eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oKOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-02-17

Ko³o: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE.
Numer og³oszenia: 35728 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 11708 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ko³o, ul. Stary Rynek 1, 62-600 Ko³o, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole. 1) Prace porz±dkowe w p³ywalni musz± odbywaæ siê w systemie trzyzmianowym, od poniedzia³ku do niedzieli - 7 dni w tygodniu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprz±tania pomieszczeñ: krêgielni i pomieszczeñ pomocniczych dzier¿awionych przez firmy zewnêtrzne od Gminy Miejskiej Ko³o. 3) Zestawienie pomieszczeñ i powierzchni objêtych us³ug± sprz±tania oraz ich usytuowanie obrazuj±ce za³±cznik do niniejszej SIWZ oznaczony jako (rys. 1). 4) Ze wzglêdu na specyfikê sprz±tania P³ywalnia w Kole zosta³a podzielona na strefy: a) STREFA I - hala basenowa: niecki basenowe, zje¿d¿alnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, pla¿ê, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zje¿d¿alniê, magazyn sprzêtu sportowo - rekreacyjnego. b) STREFA II - szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety. c) STREFA III - saunarium (odnowa biologiczna). d) STREFA IV - hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w ca³ym budynku. e) STREFA V - fitness - rehabilitacja. f) STREFA VI - teren przed wej¶ciem g³ównym i pomieszczenia podbasenia. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i konserwacjê niecek basenowych, zje¿d¿alni wewnêtrznej, innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w hali basenowej, czyszczenie i konserwacjê ci±gów komunikacyjnych, pomieszczeñ fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleñ wewnêtrznych i zewnêtrznych, mycie okien, sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ¶cian, pod³óg i przybasenia, sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co worków na ¶mieci, papieru toaletowego, rêczników papierowych oraz myd³a w p³ynie/ piance, a tak¿e odbiór i utylizacjê odpadów medycznych (odbiór jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci do 2 kg/m-c). Sprz±tanie musi odbywaæ siê z u¿yciem profesjonalnych ¶rodków, których spis oraz karty charakterystyki zostan± przed³o¿one Kierownikowi Krytej P³ywalni . Wybrany Wykonawca zakupi ¶rodki czysto¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzglêdnieniem u¿ywanych ¶rodków oraz ich stê¿enia. 6) Sprz±tanie winno odbywaæ siê w systemie trzyzmianowym przy nastêpuj±cym ob³o¿eniu osobowym: a) dla serwisu dziennego w godz. 06.00 - 14.00 - minimum 2 osoby, b) dla serwisu popo³udniowego w godz. 14.00 - 22.00 - minimum 2 osoby, c) dla serwisu nocnego w godz. 22.00 - 06.00 - minimum 4 osoby. W przypadku nieprawid³owego realizowania us³ugi liczba osób musi zostaæ odpowiednio zwiêkszona. Absencja personelu Wykonawcy nie mo¿e mieæ wp³ywu na wskazan± powy¿ej minimaln± obsadê personelu dla wymienionych trzech serwisów. 7) Us³uga bêdzie wykonywana w ci±gu ca³ego tygodnia na bie¿±co, w taki sposób aby nie zak³óca³a funkcjonowania p³ywalni oraz nie zagra¿a³a bezpieczeñstwu u¿ytkowników. 8) Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia swoim pracownikom ¶rodków ochrony osobistej przewidzianych odrêbnymi przepisami. 9) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w estetyczn± jednolit± odzie¿ ochronn± dostosowana do ¶rodowiska pracy z napisem serwis porz±dkowy z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wy³±cznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewn±trz obiektu w tym obuwiu. 10) Osoby wykonuj±ce prace w hali basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowi±zany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przyst±pieniem do pracy - zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obs³ugi maszyn i urz±dzeñ oraz stosowania ¶rodków (w tym chemicznych) s³u¿±cych wykonywaniu us³ugi oraz pracownicy musz± posiadaæ aktualn± ksi±¿eczkê lub za¶wiadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca przed³o¿y stosowny dokument potwierdzaj±cy przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powy¿szym zakresie. Wy¿ej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem. 12) Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿enia Zamawiaj±cemu imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania - wzór druku stanowi za³±cznik do SIWZ. 13) Szczegó³owy harmonogram oraz zakres prac z podzia³em na strefy, o których mowa w pkt. 4) okre¶la Za³±cznik do Umowy pod nazw± - Zakres i harmonogram wykonywanych czynno¶ci w ramach ¶wiadczenia us³ugi - Kompleksowego utrzymania czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole. 14) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzêtu oraz ¶rodków czysto¶ci w ilo¶ci wystarczaj±cej do prawid³owej, p³ynnej realizacji us³ugi ( na poziomie nie ni¿szym ni¿ ten opisany w SIWZ). Awarie i naprawy sprzêtu, problemy kadrowe i inne Wykonawcy nie mog± mieæ wp³ywu na realizacjê zamówienia. ¦rodki czysto¶ci, w tym worki na ¶mieci, papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o w p³ynie oraz urz±dzenia i przybory do sprz±tania dostarcza Wykonawca i winny byæ one na bie¿±co uzupe³niane przez niego. 15) ¦rodki stosowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny byæ: a) dopuszczone do obrotu handlowego i stosowane w obiektach, jak ten objêty niniejszym zamówieniem tj. p³ywalnie, aqua parki, baseny (¶rodki chemiczne musz± posiadaæ atest PZH), b) w³a¶ciwe dla danego rodzaju materia³u urz±dzeñ basenowych i wystêpuj±cych powierzchni, c) dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu ( np. basen, sauna, szatnie, sanitariaty, hol). 16) Inne wymagania odno¶nie ¶rodków stosowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia: a) do sprz±tania powierzchni oko³obasenowych i niecek basenowych a szczególnie na styku lustra ze ¶cianami niecek basenowych, nale¿y stosowaæ odpowiednie ¶rodki czyszcz±ce, b) wszystkie ¶rodki stosowane do mycia i dezynfekcji musz±, posiadaæ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS) zgodnie z rozporz±dzeniem unijnym Reach, c) rodzaj ¶rodków stosowanych do mycia i dezynfekcji posadzek pokrytych p³ytkami ceramicznymi Wykonawca musi uzgodniæ z Zamawiaj±cym, d) Zamawiaj±cy w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy zmiany u¿ywanych przez niego ¶rodków czyszcz±cych, e) nale¿y na przemian stosowaæ dezynfekcjê roztworem kwa¶nym i zasadowym. 17) Podstawowe ¶rodki stosowane do mycia i dezynfekcji Zamawiaj±cy wskazuje poprzez ich poni¿sz± charakterystykê: a) ¦rodek przeciwdzia³aj±cy powstawania osadów i kamienia do dezynfekcji powierzchni pod³óg i ¶cian pokrytych p³ytkami ceramicznymi w pomieszczeniach basenowych, natrysków, ³azienek, sanitariatów, saun. b) ¦rodek do czyszczenia niecek basenowych ze stali szlachetnej, wanien z hydromasa¿em ich otoczenia oraz do zmywania zabrudzeñ ¶cianek niecek nad lustrem wody. c) ¦rodek czyszcz±cy, odka¿aj±cy, niepieni±cy u¿ywany wokó³ basenów oraz do czyszczenia urz±dzeñ sanitarnych. d) Skondensowany ¶rodek czyszcz±cy do sanitariatów. e) ¦rodek czyszcz±cy do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, porcelany, szk³a, armatury chromowej i emalii kwasoodpornej. f) ¦rodek przeciwko algom, bakteriom i grzybom niewymagaj±cy wspomagania chloru - koncentrat ¶rodka zawieraj±cego aminy czwartorzêdne. g) Preparat do utrzymania czysto¶ci w saunarium z dodatkiem ¶rodka bakteriobójczego. h) ¦rodek nisko pieni±cy, antypo¶lizgowy, dezynfekuj±cy do maszyn czyszcz±cych. i) Preparat do utrzymania czysto¶ci i dezynfekcji powierzchni z p³yty MDF i HPL. j) ¦rodki czyszcz±co - konserwuj±ce powierzchnie aluminiowe lakierowane proszkowo. k) Preparat do utrzymania czysto¶ci wyk³adziny dywanowej. l) Preparat czyszcz±co - konserwuj±cy, antypo¶lizgowy do powierzchni poliuretanowej (sportowej). 18) Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶rodki czysto¶ci i worki na ¶mieci dostarczone przez Wykonawcê na bie¿±co jako wyposa¿enie obiektu , w tym toalet, spe³nia³y poni¿sze wymagania: a) papier toaletowy, celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacj±), ilo¶æ listków w rolce musi odpowiadaæ wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach, b) rêczniki papierowe do r±k sk³adane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadaj±cych zainstalowanych 35 pojemnikom w ³azienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych, c) myd³o w p³ynie (57 pojemników 1l) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jako¶ci, dobrze rozprowadzaj±ce siê na d³oniach, d) worki na ¶mieci w trzech rozmiarach: - 12 lirtów - 29 pojemników na odpady; - 20 litrów - 23 pojemniki na odpady; - 30 litrów - 24 pojemniki na odpady. 19) Informacje dodatkowe o budynku i wyposa¿eniu. Budynek murowany z konstrukcjami ¿elbetonowymi zawieraj±cy: a) basen sportowy o d³ugo¶ci 25m x12,5m - 6 torów (niecka stalowa), b) basen rekreacyjny o nieregularnej powierzchni z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa), c) brodzik dla dzieci o nieregularnej powierzchni (niecka stalowa), d) 1 zje¿d¿alnia typu rurowego o d³ugo¶ci 60m (barwiona ¿ywica poliestrowa), e) 2 wirpoole (niecki stalowe), f) fontanna pingwin wykonana z barwionej ¿ywicy poliestrowej, g) 2 sauny: sucha - obudowa ¶cian i sufitu z drewna z izolacja termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki drewniane; ³a¼nia parowa - obudowa ¶cian i pod³ogi mozaik± ceramiczn± z izolacja termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki ob³o¿one mozaika ceramiczn±; w czê¶ci wypoczynkowej 3 le¿aki ob³o¿one mozaika ceramiczn± oraz natryski wra¿eñ ob³o¿one mozaik± ceramiczn±, h) widownia: siedziska kube³kowe z tworzywa sztucznego - 95 szt. oraz balustrada (szk³o bezpieczne i stal nierdzewna), i) 5 przebieralni: 150 szt. szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny. j) salka fitness: pod³oga - przyrz±dy sportowe i gimnastyczne (w czê¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego). 20) Wszelkie zauwa¿one nieprawid³owo¶ci dotycz±ce stanu poszczególnych pomieszczeñ, wyposa¿enia w tym urz±dzeñ, umeblowania budynku, Wykonawca bêdzie zg³asza³ Zamawiaj±cemu poprzez odnotowanie w zeszycie z³o¿onym u wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego, który bêdzie pe³ni³ rolê Koordynatora w zakresie wykonywanych us³ug. 21) Minimalne wymagania sprzêtowe w zakresie sprz±tania: a) 1 odkurzaczem pior±co - czyszcz±cym do pod³óg z wyk³adzin dywanowych. b) 1 odkurzaczem do zbierania wody c) 2 maszynami szoruj±co - czyszcz±cymi, d) 1 maszyn± szoruj±c± do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych, e) 1 myjk± ci¶nieniow±, f) 1 pistoletem ci¶nieniowym do dezynfekcji, g) 2 specjalistycznymi wózkami do sprz±tania (wielofunkcyjnymi), 22) Rodzaj, jako¶æ i wydajno¶æ sprzêtu musi gwarantowaæ prawid³ow± i p³ynn± realizacjê przedmiotu zamówienia. Awarie i naprawy sprzêtu nie mog± wp³ywaæ na jako¶æ ¶wiadczonych us³ug. 23) Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ us³ugê zgodnie ze z³o¿on± ofert±, przestrzegaæ przepisy BHP i ppo¿, przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska, normy sanitarne oraz zalecenia Zamawiaj±cego, które mog± wynikn±æ w trakcie realizacji us³ugi, nie naruszaj±c Regulaminu Krytej P³ywalni w Kole. 24) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania us³ugi i obowi±zuj±cymi przepisami. 25) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do sprawowania bie¿±cego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania us³ugi. 26) Opakowania i odpady po zu¿ytych ¶rodkach s³u¿±cych wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca - jako wytwórca tego odpadu - usunie i zagospodaruje w³asnym staraniem i na w³asny koszt. 27) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie, Wykonawca ma obowi±zek ich segregowania, zgodnie z systemem zbierania odpadów obowi±zuj±cych w obiekcie Zamawiaj±cego oraz aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zakresie. 28) Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do zapoznania siê z obiektem Krytej P³ywalni w Kole oraz wymogami producentów dotycz±cymi zasad eksploatacji urz±dzeñ i sprzêtu znajduj±cego siê na terenie Krytej P³ywalni, co Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcy, od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 9.00 do godz. 14.00 (po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym). 2.Kod wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): Przedmiot g³ówny: 90.90.00.00-6 Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania, Przedmiot dodatkowy: 90.91.00.00-9 us³ugi sprz±tania, 90.91.12.00-8 us³ugi sprz±tania budynków, 90.91.13.00-9 us³ugi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 us³ugi sprz±tania biur, 90.92.00.00-2 us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ, 90.92.10.00-9 us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków. 3.Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznañ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 228455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 245385,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 245385,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 427326,60

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.