności objętych niniejszą umową siłami własnymi, przez personel posiadający kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. 8.Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w realizacji usługi, zostaną poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. 9.Powyższe obejmuje również skutki będące następstwem niedotrzymania parametrów grzewczych budynku i spowodowanie szkód w mieniu Zamawiającego lub użytkownika na skutek niedogrzewania. 10.Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę przekazanego budynku, terenu oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji usługi od chwili rozpoczęcia do ostatecznego zakończenia sezonu grzewczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń cieplnych (typu E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimswietajno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji
12-140 Świętajno
ul. Spółdzielcza 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji 12-140 Świętajno ul. Spółdzielcza 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Obsługa kotłowni zlokalizowanej na terenie ZPD LP w Lęborku w roku 2025
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.