eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętajnoStała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w Spychowie w sezonie grzewczym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Świętajno: Stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w Spychowie w sezonie grzewczym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 357232 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji , ul. Spółdzielcza 4, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6226015, faks 89 622 62 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w Spychowie w sezonie grzewczym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa dostawa ciepła z kotłowni osiedlowej w Spychowie przy ul. Myśliwskiej opalanej paliwem stałym (zrębki drzewne). Obsługa eksploatacyjna i konserwacja systemu grzewczego z użyciem paliwa dostarczonego przez Zamawiającego w sezonie grzewczym 2012/2013. Ogólny zakres usługi: Przygotowanie kotłowni do sezonu grzewczego 2012/2013, 2.Stała całodobowa obsługa i konserwacja całego systemu grzewczego w okresie obowiązywania umowy polegająca na: 1)załadunku zrębków drzewnych do silosu, 2)utrzymanie wymaganej temperatury oraz poziomu wody; 3)bieżącej konserwacji urządzeń technologicznych kotłowni - kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), 4)bieżącym czyszczeniu kotła, 5)bieżącym usuwaniu popiołu i sadzy 6)utrzymaniu we właściwym stanie połączeń armatury i rurociągów. 7)utrzymywaniu w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno pomiarowej, narzędzi i samej kotłowni; 3.Rozliczenie zużycia ilościowego zrębków drzewnych na ostatni dzień każdego miesiąca. 4.Zgłaszanie awarii Zamawiającemu. Odpowiedzialność Wykonawcy: 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi i instrukcjami. 2.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie czynności ściśle według otrzymanej dokumentacji technicznej, szczególnie zgodnie z Instrukcją obsługi kotłowni. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, ścisłe przestrzeganie parametrów techniczno-eksploatacyjnych kotłowni oraz za jakość ogrzewania budynków. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie warunków dostaw energii cieplnej do odbiorników (budynków). W przypadku wystąpienia niedogrzewania budynków zobowiązany jest do natychmiastowego działania przywracającego właściwe parametry grzewcze. 6.Wykonawca zobowiązuje się do obsługi kotłowni z przestrzeganiem norm ilościowych zużycia opału wynikających z kwestionariuszy opałowych i temperatury zewnętrznej. 7.Wykonawca zapewni wykonanie czynności objętych niniejszą umową siłami własnymi, przez personel posiadający kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. 8.Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w realizacji usługi, zostaną poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. 9.Powyższe obejmuje również skutki będące następstwem niedotrzymania parametrów grzewczych budynku i spowodowanie szkód w mieniu Zamawiającego lub użytkownika na skutek niedogrzewania. 10.Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę przekazanego budynku, terenu oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji usługi od chwili rozpoczęcia do ostatecznego zakończenia sezonu grzewczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń cieplnych (typu E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimswietajno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji 12-140 Świętajno ul. Spółdzielcza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Sp. z o.o. w organizacji 12-140 Świętajno ul. Spółdzielcza 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.