eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie odnowy (wzmocnienia) nawierzchni drogi krajowej Nr 17 na odcinku Tuligłowy - Izbica, od km 146+875 do km 153+500, długości 6,625 km



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35741

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie odnowy (wzmocnienia) nawierzchni drogi krajowej Nr 17 na odcinku Tuligłowy - Izbica, od km 146+875 do km 153+500, długości 6,625 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, pok. nr 58 (2 piętro), ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie odnowy (wzmocnienia) nawierzchni drogi krajowej Nr 17 na odcinku Tuligłowy - Izbica, od km 146+875 do km 153+500, długości 6,625 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty branży drogowej: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego, - podbudowy, - nawierzchnie, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie dróg i urządzenia b.r.d., - elementy ulic. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.31.42 - 74.23.31.42 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: patrz pkt II.1.5) pt. Określenie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 tys. zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki OGÓLNE 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunek określony w ppkt 1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w ppkt 2) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki SZCZEGÓŁOWE 1) Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył) co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 3 mln. zł (brutto). 2) Potencjał techniczny Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 100 t/h - minimum 1 szt., b) układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, z elekt-ronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości: minimum 1 szt., c) walce stalowe gładkie: minimum 3 szt.(w tym minimum 1 walec wibracyjny), d) walec ogumiony: minimum 1 szt., e) samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego o ładowności minimum 10 t.: minimum 3 szt. f) laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych. *) Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA. Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości - tzn. takiej, aby czas od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki w warstwę nie przekraczał 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno-asfaltową i SMA o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. 3) Potencjał kadrowy Wykonawca poda informacje dotyczące kandydatów na stanowiska - kierownika budowy - 1 osoba, - kierownika robót - 1 osoba. Każda z ww. osób powinna: - posiadać wymagane przez ustawę Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym, przy czym kierownik budowy powinien posiadać takie uprawnienia bez ograniczeń oraz - być członkiem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, zwanej dalej PIIB. 4) Wykonanie zamówienia Nie dopuszcza się wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) warunki SZCZEGÓŁOWE muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki ogólne i szczegółowe. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. 2. Jeśli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje maksymalnie 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największą liczbą zrealizowanych zadań, o których mowa w warunku SZCZEGÓŁOWYM nr 1) Doświadczenie, zwanych dalej \zadaniami\. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych zadań, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zadań będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych, określonych powyżej, Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 6) Wykaz wykonanych zadań, o których mowa w warunku szczegółowym nr 1) - Doświadczenie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie (np. referencje). 7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, o którym mowa w warunku szczegółowym nr 2) - Potencjał techniczny, jakim dysponuje Wykonawca, przy czym: - jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on dołączyć do oferty porozumienie o współpracy między nim a właścicielem sprzętu; - w przypadku zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA, Wykonawca powinien dołączyć do oferty oświadczenie producenta mieszanki, potwierdzające gotowość jej wyprodukowania dla Wykonawcy dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. 8) Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem robót, o których mowa w warunku szczegółowym nr 3 Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do informacji tej winny być dołączone kopie następujących dokumentów, o których mowa w warunku szczegółowym nr 3 Potencjał kadrowy: - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - aktualny w dniu składania wniosku w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do PIIB. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006 r.). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumenty wymienione w pkt 1. ppkt 2)-5) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 2) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 1. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienia tych warunków. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz DOŁACZYĆ DO WNIOSKU pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lublin/zamowienia_publiczne/powyzej_60_000_eur//. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, pok. 124 (5 piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia do 31 marca 2007 r., przy czym roboty bitumiczne należy wykonać do 31 października.2006 r. 2. Zamawiający wymaga prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia minimum sześć dni w tygodniu, od świtu do zmroku. 3. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.