Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Rzeszów: CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL W MSC. STALOWA WOLA ORAZ NR 19 LUBLIN - RZESZÓW W MSC. NISKO
Numer ogłoszenia: 357292 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL W MSC. STALOWA WOLA ORAZ NR 19 LUBLIN - RZESZÓW W MSC. NISKO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH NR 77 LIPNIIK - PRZEMYŚL W MSC. STALOWA WOLA ORAZ NR 19 LUBLIN - RZESZÓW W MSC. NISKO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp 2.1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 2 zadania polegające na oczyszczeniu i konserwacji urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci kanalizacji deszczowej, zbliżonych typem i budową do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 48.800,00 zł netto. 3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2.1. ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 4.Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5 ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 5.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1. Wykaz wykonanych zadań (Doświadczenie). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. ogłoszenia. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie. 5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 5.1.2., - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. i 5.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 5.1.2. 5.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 5.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 5.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 5.3. i 5.4. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.2. powinien złożyć dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Rejon w Nisku, ul. Nowa 40, pok. Nr 6 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto 2,54 zł + koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Rejon w Nisku, ul. Nowa 40, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
- Dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025 - 8 zakresów (RDW)
- Kompleksowa obsługa administracyjno-gospodarcza Obiektu Socjalnego w Kalnicy w imieniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
- Dostawa fabrycznie nowego osobowego samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz osadu z przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Siechnice"
- Nadzór eksploatacyjny nad przepompowniami wód opadowych i roztopowych obiektów inżynierskich - tunelu w ciągu ul. Czechosłowackiej i wiaduktu nad ul. Lutycką w Poznaniu
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- Świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku.
- Dostawa, serwisowanie, sprzątanie i zabranie kabin sanitarnych po zakończeniu umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.