Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Płock: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki
Numer ogłoszenia: 357288 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 5 , ul. Królowej Jadwigi 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 89 00, faks 24 366 89 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl, www. gimnazjum5plock.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki- 83 godziny zegarowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z matematyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub studia podyplomowe z matematyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, ul. Królowej Jadwigi 4 , 09-400 Płock - sekretariat administracyjny (pokój nr 35).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, ul. Królowej Jadwigi 4 , 09-400 Płock - sekretariat administracyjny (pokój nr 35).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Po lekcjach ... do szkoły. Innowacyjne formy zajęć pozalekcyjnych - skierowany do uczniów Gimnazjum Nr 5 w Płocku - nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-14-087/10-00 z dnia 06.09.2011 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
- Świadczenie w latach 2025-2026 powszechnych usług pocztowych, usług pocztowych innych niż powszechne oraz usług kurierskich i poczty ekspresowej w obrocie krajowym i zagranicznym
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. "Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe"
- Modernizacja boisk sportowych zlokalizowanych przy Zespole Szkół Nr 5 w Płocku położonych na działce o numerze ewidencyjnym gruntu: 2906/151, obręb 1 - Podolszyce Borowiczki
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w prowadzonym przez Gminę - Miasto Płock Żłobku Miejskim Nr 2 przy ul. Kleeberga 3 w Płocku.
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym wPłocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- "Świadczenie usług w zakresie prowadzenia dodatkowych, edukacyjnych zajęć dla dzieci"
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.